Ambomaan Mambo
Well-known member
Jos Häkkinen palaa niin minä olen joulupukki.
Samaa mieltä. Sehän olisi aivan uskomatton hienoa mutta ei vain tunnu yhtään todennäköiseltä.Ambomaan Mambo sanoi:Jos Häkkinen palaa niin minä olen joulupukki.
No siis ilm. kaikki on lähtöisin Auto Motor und Sportista, jota Bild lainaa, jota HK lainaa. Eli ei nyt HK:ta syytetä, se vain tuo huhut Suomalaistenkin tietoon.FO110K sanoi:hmmm, Heikki Kullan ollessa kyseessä täytyy lukee hieman skeptisesti nuo jutut, mutta mutta...
toivon kyllä Mikan paluuta, uusi talli, uudet haasteet, ei välttämättä paha yhdistelmä...
ja FW on aina ollut Mikan ihailijoita, toivotaan että Kulta on kerrankin oikeassa...
Kyllä meikäläinen on vuosien varrella tottunut luottamaan Heikki Kullan tietoihin. Itse luen joka päivä TS:n formulauutiset. Pitävät hyvin ajan tasalla, ja maikkari sekä iltapäivälehdet niitä sitten kopioivat. Muutenkin lehden urheilutoimitus tuntuu olevan huippuluokkaa, maakunnassa vaikka onkin.R24 sanoi:Kun Heikki Kullan juttuja on niin viimeinen asia on, että uskoisin siihen... Oon jo pitkään ihmetellyt, että mitä se siellä Turun Sanomissa vielä tekee, luulis, että Seiskassa - tai sen huippu tietojensa takia jossakin Formula lehdessä - oltaisiin kiinnostuttu sen töistä.
Henkilökohtaisesti en usko Häkkisen paluuseen...
Toivottavasti tämä ei tule kenellekkään yllätyksenä... Kieltäminen kuuluu kuvioon!Ville85 sanoi:
totta, onhan näistä ennakkotapauksia, ensin huhu, sitten jyrkästi kiistetään moinenFinn75 sanoi:Toivottavasti tämä ei tule kenellekkään yllätyksenä... Kieltäminen kuuluu kuvioon!
Kerrotko ne kaksi kirjaa, jotka se on kirjottanut, itse muistan vain yhden.Finn75 sanoi:Faktaa:
1. Heikki Kulta uutisoi asian. Heikki on kirjoittanut Häkästä ainakin kaksi kirjaa ja on Kyllösen lisäksi Häkän luottotoimittajia. En pidä häntä hyvänä toimittajana, mutta varmasti ensimmäisenä joka aiheesta saisi vihiä.
Juh, hyviä perusteluja, mutta kyllä niitä on niilläkin, jotka eivät paluuseen usko. Olisi se niin hienoa nähdä Häkkinen vielä formulan ratissa mutta mahdollisuudet ovat mielestäni pienet. Tosin tekihän Laudakin aikoinaan menestyksekkään paluun parin välivuoden jälkeen, mutta silti...MaranelloRed sanoi:Aika hyvän "paketin" Finn 75 on kasannut perustellessaan Häkkisen mahdollista paluuta. Tässähän alkaa ihan lämpeämään ajatukselle että voisiko sitä sittenkin oikeasti vielä joskus kannattaa Suomalaista F1 kuskia.
Tosin fakta-pohja herättää kysymyksiä, jotka esitin jo tuossa ylempänä...lfb sanoi:Juh, hyviä perusteluja, mutta kyllä niitä on niilläkin, jotka eivät paluuseen usko. Olisi se niin hienoa nähdä Häkkinen vielä formulan ratissa mutta mahdollisuudet ovat mielestäni pienet. Tosin tekihän Laudakin aikoinaan menestyksekkään paluun parin välivuoden jälkeen, mutta silti...