TouhuTuija ketju (pitsinnypläystä, kakkureseptien vaihtoa yms. muija-sälää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Piti terassin alta yhtä laattaa siirtää hieman, että otsalaudan saa kiinni siististi. Itse en sairastelultani ole riittävässä kunnossa moiseen, joten pyysin rouvan avuksi. Itse pönkesin terassia vipuvarren kautta ylipainollani ilmaan ja rouvan tehtäväksi jäi hakata rautakangella laattaa kauemmas. Varoitin osumasta terassin kannakkeisiin. Lyönti #1 irrotti ekan kannakkeen ja #2 toisen. Valitettavasti enempää kannakkeita ei työskentelyalueen välittömässä läheisyydessä ollutkaan.
Vaan siirtyihän se laattakin lopulta!
Huomenna sitten lautoja irrottelemaan ja kannakkeita korjailemaan. Jos jaksaa.

Huomenna leipomaan jotain ällömakeita/-pinkkejä my little pony-leipomuksia. Odotan lopputuloksen näyttävän vielä paremmalta kuin kirjassa.

No niinhän siinä kävi. Jos oksennetulta kakulta näyttävä möhkäle näyttää paremmalta, ja näyttäähän se.

Olen leipomisen Albert oil. Ohjeen mukaan uunissa ollut leipomus oli ihan raaka (ja lässähtänyt). Annoin olla pari minuuttia, yhtä raaka. Annoin olla vielä pari minuuttia lisää. Nyt keittiö haisee palaneelle ja leipomus on ihan yhtä raaka kuin alunperinkin, paitsi pinta on hiiltä.

Palapelejä koottu ja asennettu kehyksiin:
kmowTEp.jpg

Olen viime aikoina yrittänyt uskaltautua ruoanlaittopuuhissa vähän mukavuusalueen ulkopuolelle. Zoen kokkikornerissa onkin tällä viikolla valmistunut mm. itämaista kana-nuudelikeittoa ja aasialaisittain maustettua lohta. Kaikenlaisia jänniä maustejuttuja (esimerkiksi kalakastiketta ja srirachaa) on päässyt käyttämään.

Toistaiseksi kokeilut ovat olleet vallan onnistuneita.

Olen viime aikoina yrittänyt uskaltautua ruoanlaittopuuhissa vähän mukavuusalueen ulkopuolelle. Zoen kokkikornerissa onkin tällä viikolla valmistunut mm. itämaista kana-nuudelikeittoa ja aasialaisittain maustettua lohta. Kaikenlaisia jänniä maustejuttuja (esimerkiksi kalakastiketta ja srirachaa) on päässyt käyttämään.

Kuinka monelle tämä oli kutsu?

Hienoa