TouhuTuija ketju (pitsinnypläystä, kakkureseptien vaihtoa yms. muija-sälää)

• Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Hyvä kysymys...miksi niitä pitää pariin kertaan puolen vuoden sisään pestä? Stefa vuotaa?

oldez

Well-known member
Kaikki helpoin ratkaisu on se petarin päälle laitettava suoja. Se on helppo ja nopea pestä.

jjv

Arschloch
Mulla on sänkyssäni sellainen tekstiili kuin lakana. Kumilenkit kulmissa, pysyy kivasti paikoillaan, mahtuu hyvin pesukoneeseen.

Tolerantti

Well-known member
Mulla on sänkyssäni sellainen tekstiili kuin lakana. Kumilenkit kulmissa, pysyy kivasti paikoillaan, mahtuu hyvin pesukoneeseen.
Miten tämän nyt nätisti sanoisi, palstalla kun on alaikäisiäkin lukijoita. No, pelkkä puuvilla/satiinilakana ei suojaa petaria riittävästi kiihkeän lemmenyön tuotoksilta. Läpi menevät. Vain ikävä tahra jää, kun Hän poistuu ovesta pimeään syysyöhön.

oldez

Well-known member
Vaihdattehan kuitenkin kerran viikossa petivaatteet?
Jos olisin rikas niin vaihtaisin joka päivä. Ei sillä etteikö nytkin olisi varaa vaihtaa joka päivä, mutta kun siitä on niin hitosti vaivaa itse tehdä.

Örfil

Guest
Uskomatonta, että joku makaa useita viikkoja samoissa petivaatteissa.

En ymmärrrä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Meillä repii koirat joka viikko lakanan paskaksi, niin saa hakea aina kaupasta uuden ennen kuin edellinen pesuun ehtii.

Helppoa kuin mikä, eikä maksa palj.. HAISTA VITTU!

Edson

Well-known member
En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka päästävät koiria sänkyynsä. Enkä aio jatkossakaan ymmärtää.

Edson

Well-known member
Sulla ei liene koiria?
Elämäni aikana olen asunut viiden eri koiran kanssa saman katon alla. Yksikään niistä ei nukkunut sängyssä tai istunut sohvalla. Niin ei tee nykyinenkään piski eikä silläkään ole ollut ongelmia ymmärtää asiaa.

Empatiaa osoitan lähinnä kädellisiä kohtaan, ja ainoastaan yhden alalajin vaginat kiehtovat.

Viimeksi muokattu: