Heh.Originally posted by Bobakki:
<STRONG>
Ai sä olet siis se zombie joka törmäilee seiniin koulussa? No hyvä että viimein selvis.</STRONG>
Ei, mä olen kyllä pyrkinyt viime aikoina parantamaan tapoja, koeviikot vain aina sekoittavat ne uudestaan.
Heh.Originally posted by Bobakki:
<STRONG>
Ai sä olet siis se zombie joka törmäilee seiniin koulussa? No hyvä että viimein selvis.</STRONG>
Toisella...Originally posted by Kaktus:
<STRONG>Millä luokalla muuten te kaksi olette 1/2/3...</STRONG>
Täällä kans.Originally posted by Bobakki:
<STRONG>
Toisella...</STRONG>
Onhan se. Mistäs sä ton tiesit? Samaten on tuo elikko tossa mun signaturessa. Se on siis Nalle Puhin MYYRÄ, engl. versiossa Gopher, elikkäs aromurmeli. Anteeksiantamatonta tommonen suomentelu.Originally posted by Kaktus:
<STRONG>
Täällä kans.
Eikös bobakki ole muuten aromurmeli?</STRONG>
Originally posted by Bobakki:
<STRONG>
Onhan se. Mistäs sä ton tiesit? Samaten on tuo elikko tossa mun signaturessa. Se on siis Nalle Puhin MYYRÄ, engl. versiossa Gopher, elikkäs aromurmeli. Anteeksiantamatonta tommonen suomentelu.</STRONG>
No sä olet täällä ihan aina.Originally posted by VJR:
<STRONG>Ei mennyt</STRONG>
Se on niin, että minä päivystän f1-forumilla klo 23-04 ja PohjanAkka 04-08. Sen jälkeen ei tarvita erityistä päivystäjää, koska täällä on silloin riittävästi porukkaa.Originally posted by Kaktus:
<STRONG>
No sä olet täällä ihan aina.</STRONG>
Ja minä taas toimin apupässinä tuon eka vuoron. Että silleen.Originally posted by VJR:
<STRONG>
Se on niin, että minä päivystän f1-forumilla klo 23-04 ja PohjanAkka 04-08. Sen jälkeen ei tarvita erityistä päivystäjää, koska täällä on silloin riittävästi porukkaa.</STRONG>
Heti jos joku ajatteleekin häiriköintiä, boottaan hänen koneensa yhdellä hakkerisoftallaOriginally posted by Kaktus:
<STRONG>Sä pidät varmaan hyvää kuria kun täällä on kaikista vähiten häiriköintiä juuri näihin aikoihin.</STRONG>
Hui !!!Originally posted by VJR:
<STRONG>
Heti jos joku ajatteleekin häiriköintiä, boottaan hänen koneensa yhdellä hakkerisoftalla</STRONG>
Ei ole enää pitkä matka jonnekinOriginally posted by AJ:
<STRONG>Eräänlainen välietappi...</STRONG>
Nyt vois sanoo (ainakin kun KY ei ole enää tänään paikalla) että riimit on kohdallaan !Originally posted by VJR:
<STRONG>Viel' jonkin matkaa taivaltaa,
saa AJ, sitten pamahtaa,
Kai vain välähdys taivaan se on,
kun kymppitonni täynnä jo on</STRONG>