TOP 3 kauneimmat ja rumimmat kuskien vaimot/tyttöystävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JVR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ekalla lukukerralla jäi sana "autojen" lukematta ja rukkaamiseen tuli yksi ännä lisää...

Mulla kävi aivan samalla tavalla :o :D.

Btw, näin naisnäkökulmasta ajatellen Kovalaisen tyttöystävä vaikuttaa siltä, että sillä on korvien välissä jotain järkeäkin, verrattuna esim. tuohon Hamiltonin eukkoon, vaikka on tuo Scherzinger ihan kiva, pakkelikerroksen voisi kyllä jättä vähän vähemmälle. Onhan tuo Katherine nättikin.

Viimeksi muokattu:
Maikkarin lista oli säälittävää gloryhuntingia. Nicolen valinta osoittaa listan laatijan mielipiteiden olevan valtavirtaa nuoleskelevia...

Ei minulla mitään Nicolea vastaan ole, Varikolla on vain puolen tusinaa kuumempaakin tapausta meikäläisen mielestä.

Kummasti kyllä nousee arvostus ns. asiatoimittajia kohtaan kun käy tuolla viihdepuolella lueskelemassa juttuja. Eiväthän vaikkapa Mustakari tai Pulkkinen mitään toimittajajumalia ole, mutta hallitsevat sentään peruskieliopin.

Maikkari listasi toikkimme innoittamana varikon kauneimmat vaimot top10.

Kuten listasta huomaa, maikkarilla ei ymmärretä edes naiskauneuden päälle. Nicole ykkösenä ja Marion kasina. Hyvä läppä.
Ei listattu kauneimmat vaan kuumimmat. Ilmeisesti keskinkertainen pyllynpyöritys musiikkivideoilla lisää kuumuutta.

Lucas di Grassin tyttöystävä Bianca Caloi
Lucas-di-Grassi-Bianca-Caloi.jpg

Adrian Sutilin tyttöystävä Julie Alessin
Adrian-Sutil-Julie-Alessin.jpg

Sebastien Buemin tyttöystävä Jennifer Mark
Sebastien-Buemi.jpg

Jaime Alguersuarin tyttöystävä Marta Girones
1273676007092_f.jpg

Bruno Sennan tyttöystävä Veridiana Alves
Veridiana+Alves+de+Lima__Bruno+senna.jpg

Paul di Restan tyttöystävä Laura
dtm-2010-hoc-xp-0189.jpg

Milloin muuten Jenniä viimeksi näkynyt missään F1-liittyvässä tai Kimin kanssa? Ei tule ihan heti mieleen..tosin nyt niin hirveästi kiinnostakkaan.. :tongue:

Samaa olen miettinyt muutaman kerran...

Näyttää hitaal.. äh, nuorelta.
Mutta eipä tuo Paulkaan mikään vanhus ole..