Top Gear

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Ensi vkl taas BBC: llä pärähtää käyntiin uusi tuotantokausi Top Gearia
Tähän toki voisi pohjustukseksi vetää monta faktaa , mutta ne ketkä telkkua tahi BBC:tä muuten seuraa , tietää kuinka suositusta sarjasta on kyse.
Ihmettelin suorastaan ettei täältä löytynyt otsaketta kyseiselle sarjalle.
Nyt löytyy...
Keskustelua sarjasta , jaksoista ja itseä hauskuuttavista kohdista tietyssä jaksossa jne...
 
Viimeksi muokattu:

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Mun mielestä siinä ohjelmassa on hassua seku ne aina...NIIN ja sit se kun ne tekee siinä aina kaikkee hassua ja SIITÄ mä tykkään ku ne on hauskoja ja ohjelma on muutenkin hauska ja onhan siinä joskus niitä autojakin.

t. nimimerkki Stig
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ihan mukavaa katseltavaaha tuo on. Ja autojakin testailevat siinä välissä :)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ensi vkl taas BBC: llä pärähtää käyntiin uusi tuotantokausi Top Gearia
Niin siis tarkennuksena, kautta 16 on tullut jo 2 jaksoa, ennen joulua tullut USA-jakso alotettiin jo "montagella" mikä yleensä on merkannut uuden kauden alkua...
(kannattaa katsoa nuo kaksi tullutta, hyvää settiä niissäkin :ahem:)

Ja joo, ihme tosiaan ettei ole ollut topikkia aiemmin, hyvä että nyt on :)
Uus kausi näytti aika lupaavalta, pari viimesintä kautta ovat ainakin itselle olleet pieniä pettymyksiä, juontajista on vähän huokunut tietyn tyyppistä väsymystä meinaan (IMHO)
Nyt nää kaks jaksoa näytti taas ns. vanhalta menolta, eli lupaava alku ainakin :)
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kyllähän tota joskus katselee, vaikka käsikirjoitus vuorosanojen ja hahmojen käyttäytymisen kohdalla välillä ärsyttääkin. Olis hitusen uskottavampaa jos ne näyttelijöiden hahmot ei olis niin kärjistettyjä. Mut menettelee toi noinkin.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Kyllähän tota joskus katselee, vaikka käsikirjoitus vuorosanojen ja hahmojen käyttäytymisen kohdalla välillä ärsyttääkin. Olis hitusen uskottavampaa jos ne näyttelijöiden hahmot ei olis niin kärjistettyjä. Mut menettelee toi noinkin.
Jep, tämä mun mielestä on S13-S15 välillä korostunut paljonkin, tuolla 11-12 kausilla meno oli vielä ihan erilaista...
Taino mutuilua tämä toki on, mutta siis siltä se on vaikuttanut kun katsellut peräkkäin eri seasonien jaksoja...
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Kohtahan alkaa MAXilta 15. kausi ja sen perään sitten 16. kausi. Siis maanantaina 31.1 pärähtää käyntiin.
 

APaksu

Well-known member
Liittynyt
19.1.2008
Viestit
1362
Miltä BBC:n kanavalta suomessa noi uudet jaksot näkyy? knowledge?
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
osaa lukea.. lähes.. (minä)
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Katson, jos se sattuu tulemaan sillon ku haluan katsoo telkkaria, eikä tuu mitään parempaa. En tiedä kausista ja mun telkkarista näkyneet on enimmäkseen uusintoja.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Siis ne näkyy BBC2:lla. Käsittääkseni streamaus on ainoo tapa katsoa Suomessa suorana noi.
Tai sitten sivustolta http://www.streetfire.net parin viikon sisään lähetyksestä.

Top Gearista on muuten olemassa myös aussi ja jenkkiversio. Jenkkiversio ei oo erityisen hauska (ts. vähän turhan vakava), mutta aussi menettelee ihan hyvin.

