Siksi, koska rakastaa kilpa-autoilua. :thumbup:Tehomylly sanoi:Miksi tulla takaisin, ottaa köniin niin Schumacherilta kuin nuorilta tykeiltä ja pilata suhteet vanhaan talliin?
Siksi, koska rakastaa kilpa-autoilua. :thumbup:Tehomylly sanoi:Miksi tulla takaisin, ottaa köniin niin Schumacherilta kuin nuorilta tykeiltä ja pilata suhteet vanhaan talliin?
Eikö täällä osa jengistä ole haukkunut yhden pitkään jatkaneen nykykuljettajan paskasi juuri siitä syystä että se vaan jatkaa koska rakastaa kilpa-autoiluaKarpow sanoi:Siksi, koska rakastaa kilpa-autoilua. :thumbup:
Eikös se ole lähinnä ihmetystä herättänyt? Ei mua haittaisi juuri jos Schumin ylivalta loppuisi, mutta eipä sitä sen takia voi arvostella, että sitä kiinnostaa voittaminen. Olkoonkin, että ne tulevat nykyään "hieman" helpohkosti.Ilmari sanoi:Eikö täällä osa jengistä ole haukkunut yhden pitkään jatkaneen nykykuljettajan paskasi juuri siitä syystä että se vaan jatkaa koska rakastaa kilpa-autoilua
Jos Kullan juttu pitää paikkansa, niin Häkkisenä mä en tässä tilanteessa juuri muuhun pyrkisi kuin pilaamaan suhteet vanhaan talliini.Tehomylly sanoi:Pysyisi Häkkinen nyt pois F1-radoilta.
Takana vuosia kiitettävää uskollisuutta McLarenille ja Mersulle, rahasta ei todennäköisesti ole puutetta, mahtava kilpailu-ura ja sitäkin harvinaisempi onnistunut eläkkeelle vetäytyminen ilman suurempia nöyryytyksiä.
Miksi tulla takaisin, ottaa köniin niin Schumacherilta kuin nuorilta tykeiltä ja pilata suhteet vanhaan talliin?
Onko tällaisesta sopimuksesta nyt oikeasti jotain faktaa? Haug totesi jokin aika sitten, että mitään sopimusta ei Häkkisen kanssa ole enää olemassa.berra67 sanoi:Työsopimus on työsopimus ja ei niitä noin vain rikota ja Mika on sopimuksessa McLarenille vielä tämän vuoden loppuun asti!
Ave !!berra67 sanoi:Työsopimus on työsopimus ja ei niitä noin vain rikota ja Mika on sopimuksessa McLarenille vielä tämän vuoden loppuun asti!
Ymmärrän kyllä Ronnien ja CO. kannan. Tuskin Ferrarillakaan oltaisiin innoissaan jos Schumi päättäisi siirtyä joskus Mersun leiriin? Mutta todennäköisesti herrat Williams ja Dennis neuvottelevet keskenään testin ehdoista. Itse jos olisi Häkä niin en myöskään enää välittäisi suhteísta Mersun suuntaan. Jos pelkkä testi yritetään estää ja rahapuu tyrehdyttää niin Mersu voi mennä kotiinsa.MaranelloRed sanoi:No niin te kaikki Ron pojun ystävät. Kellokortit käteen ja siististi jonossa ilmoittautumaan Ronnyn ystäviksi. Vieläkö ymmärrystä löytyy. Antakaahan kommentteja.
Nahkahousuinen homppe herrasmies englannista estää teidän suurimman idolinne paluun taistelutantereille. Muistakaahan kiittää nahkalippis Ronnyä ja tinasanka hupperttia tästä viimeisimmästä liikusta.
Mulla ainaki vituttas.
kyllä mä ymmärrän McLarenin ja sen johtajien kannan tuossa asiassa.... Mikan kanssa on tehty sopimus joka pitää sen mesen leirissä tämän vuoden loppuun, ja he olettavat Mikan kunnioittavan sitä.MaranelloRed sanoi:No niin te kaikki Ron pojun ystävät. Kellokortit käteen ja siististi jonossa ilmoittautumaan Ronnyn ystäviksi. Vieläkö ymmärrystä löytyy. Antakaahan kommentteja.
Nahkahousuinen homppe herrasmies englannista estää teidän suurimman idolinne paluun taistelutantereille. Muistakaahan kiittää nahkalippis Ronnyä ja tinasanka hupperttia tästä viimeisimmästä liikusta.
Mulla ainaki vituttas.
FO110K sanoi:
Ratkaisuna täysin valkoinen Williams ilman mitään sponssilogoja testin ajaksi? muistaakseni Schumi kun testas ekan kerran Ferraria syksyllä -95 niin siitä oli poistettu kaikkien mainoksien nimet ja kuski oli kokovalkosissa johtuen voimassa olevasta sopparista Benettonin kanssa. (vastaavasti Alesi&Berger toimi samalla tavalla Benettonin testeissä)
Eihän me tiedetä mitä Ron on Mikalle sanonut.Karpow sanoi:Turhan paljon kyllä Roni pistää Mikalle paluusunnitelmissa kapuloita rattaisiin...
Ron taitaa olla tätä menoa pian Mikan entinen ystävä. :jaska: