Siinä meni sitten sekin mahdollisuus kun avasit sanaisen arkkusi :nope:312T4 sanoi:Naisleijjonat muuten voittavat tänään! :ahem:
Siinä meni sitten sekin mahdollisuus kun avasit sanaisen arkkusi :nope:312T4 sanoi:Naisleijjonat muuten voittavat tänään! :ahem:
Näin on!312T4 sanoi:Naisleijjonat muuten voittavat tänään! :ahem:
Ikinä ei pidä luovuttaa, ei ikinä. Kaadutaan saappaat jalassa.Ylen Sankia Priha sanoi:6-0
Tulkaa tytöt pois.. :nope: :thumbfh:
Klo 22:00, Suomen aikaan.butterfly sanoi:MIhinka aikaan alkaa suomi-tsekki?![]()
Ootko ihan varma? Ai saatana, menee aikaseksi aamuheratykseksiNick_W sanoi:Klo 22:00, Suomen aikaan.
Oon.butterfly sanoi:Ootko ihan varma? Ai saatana, menee aikaseksi aamuheratykseksi![]()
Olisko molari tullu liian paljon vastaan?VJR sanoi:Tuliko siihen selvyyttä, miksi yksi jenkkinainen sais uusia rankkarinsa epäonnistumisen jälkeen? Oliko kyseessä tuttu olympiahenki, jota on nähty Naganon kisoista lähtien?
Kai molari saa tulla just niin paljon vastaan kuin haluaa, kunhan ei ylitä keskiviivaa? Vai olenko ihan hakoteillä?belated sanoi:Olisko molari tullu liian paljon vastaan?
En ole kuullut mitä tapahtui. Mun veikkaus on kuitenkin se, että molari on liikkunut eteen liian aikaisin. (Siis ennen kuin dumari on antanut luvan suoritukseen)belated sanoi:Olisko molari tullu liian paljon vastaan?
http://www.torino2006.org/ENG/OlympicGames/news/news_eng161380.html
"We're in shock, it hurts right now," Angela Ruggiero, who missed the third shot in the penalty shootout not once, but twice after Martin was called for leaving the crease too early.
Joo noin se on. Oli Ruottin molari jo B-pisteiden tasolla kun jenkki vasta lähti.Formulanomi sanoi:En ole kuullut mitä tapahtui. Mun veikkaus on kuitenkin se, että molari on liikkunut eteen liian aikaisin. (Siis ennen kuin dumari on antanut luvan suoritukseen)
Edit: Löyty viittaus tohon tilanteeseen. (crease tarkoittaneetässä tilanteessa just sitä mistä kirjoitin ?!)