Albert Oil
Hippi ja juntti
Juuh. Näin ikävästi pääsi nyt käymään, ettei Albertille jäänyt murustakaan.
Juuh. Näin ikävästi pääsi nyt käymään, ettei Albertille jäänyt murustakaan.
Oliko tuo kutsu?Piparkakkutaikina valmistettu ja sijoitettu jääkaappiin vetäytymään.
Voihan sen antaa nuutinpäiväänkin saakka olla, jos siltä tuntuu. Itse olen kokenut loppiaisen ihan hyväksi ajankohdaksi joulukoristeiden poistolle.Jaa notta tota pitäiskö kuusi purkaa ja viedä poies?
Siustin tänään oikein isolla vaivalla.
Jo useiden vuosien ajan on pohdinnassani ollut hankkiutua eroon äidin kuolinpesästä kantamastani matosta joka on olohuoneen maton virkaa hoitanut. Toistakymmmentä vuotta vanha matto vähintään. Varmaan kyllä enemmänkin.
Vaan herranjumala sata euroa matosta. Kuka semmoisia summia alkaa makselemaan? Olen aina katsellut ohi mennessä kun on jossain rättikaupassa olemaan alennusmyyntejä, että josko. Vaan ei koskaan.
Tänään kuitenkin tilaisuus tarjottiin ja se käytettiin. Taloyhtiön varastotiloihin oli jätetty käytävälle aivan hyvä rullalle kääritty musta karvamatto. Jumalauta. Nyt on ja nyt lähtee. Kyllä kelpaa! On hyvä ja hyvä on. Karvamatto.
Oisit katsellut matonpesupaikkojen kuivaustelineiltä, niihinkin saattavat ihan hyviä mattoja jättää.Olen aina katsellut ohi mennessä kun on jossain rättikaupassa olemaan alennusmyyntejä, että josko.
Ootko varma, että se oli hylätty? Kuitenkin nyt jossain joku naapurisi itkee karvamattonsa perään.Tänään kuitenkin tilaisuus tarjottiin ja se käytettiin. Taloyhtiön varastotiloihin oli jätetty käytävälle aivan hyvä rullalle kääritty musta karvamatto. Jumalauta. Nyt on ja nyt lähtee. Kyllä kelpaa! On hyvä ja hyvä on. Karvamatto.
No jos itkee, niin toivottavasti se on se kusipää jolla on uudehko 5-sarjalainen ja muijallansa silikonitissit. Ai vittu minä vihaan sitä miestä.Ootko varma, että se oli hylätty? Kuitenkin nyt jossain joku naapurisi itkee karvamattonsa perään.