TouhuTuija ketju (pitsinnypläystä, kakkureseptien vaihtoa yms. muija-sälää)

• Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä

Estate

Well-known member
Tilataan paikalle puutarhuriliike. Sellainen, missä työskentelee nuorehkoja miehiä treenatuin vartaloin. Yläosatonna.
Eilen ihan pyytämättä ja yllättäen yläosaton naapuri(?) tuli leikkaamaan nurmikkoani. Aloitin homman kyllä itse, mutta vaikutti kai sivusta katsoen niin nyhjäämiseltä, että äijä tahtoi vetää ruohikon matalaksi rinneosasta.

Tolerantti

Well-known member
Oliko nuorehko? Treenattu?

Siitä se lähtee! Tai tulee maanvaiva...

jjv

Arschloch
Tai jos se olikin nainen?
Sitten kun minä joskus kämppääni myyn, palkkaan asuntoesittelyn ajaksi jonkun tsekittären tissisilteen nurmikkoa leikkamaan (tai lunta kolaamaan tms.) "Joo se on meijän talkkari." Muutaman satasen panostuksella saattais saada kymppitonnin enemmän kämpästä.

Hartsa76

Well-known member
Sitten kun minä joskus kämppääni myyn, palkkaan asuntoesittelyn ajaksi jonkun tsekittären tissisilteen nurmikkoa leikkamaan (tai lunta kolaamaan tms.) "Joo se on meijän talkkari." Muutaman satasen panostuksella saattais saada kymppitonnin enemmän kämpästä.
Halvemmalla pääsisit, kun hankkisit tekotissit ja peruukin ja sen jälkeen menisit itse leikkaamaan nurmikkoa peruukkiin pukeutuneena tekotissit paljaana.

Lopputulos tosin voisi olla se, että potentiaaliset ostajat luulisivat tissit paljaana nurmikkoa leikkaavaa naista itäsaksalaiseksi kiekonheittäjäksi.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Onnistuin korjaamaan veneen istuintyynyn vetoketjun. Neuloin sen alkupään kiinni, ettei alkaisi sieltä purkautumaan. Nyt olisi käyttöä naiselle talossa. Tekisi mieli viimeistellä neulos kynsilakalla...

Örfil

Guest
Onnistuin korjaamaan veneen istuintyynyn vetoketjun. Neuloin sen alkupään kiinni, ettei alkaisi sieltä purkautumaan. Nyt olisi käyttöä naiselle talossa. Tekisi mieli viimeistellä neulos kynsilakalla...
Tarkennus: et neulonut vaan ompelit. Neulominen, kutominen ja ompelu ovat aivan eri juttuja.

Örfil

Guest
Kutoessa laitetaan lankoja 90 asteen kulmassa toisiinsa nähden, neuloessa tehdään silmukoita, ommellessa käytetään neulaa ja lankaa ja tehdään kutomista vastaavia liikkeitä käsin.

En tästä lähtis itse väittelemään tekstiili-insinöörin kanssa ;)

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Kutoessa laitetaan lankoja 90 asteen kulmassa toisiinsa nähden, neuloessa tehdään silmukoita, ommellessa käytetään neulaa ja lankaa ja tehdään kutomista vastaavia liikkeitä käsin.

En tästä lähtis itse väittelemään tekstiili-insinöörin kanssa ;)
Välillä ällistyttää. Kaikennäköistä sinäkin tiedät.

Örfil

Guest
Mä NEULOIN MUN ISTUINTYYNYT. Neulalla, langalla ja käsilläni. Itse....neuloin :eek:
Sukkia neulotaan kyllä käsin kuten anoppi joka joulu, siinä tehdään silmukoita.

Väitän edelleen että ompelit istuintyynyt ja imitoit kutomista.

Missä nämä ompelukset sijaitsevat?