Väitän. Entäs sitte?Haluaisin tähdentää, että hahmo itse on kertonut näin tehneensä. Väitättekö miestä valehtelijaksi?
Väitän. Entäs sitte?Haluaisin tähdentää, että hahmo itse on kertonut näin tehneensä. Väitättekö miestä valehtelijaksi?
Uskon, että Runski puhuu totta. Pitää miehen sanaan nyt sen verran voida luottaa.Väitän. Entäs sitte?
Oletko pettynyt?Tässäkö tää suuri kampäkki nyt sitten oli?
Toisinaan.Oletko pettynyt?
Käsittääkseni Mika Häkkistä.Homma tökkäs jo ekan kohdan ekaan sanaan, en tiedä ketä lukuisista Jumalista tai jumalista tarkoitetaan.
En luota todellakaan. Missä pääkaupungeissa muka käynyt vuorokaudessa? Ehkä jossain keskieuroopassa saattaisi olla moinen mahdollista jos sielläkään. Tyyppihän on täys pelle.Uskon, että Runski puhuu totta. Pitää miehen sanaan nyt sen verran voida luottaa.
No voi jumaliste sentään!Homma tökkäs jo ekan kohdan ekaan sanaan, en tiedä ketä lukuisista Jumalista tai jumalista tarkoitetaan.
No missäpä muuallakaan? Arkistosta tuo viesti ja siihen liittyvä keskustelu voisi löytyä. Hetkinen...En luota todellakaan. Missä pääkaupungeissa muka käynyt vuorokaudessa? Ehkä jossain keskieuroopassa saattaisi olla moinen mahdollista jos sielläkään.
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=50094&postcount=43Arkistosta tuo viesti ja siihen liittyvä keskustelu voisi löytyä. Hetkinen...
Tukholmasta Madridiin... Pakko kokeillla itse. Muuten en todellakaan usko. Että moro vaan...
En edes tiennyt Runskin olevan poissa ja nyt kun kävin nuuskimassa, niin eihän tuosta ole kuin parisen viikkoa, kun hahmo on viimeeksi porissut.Onko tää Ässä jotain runskin paluun pohjustelua, kun halusit just ton kysymyksen nostaa framille?
Senhän SÄ haluaisit tietää!Eiks se YH äitienkin morkkaus ollu sun ja runskin yhteistuumin vedetty jarna.
3143km suorinta reittiä, eli 129km/h keskinopeus ilman stoppeja jos vuorokaudessa meinaa ehtiä.Tukholmasta Madridiin... Pakko kokeillla itse. Muuten en todellakaan usko. Että moro vaan...
Tuohan on reilusti alle 4000 kilometrin lenkki. Jos nopeasti ryystää, riittää joku 180km/h keskinopeus mainiosti. En epäile yhtään.
Ei ole. 4076 km on jo lähellä.Tuohan on reilusti alle 4000 kilometrin lenkki. Jos nopeasti ryystää, riittää joku 180km/h keskinopeus mainiosti. En epäile yhtään.