Captain Howdy
Well-known member
Onks mitää muija-sälää?
Oliko peilillä?Ei muuten tule erityisen miehekäs olo siitä, kun tekee Ikean lasiesta liukuovesta sängynpäädyn.
Ilman että nainen on käskenyt.
Ampukaa. Joku. Kiitos.
Ei pöllömpi idea lain! Vaan ei valitettavasti ole.Oliko peilillä?
Toista kertaa kun puolen vuoden sisään olin petaria pesemässä, päätin että viimenen kerta tämä.Ihanaa leijonat ihanaa!! Viimeksi pesin petauspatjan päällisen pesukoneessa ja se saatana kutistui niin pal, että petauspatja oli sen jälkeen toiselta reunaltansa ihan muhkurainen ja liki mahdoton nukkua. Pari vuotta sen kanssa tuskailin kunnes sain aikaiseksi vaihtaa sen uuteen. Nyt kun uuden petarin pesu tuli ajankohtaiseksi, erheestä oppineena en laittanutkaan sitä pesukoneeseen lain, vaan pesin sen suihkussa. Homma skulaa ja petauspatja ei ole muhkurainen lain!
Mulla on ollut suunnitelmissa laittaa vaatekaapin oven tilalle semmonen naruverhosysteemi. On onneksi hyvä syy kyseiselle viritykselle. Tulee raporttia kuvien kera siitä sitten aikanaan jahka projekti on toteutettu.Ei muuten tule erityisen miehekäs olo siitä, kun tekee Ikean lasiesta liukuovesta sängynpäädyn.
Ilman että nainen on käskenyt.
Ampukaa. Joku. Kiitos.
Kyllähän sen pesasta voi, mutta tarttis venyttää muotoonsa märkänä, kuten ohjeissa yleensä mainitsevat.Toista kertaa kun puolen vuoden sisään olin petaria pesemässä, päätin että viimenen kerta tämä.
Kympillä sai oivallisen suojapressun petarille jonka voi nakata roskiin ja ostaa uuden jahka on tarvis.
Suihkussa.Cmarketin pikapesulassa?
Millä perseellä sellaisen venyttää hyvään muotoon, muuten kuin homehduttamalla koko patjan?Kyllähän sen pesasta voi, mutta tarttis venyttää muotoonsa märkänä, kuten ohjeissa yleensä mainitsevat.
..venyttää muotoonsa "märkänä.." hmmmmm.
Kaksi henkilö tarvitaan siihen. Ensin vedetään yhdestä reunasta kulmista täysillä, että pitkä sivu venyy niin pitkäksi kuin mahdollista. Sitten vastakkaisesta reunasta sama, jonka jälkeen sitä käännetään se 90 astetta ja vastaavasti vedetään ne päädyt. Persettä voi hieroa sitten sen jälkeen, avusta kiitäenMillä perseellä sellaisen venyttää hyvään muotoon, muuten kuin homehduttamalla koko patjan?