Jone
Well-known member
Kun aloittivat seurustelemaan, Mark oli 19 ja emäntä 32. Siinä on asiameininkiä. :thumbup:Webberillä on MILF-meininkiä, mikäs siinä. Go for it Mark:alppu:!
Kun aloittivat seurustelemaan, Mark oli 19 ja emäntä 32. Siinä on asiameininkiä. :thumbup:Webberillä on MILF-meininkiä, mikäs siinä. Go for it Mark:alppu:!
Webber kyllä vaikuttaakin jotenkin ikäistään kypsemmältä, jos nyt ei niitä naamanvääntelyitään huomioidaKun aloittivat seurustelemaan, Mark oli 19 ja emäntä 32. Siinä on asiameininkiä. :thumbup:
Se johtunee siitä, että sillä on aivan liikaa meikkiä ja laittoa näin suomalaiseen makuun. Itselläkin enemmän iski tuo Koviksen emäntä, nätti ilman laittoakin.Webber kyllä vaikuttaakin jotenkin ikäistään kypsemmältä, jos nyt ei niitä naamanvääntelyitään huomioida
Lewiksen pissamirri kieltämättä on vähän transun oloinen.
Jep, mutta tässä topicissa ne ei kiinnosta :wink:Omassa puolison haussa on myös muita kriteereitä kuin ulkonäkö...
On toki, ja vielä hauska kaiken lisäksi.Käsittääkseni Webber on kuitenkin ihan ok -näkönen kaveri, jne. Vai miten on arvon naiset?
Ja kuinka moni meistä tietää kuka noista vaimokkeista on fiksu? :doubtful:Tästä toikista voisi tehdä vol kakkosen, top 3 fiksuimmat vaimokkeet.
Riippuu käytöstä. Mä keksin heti muutamia askareita :alppu:Kyllä Koviksen Catherine on ihan kivan näköinen. Taitaapi vielä neitosella olla jotain älliä päänupin sisälläkin.
Nicole onkin sitten sen verran maalattu ja silikonilla pumpattu ettei omaan käyttöön ainakaan sopisi. Pitää varmaan varoa pussaamistakin ettei huulien silikonit levähdä.
Omassa puolison haussa on myös muita kriteereitä kuin ulkonäkö...
Tollasii puheita puhellaan vaan naisten seurassa :frank:Omassa puolison haussa on myös muita kriteereitä kuin ulkonäkö...
Muotoillaan uudestaan, fiksuimmat oloiset.Ja kuinka moni meistä tietää kuka noista vaimokkeista on fiksu? :doubtful:
Tästä vois f1-forumin Nicole jopa suuttua!En kyllä itse kelpuuttaisi Nicolea pitempiaikaiseen suhteeseen.
Öh.. Toihan on David!!!!!!Claire Bourdais
En itse halua arvostella kuljettajien vaimoja, mutta tähän mun on pakko puuttua, koska mielestäni Catherine Hyde on varsin kaunis nainen. Kyllä melkein kenestä tahansa saa vähemmän viehättävän kuvan, jos ei aina ole viimeisen päälle meikattu. Eikä tuo nyt hassumman näköinen ole tuossa kuvassakaan!TOP 3 Kovalaisen petolinnun per** Catherine Hyde
On toki, ja vielä hauska kaiken lisäksi.
Tästä toikista voisi tehdä vol kakkosen, top 3 fiksuimmat vaimokkeet.
Siihen voisin jotain vastatakin..Muotoillaan uudestaan, fiksuimmat oloiset.
Eipä taida koviksen muijaa paljon kiinnostaa miehensä ajamiset!