kouvotsvoni
Banjottu
Meillä noita harjoja liikaakin, niin sentään nyt löydetty käyttöä.
Näytä liitetiedosto 19747
Mä luulin, että olit kehittänyt harjatelineen.Meillä noita harjoja liikaakin, niin sentään nyt löydetty käyttöä.
Mutta kyllä tuo mandariini vain on.Minusta tuo muistuttaa enemmän viherkasvia kuin sitrushedelmää.
Voihan se johtua toki myös optisesta harhasta.
:ahem:Lehdet näyttää pölyisiltä.
:nope:Ja multa hajanaiselta.
:ahem:Ja noi sälekaihtimet rumilta.
:nope:Noista artikkeleistakaan ei varmaan saa enää mitään selvää.
:ahem:Kukkapurkkikin ihan lommoilla.
Vieläpä muutaman sentin verran notkolla keskeltä. No eipä onneks oo omat mööpelit.Ja vieläpä löytyi melko tuore pyökkimellipöytä 90-luvulta!
Kouvotsvonin vaimo kyllästyi miehensä ryypiskelyyn ja laittoi viinakätköön estolaitteen.Meillä noita harjoja liikaakin, niin sentään nyt löydetty käyttöä.
Jos on noin paljon mielenkiintoa liimailla kenkiään, niin se kertoo joko sankarillisista taistelutoverikengistä, tai sitten hyvin paljon muuten mukavista jalkineista. Mutta suutarille ei tietenkään kuulu nämä tarinat.Kahteen kertaan jo kävelykenkieni pohjaa liimaillut, mutta taashan se alkoi männä viikonloppuna irvistää. Onhan ne muutenkin jo vähän kärsineen näköiset, muttei millään malttaisi luopua mukavista kengistä. Jos vielä kerran yrittäis liimata.
Ei noista kannata suutarille mennä maksamaan. Vääjäämättä ollaan kuitenkin tulossa kenkien elinkaaren päähän, oliskohan noilla jo kahdeksan vuotta ikää. Mut kyllä se liimaus viimeksikin kaksi kävelypäivää kesti. Se vaan ottaa aikansa ennen kuin uudet kengät taas saa yhtä hyvin jalkaan mukautuviksi. Ja ennenkaikkea, mä olen saatanan laiska shoppailemaan (tuohon laiskuuteen se suutarikäyntikin kaatuisi).Jos on noin paljon mielenkiintoa liimailla kenkiään, niin se kertoo joko sankarillisista taistelutoverikengistä, tai sitten hyvin paljon muuten mukavista jalkineista. Mutta suutarille ei tietenkään kuulu nämä tarinat.
Modernissa, sotienjälkeissä Euroopassa, vedetään aika rajalla jos kenkien pitää kestää kahdeksan vuotta. Eikös tuo nyt ole jo melko kohtuutonta.Ei noista kannata suutarille mennä maksamaan. Vääjäämättä ollaan kuitenkin tulossa kenkien elinkaaren päähän, oliskohan noilla jo kahdeksan vuotta ikää.
No nuo on olleet reissukenkinä, sellaisina paremman näköisinä kävelykenkinä. Nykyään päivittäisessä käytössä olevat lenkkarit alkaa kyllä olla tyylikkäämmät...Modernissa, sotienjälkeissä Euroopassa, vedetään aika rajalla jos kenkien pitää kestää kahdeksan vuotta. Eikös tuo nyt ole jo melko kohtuutonta.
Otin muuten viime viikolla käyttöön kengät, jotka olen ostanut Delawaresta keväällä 1996...tosin vuoden 2000 muutossa olivat unohtuneet yhden vaatekaapin lattialle, jemmaan laatikon taa...Modernissa, sotienjälkeissä Euroopassa, vedetään aika rajalla jos kenkien pitää kestää kahdeksan vuotta. Eikös tuo nyt ole jo melko kohtuutonta.
No voi vittujen kevät. Miehet eivät jemmaa kenkiä laatikoiden taa oli muisto mikä hyvään. Liimailla saattavat, mutta jemmailla, ei, ei ei.Otin muuten viime viikolla käyttöön kengät, jotka olen ostanut Delawaresta keväällä 1996...tosin vuoden 2000 muutossa olivat unohtuneet yhden vaatekaapin lattialle, jemmaan laatikon taa...
Enhän MÄ mitään ole jemmannut vaan perheen se osapuoli joka hallitsee vaatekaappien enemmistöä...No voi vittujen kevät. Miehet eivät jemmaa kenkiä laatikoiden taa oli muisto mikä hyvään. Liimailla saattavat, mutta jemmailla, ei, ei ei.