Toppyn tapit?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
PuoliPöhkö sanoi:
Mä ostin tollasen Topfiiildin.
Muuten on ihan ok laite, mutta pari seikkaa ärsyttää.

Ohjelmaopas on ihan hanurista. Aivan liian "ahdas".
Ei näe yhdellä silmäyksellä kuin pari hassua kanavaa.
Ei tossa kuvassa oo ohjelmaopas vaan kanavanvalintaruutu.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
tmoi sanoi:
Topfield.... Suomen ylihintaisin digiboxi jo varmaan viidettä vuotta. Ai niin mutta onhan siinä ne tapit, joilla voi tehdä siitä sellaisen ,kuin haluu ja samalla saada se toimimaan vielä huonommin :jaska: :jaska:
Montas sulla on ollut? Itse käytän kahta säännöllisesti ja mun mielipide on tyystin toinen.
Oletko paljonkin asentanut erilaisia TAPeja? Meinaan olet joko töpännyt jotain tai asentanut väärät TAPit jos on alkanut huonommin toimia.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
PuoliPöhkö sanoi:
:D Ei olekaan, tolla oli tarkoitus vaan näyttää että joka kanava on koneessa tuplana.
Ainiin, ja on ne tuplana siellä ohjelmaoppaassakin.
Mutta se ongelma taisi jo ratketa tuolla ylempänä.
Pitää asentaa kone uudestaan niin pitäisi pelata taas normaalisti.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Runar ja Kyllikki sanoi:
Montas sulla on ollut? Itse käytän kahta säännöllisesti ja mun mielipide on tyystin toinen.
Oletko paljonkin asentanut erilaisia TAPeja? Meinaan olet joko töpännyt jotain tai asentanut väärät TAPit jos on alkanut huonommin toimia.
Ei ole ollut, eikä tule. Paljon edullisemmin saa ihan valmiiksi toimivia digiboxeja, ettei niihin tarvi mitään tappeja tunkea :D :D
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
tmoi sanoi:
Ei ole ollut, eikä tule. Paljon edullisemmin saa ihan valmiiksi toimivia digiboxeja, ettei niihin tarvi mitään tappeja tunkea :D :D
Ylivoimaisesti parhaita asiantuntijoitahan esim. jonkun auton suhteen ovat sellaiset, jotka eivät metriäkään kyseisellä autolla ole ajaneet. Tuli jostain syystä sellanen juttu mieleen nyt. :rolleyes:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Eipä hävinneet tuplakanavat koneesta tehdasasetusten palauttamisen ja uudelleenasennuksen jälkeen.
Ohjelmaoppaassa on kaikki kanavat edelleen tuplana.
Voe Rähmä. Mikäs nyt eteen? :confused:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
PuoliPöhkö sanoi:
Eipä hävinneet tuplakanavat koneesta tehdasasetusten palauttamisen ja uudelleenasennuksen jälkeen.
Ohjelmaoppaassa on kaikki kanavat edelleen tuplana.
Voe Rähmä. Mikäs nyt eteen? :confused:
Outo juttu. Ihankuin teidän talossa sitten tuliskin tuplana ne kanavat. Ei kait siinä auta kuin poistella manuaalisesti?
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Outo juttu. Ihankuin teidän talossa sitten tuliskin tuplana ne kanavat. Ei kait siinä auta kuin poistella manuaalisesti?
Ongelma tulee vastaan siinä, että kun yrittää poistaa yhden - niin molemmat poistuvat samalla :D :D
Eihän tässä voi kun nauraa enää.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ylivoimaisesti parhaita asiantuntijoitahan esim. jonkun auton suhteen ovat sellaiset, jotka eivät metriäkään kyseisellä autolla ole ajaneet. Tuli jostain syystä sellanen juttu mieleen nyt. :rolleyes:

