Heitetään veikkaukseksi Gary ja David Brabham.Seuraava kysymys:
Ketkä kaksi veljestä tunnettiin testaavina veljeksinä joiden f1-ura kariutui sponsorien vähyyteen ja maksukuskien paljouteen?
Kuulostaa hyvin vahvasti Perry McCarthyn ja Andrea Moda -tallin kuvioilta armon vuonna 1992. Espanjan GP:n esikarsinnassa Perry pääsi 18 metriä varikon ulostulolinjaa pidemmälle kunnes moottori hajosi ja tallin saatua haettua auto takaisin varikolle se muutettiin tallin toisen kuljettajan, Roberto Morenon käyttöön. McCarhtyn auto oli enemmän tai vähemmän koko kauden varaosa-autona Morenon kilpuriin, mutta olisiko toinen haettu kerta Unkarin GP, jossa Perry päästettiin esikarsinnassa radalle 45 sekuntia ennen esikarsintasession päättymistä ja hän ei ehtinyt ajamaan nopeaa aikakierrosta ollenkaan, täten karsiutuen ja auto voitiin pyhittää loppuviikonlopuksi Morenon käyttöön. Tässä vaiheessa kautta oli enää mukana 31 autoa, joten Andrea Modan kilpureistakin vähintään toinen selvisi aika-ajoihin asti. Vaihtoehtona toiseksi kerraksi voisi heittää Kanadan GP:n jossa tallilla oli käytössään kaksi autoa muttei yhtään moottoria, kunnes yksi sellainen lainattiin Brabhamilta Morenon käytöön.Laitetaan seuraava kysymys kehiin...
Kuka kuljettaja joutui kaksi kertaa luovuttamaan autonsa koska talli ei ollut kyennyt hankkimaan toista autoa ja oli aina myös koko joukon hitain?
Se on 5 pisteen vihje.![]()
Modenahan on lähellä Imolaa, eli olisiko Stefano Modena?Ayrton Sennan viimeinen kohde ennen lopullista päätepistettä oli tämän paikan sairaala. Kyseinen paikka liittyy tähän kysymyksen kuljettajaan. Kuka kuljettaja on kyseessä?
Tuon vihjeen perusteella kyseessä on Stefano Bologna.Modenahan on lähellä Imolaa, eli olisiko Stefano Modena?