Triviaa!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Bobakki sanoi:
Jaskallekin tiedoksi, että Max ajoi kilpaa Piers Couragen kanssa Williamsilla F2-sarjassa 1960-luvun lopulla:thumbup:
Se ajo kilpaa, ei osallistunut toimintaan :jaska:

Okei ;) Mutta eikös nykyinen Williams Racing toimi "eri nimellä" vai mitkäs ne sotkut oli siinä 70-luvulla?
Ett silleen!!!!!!!1
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Ei siinä mitään sotkuja ollut, ykkösissä tiimi oli ensin Politoys, sitten se myytiin Williamsina Walter Wolfille, jonka jälkeen Williams aloitti uuden tiimin noin lyhykäisesti.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17743
Sijainti
East of Eden
Sanotaan, että Formula 1 on miesten laji. Historian saatossa F1:iin on osallistunut myös naisia.

1) Montako naista on osallistunut Formula 1:iin?
Nimet?

2) Montako naista on ajanut itse kilpailussa Formula 1:llä

3) Onko nainen koskaan voittanut yhtään Formula 1 kisaa?
Jos, niin kukahan sellaiseen on yltänyt?

4) Onko kukaan nainen saanut pisteitä Formula 1 kisassa?
Jos on, niin kukahan on pisteille yltänyt?
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
McMike

1) Viisi. Lella Lombardi, Maria Teresa de Filippis, Desire Wilson, Divina Galica ja Giovanna Amati.

2) ...olisikohan nuista kolme itse kilpailuun onnistunut pääsemään, Amatin suurimmaksi meriitiksi jäi Niki Laudan iskemisyritykset...

3) Desire Wilson oli muistaakseni se, joka MM-sarjan ulkopuolisessa kilpailussa voiton otti.

4) ...ja Lombardi taisi olla se, joka 0,5 pistettä tililleen haali.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17743
Sijainti
East of Eden
Bobakki sanoi:
McMike

1) Viisi. Lella Lombardi, Maria Teresa de Filippis, Desire Wilson, Divina Galica ja Giovanna Amati.

2) ...olisikohan nuista kolme itse kilpailuun onnistunut pääsemään, Amatin suurimmaksi meriitiksi jäi Niki Laudan iskemisyritykset...

3) Desire Wilson oli muistaakseni se, joka MM-sarjan ulkopuolisessa kilpailussa voiton otti.

4) ...ja Lombardi taisi olla se, joka 0,5 pistettä tililleen haali.

Divina Galica on joukosta ainoa, joka eï uransa aikana päässyt kertaakaan itse kisaan, vaan karsiutui viisi kertaa. Muuten vastaukset OK!

Keskiviikon Iltiksessä oli tästä juttua urheiluliitteessä.
 
Ylös