Eli auton nokkaan tullut molemmille pienet siiventyngät ja ponttoonien ilmanottoaukkojen ylle tullut 'katos'Joni sanoi:Kuvia uudesta Toyotasta :eek!: : http://www.suttonimages.com/fotoweb/searchresultposters.fwx?folderid=5009&search=F4235
Eli auton nokkaan tullut molemmille pienet siiventyngät ja ponttoonien ilmanottoaukkojen ylle tullut 'katos'Joni sanoi:Kuvia uudesta Toyotasta :eek!: : http://www.suttonimages.com/fotoweb/searchresultposters.fwx?folderid=5009&search=F4235
Zonta ajaa vanhalla autolla.Misa1 sanoi:Suhteellisen pitkiä stinttejä ja tasaisia aikoja Zonta on saanut autolla ainakin tehtyä! Jopa Montoyaa parempia!
No, näyttää siltä että tiedän sua enemmän. TeiniX.Mitä vittua säkään mistään mitään tiedä!!!
No jep, sehän selittääkin paljon!Joni sanoi:Zonta ajaa vanhalla autolla.![]()
Misa1 sanoi:No jep, sehän selittääkin paljon!
Ilmeisesti ongelmana on ollut se että autossa on sen verran kova ilmanvastus, että siivet maksimiasennossakaan eivät tuotta tarpeeksi downforcea, koska auton teho menee ilmanvastuksen voittamiseen. Näin ollen Toyota on vuosia säätänyt autonsa menemään kovaa suorilla kompensoimaan huonoja kaarrenopeuksia. Tosta downforcen puutteestä johtuen auto syö takarenkaita aika tehokkaasti. Siivet ja diffuusori alkavat olemaan kaikilla talleilla aika samantasosia. Suurimmat erot löytyvät rungon aerodynamiikasta.Jeeves sanoi:Onkohan Toyotalla vaikeuksia kehittää kunnollista difusö...öhh...diffuusoria, kun useamman vuoden ovat valitelleet, että autosta puuttuu downforcea. Noilla extrasiivillä yrittävät sitä sitten kompensoida.