Aussien TG teki muuten yhteisohjelman brittien kanssa ennen kolmoskauden alkua (voit katsoa sen täältä), joka oli nimetty kuuluisan krikettiturnauksen mukaan. Aika jännä jakso. Kannattaa katsoa.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Niin siis tarkennuksena, kautta 16 on tullut jo 2 jaksoa, ennen joulua tullut USA-jakso alotettiin jo "montagella" mikä yleensä on merkannut uuden kauden alkua...
(kannattaa katsoa nuo kaksi tullutta, hyvää settiä niissäkin :ahem:)

Ja joo, ihme tosiaan ettei ole ollut topikkia aiemmin, hyvä että nyt on :)
Uus kausi näytti aika lupaavalta, pari viimesintä kautta ovat ainakin itselle olleet pieniä pettymyksiä, juontajista on vähän huokunut tietyn tyyppistä väsymystä meinaan (IMHO)
Nyt nää kaks jaksoa näytti taas ns. vanhalta menolta, eli lupaava alku ainakin :)
http://www.topgear.com/uk/ saitin mukaan , 16 kausi "virallisesti" alkaa vasta ensi vkl =) . Sen mukaan pohjustin , mutta noh nevathaless , nyt se alkaa pyörimään tuttuun tapaan joka viikko .
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18371
Top Gearista on muuten olemassa myös aussi ja jenkkiversio. Jenkkiversio ei oo erityisen hauska (ts. vähän turhan vakava), mutta aussi menettelee ihan hyvin.
Itse lähinnä tuota Australian Top Gearia olen katsonut, tai no ne lähetykset mitkä tv:stä ovat tulleet.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Kyllähän tota joskus katselee, vaikka käsikirjoitus vuorosanojen ja hahmojen käyttäytymisen kohdalla välillä ärsyttääkin. Olis hitusen uskottavampaa jos ne näyttelijöiden hahmot ei olis niin kärjistettyjä. Mut menettelee toi noinkin.
Jokainen kolmikosta on omalla tavallaan ärsyttävä. Aiemmin se oli hyvä mauste ja melkeinpä runko koko ohjelmalle, mutta nykyisin on jo kääntynyt itseään vastaan ne roolit. Kun ei enää naurata, niin ei vaan toimi, on kyllästytty.

Katselin ne kaksi uusinta jaksoa jokin aika sitten. Toisesta ei jäänyt yhtään mitään mieleen näin viikkojen päähän. Toinen oli se lähi-itä kiertue. Sen nyt muistan jotenkin. Parhaimmillaan hymähteli, mutta eipä varsinaisesti naurattanut lain. Enemmän vitutti varsinkin Hammondin räikeä ylinäytteleminen. Itse asiassa jo ihan alussa. Siinä kun Richard alkoi aukomaan suutaan "mukakauhuissaan" siellä kuljetuskoneessa istuskellessaan en nyt muista missä avoautossa. Tuo yksi ylettömän ylinäytelty hupikohta toi heti mieleen että ei jumalauta tämä oli tätä paskaa sitten taas tunti edessä. Siinä niinku suoranaisesti näyteltiin jo ylinäyttelemistä. Näyttelijä Hammond näyttelee näyttelijää joka ylinäyttelee.

Joskus sitä oikein odotti seuraavaa jaksoa. Nyt en kyllä oikein jaksa enää olla täpinöissäni tästä uudesta kaudesta. Se on sitten viimeinen kausi, jos ei meno tuosta parane. Ihmettelen suuresti jos saavat pidettyä katsojaluvut sillä tasolla mitä ne ovat olleet silloin kun kaikki oli vielä innovatiivista ja oikeasti hauskaa.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Top Gearista on muuten olemassa myös aussi ja jenkkiversio. Jenkkiversio ei oo erityisen hauska (ts. vähän turhan vakava), mutta aussi menettelee ihan hyvin.
Olen eri mieltä. Jenkkiversion viimeisimmät jaksot ovat parempaa katsottavaa kuin alkuperäinen Top Gear, joka tosiaan on jämähtänyt samalla, kun juontajakolmikosta on tullut rooliensa vankeja. Jenkkiversiossa autot ovat vielä pääosassa.
 
Ylös