mustakaari
"Se on juurikin näin"
Hyvä kysymys...miksi niitä pitää pariin kertaan puolen vuoden sisään pestä? Stefa vuotaa?
Ollkku ja latexilakanat!Kaikki helpoin ratkaisu on se petarin päälle laitettava suoja. Se on helppo ja nopea pestä.
https://www.asko.fi/tyynyt-peitteet/tyynyt-ja-peitteet/2132/asko-bonnell-sijauspatjansuojaOllkku ja latexilakanat!
Tylsimys!:frank:https://www.asko.fi/tyynyt-peitteet/tyynyt-ja-peitteet/2132/asko-bonnell-sijauspatjansuoja
Tuollaista kylläkin meinasin.
Miten tämän nyt nätisti sanoisi, palstalla kun on alaikäisiäkin lukijoita. No, pelkkä puuvilla/satiinilakana ei suojaa petaria riittävästi kiihkeän lemmenyön tuotoksilta. Läpi menevät. Vain ikävä tahra jää, kun Hän poistuu ovesta pimeään syysyöhön.Mulla on sänkyssäni sellainen tekstiili kuin lakana. Kumilenkit kulmissa, pysyy kivasti paikoillaan, mahtuu hyvin pesukoneeseen.
Mihinkään poistu. Kaappiin mä sen laitan.Vain ikävä tahra jää, kun Hän poistuu ovesta pimeään syysyöhön.
Jos olisin rikas niin vaihtaisin joka päivä. Ei sillä etteikö nytkin olisi varaa vaihtaa joka päivä, mutta kun siitä on niin hitosti vaivaa itse tehdä.Vaihdattehan kuitenkin kerran viikossa petivaatteet?
Mä yleensä makoilen vaan yöt.Uskomatonta, että joku makaa useita viikkoja samoissa petivaatteissa.
En ymmärrrä.
Hikoiletko sä niin suunnattomasti vai jörnit patjan jatkuvasti täyteen pikkujusseja vai miksi ihmeessä sitä pitää olla koko ajan vaihtamassa?Uskomatonta, että joku makaa useita viikkoja samoissa petivaatteissa.
En ymmärrrä.
Sillä on ne piskit siellä pyörimässä.Hikoiletko sä niin suunnattomasti vai jörnit patjan jatkuvasti täyteen pikkujusseja vai miksi ihmeessä sitä pitää olla koko ajan vaihtamassa?
No tämän takiahan ne on siellä. Joillakin. :frank:En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka päästävät koiria sänkyynsä. Enkä aio jatkossakaan ymmärtää.
Väliliha.
Älä nyt väitä että kaikki päästäisi koiransa sänkyyn tai sohvalle.:nope:Sulla ei liene koiria?
Elämäni aikana olen asunut viiden eri koiran kanssa saman katon alla. Yksikään niistä ei nukkunut sängyssä tai istunut sohvalla. Niin ei tee nykyinenkään piski eikä silläkään ole ollut ongelmia ymmärtää asiaa.Sulla ei liene koiria?