Niin. Olenkin hymyillen seurannut tuttujen touhotusta ja ongelmia, mitä niillä on kyseisen merkin kanssa ollut. Jotenkin huvittavaa, kun Toppparin eduksi mainitaan aina noi TAPit. Siihen saa kaikkea kivaa laitettua. Just joo. :ahem:

Loppujen lopuksi 99,5 prosenttia käyttäjistä ei kuitenkaan tule niitä TAPpeja siihen lisää lataamaan, sen ensimmäisen testuksen jälkeen, joten kannatikohan maksaa ominaisuudesta. :rolleyes:

Ja se ettei minulla ole kyseistä laitetta, ei tietääkseni tarkoita sitä, ettenkö olisi kyseistä laitetta käyttänyt tai siihen tutustunut.

Vai tarkoitatko sitä, ettei saa kertoa mielipidettään, jos ei omista kyseistä laitetta/autoa :rolleyes:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
PuoliPöhkö sanoi:
Ongelma tulee vastaan siinä, että kun yrittää poistaa yhden - niin molemmat poistuvat samalla :D :D
Eihän tässä voi kun nauraa enää.
Ettei se boksi sit oo rikki? Ainakaan Toppyn tavanomainen ominaisuus tuo ei ole.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
tmoi sanoi:
Loppujen lopuksi 99,5 prosenttia käyttäjistä ei kuitenkaan tule niitä TAPpeja siihen lisää lataamaan, sen ensimmäisen testuksen jälkeen, joten kannatikohan maksaa ominaisuudesta. :rolleyes:
Meillä on sitten hyvin erilainen tuttavapiiri. Mun tuttavapiirissäni ei ole, mukaanlukien vanhempieni omistama laite, yhtään Toppya jossa ei olisi jokapäiväisessä käytössä vähintään yhtä TAPia.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
PuoliPöhkö sanoi:
Ongelma tulee vastaan siinä, että kun yrittää poistaa yhden - niin molemmat poistuvat samalla :D :D
Eihän tässä voi kun nauraa enää.
Deletoi kaikki, lisää kerran uudestaan.

Voit tulla sitten kyselemään tarkemmin, että mitäs sitten, kun kaikki kanavat näkyy kolmena.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Runar ja Kyllikki sanoi:
Meillä on sitten hyvin erilainen tuttavapiiri. Mun tuttavapiirissäni ei ole, mukaanlukien vanhempieni omistama laite, yhtään Toppya jossa ei olisi jokapäiväisessä käytössä vähintään yhtä TAPia.

Asensivatko Sudokun itse :D :D
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
tmoi sanoi:
Asensivatko Sudokun itse :D :D
Asensivat itse uuden EPG:n sekä jonkun levynhallintaohjelman. Viimeks kun kävin siellä, faija oli kovasti tohkeissaan kun oli netistä löytänyt jonkun multimediaesitystapin joka oli kuulemma hyvä. En tiedä mikä se oli kun en ehtinyt jäädä katsomaan.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Sohlasin vähän leikkauksen kanssa, ja painaessani eristettyä kohtaa "tallenna"-valinnalla,kävi niin että lopputuloksena tuo tallennetuksi tarkoitettu pätkä katosi taivaan tuuliin. Onko toppylle olemassa mitään file recovery softaa?
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
En tiedä liittyykö varsinaisesti aiheeseen, mutta tänään oli jostain syystä kaikki tallennukset (n. 60 ohjelmaa) kadonneet kovalevyltä. Eikä kukaan perheestä (minä mukaanlukien) ole tiettävästi niitä poistanut...
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Lancer sanoi:
En tiedä liittyykö varsinaisesti aiheeseen, mutta tänään oli jostain syystä kaikki tallennukset (n. 60 ohjelmaa) kadonneet kovalevyltä. Eikä kukaan perheestä (minä mukaanlukien) ole tiettävästi niitä poistanut...
Nyt sitten kanavat löytyivätkin. :confused: Outoa...
 
Ylös