TS: Häkkinen testaa Williamssia kesällä

• Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Uskotko todella Mikan Paluuseen?

• En usko, kaikki jää huhun asteelle

Äänet: 51 28,2%
  • Saattaa käydä ajamassa testin, mutta ei palaa MM-sarjaan

Äänet: 60 33,1%
  • Kyllä, Häkkinen tekee täyden paluun MM-sarjaan

Äänet: 70 38,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    181

Finn75

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
MaranelloRed sanoi:
Aika hyvän "paketin" Finn 75 on kasannut perustellessaan Häkkisen mahdollista paluuta. Tässähän alkaa ihan lämpeämään ajatukselle että voisiko sitä sittenkin oikeasti vielä joskus kannattaa Suomalaista F1 kuskia.
Kiitos. Itse pääsen taas nauttimaan Schumin suorituksista kun saadaan Schumin veroinen vastus sinne. Häkää kannatan toki...

Finn75

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
jaska sanoi:
Kerrotko ne kaksi kirjaa, jotka se on kirjottanut, itse muistan vain yhden.

Ja ei HK tästä ole vihiä saanut, vaan Auto Motor und Sport, jota Bild on lainannut, jota HK.
Ett silleen!!!!!!!!
Kirja sinne tai tänne.. ;) Mutta kyllönen ja kulta ovat yleisesti Häkän kamuja muutenkin.

MaxiV

Well-known member
Sijainti
Bemskin ratavarikko
No heleventti! Mikäs sen hienompaa olisi kuin Mikan ja Kimin huikeat kaksinkamppailut Skuumaikkelin pörrätessä kolmosena... :D Toivotaan, toivotaan...

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Finn75 sanoi:
Kirja sinne tai tänne.. ;) Mutta kyllönen ja kulta ovat yleisesti Häkän kamuja muutenkin.
Juu varmasti, mutta kun tuo vain vie perusteluiltasi melkosesti pohjaa pois, varsinkin lause
En pidä häntä hyvänä toimittajana, mutta varmasti ensimmäisenä joka aiheesta saisi vihiä.
mutta kun AutoMotor und Sport tuon uutisen julkas niinku ekana....

Kiistämättä tuo toka kuntokeskus-kohta on mielenkiintonen, mutta itse annan % häkän paluulle 1,07%, vaikka sitä kovasti toivonkin....
Ett silleen!!!!!!!

Minardi fani

Well-known member
Sijainti
Kuopio
3. Schumi on soittanut häkkiselle että tule ny, täällä on tylsää.

tämä ainakin pitää paikkaansa:D

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Joo asiahan oli varma jo kättelyssä, ennemmin Tazio Nuvolari palaa radoille kuin mika.

Mikko_A

Työtön.
Okapoka/opalaisen/poika pariisista/poika suomesta hahmo oli sittenkin oikeassa :D

"SCHUMACHER LOSER, HAKKINEN WILL COME THE BACK1!!!!":thumbup:

Finn75

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
jaska sanoi:
Juu varmasti, mutta kun tuo vain vie perusteluiltasi melkosesti pohjaa pois, varsinkin lause

mutta kun AutoMotor und Sport tuon uutisen julkas niinku ekana....

Kiistämättä tuo toka kuntokeskus-kohta on mielenkiintonen, mutta itse annan % häkän paluulle 1,07%, vaikka sitä kovasti toivonkin....
Ett silleen!!!!!!!
Pointti ei ole se montako kirjaa on tullut. Vaikka Kullan kirjoittamia ovat häkkisjutut urheilu tietosankirjoissa yms. Pointti on se että kulta kyseisen tiedon saisi häkältä jos sellainen totta olisi.

En pidä kultaa hyvänä toimittajana silti luen turun-sanomat jokapäivä. Tiedot ovat lähes aina oikeita. Tapa jolla hän kirjoittaa ärsyttää minua. tapan myös tolla lauseella sen että jengi rupee dissaamaan mulle kultaa kun se ei ole pointti. Nyt joudun tosin selitteleen tätäkin niin että sama se miten noita kirjoittaa.

Hakkis

Hitain hämäläinen
Olen aika varma, että Mika ei enää palaa. Sikäli kun tiedän, hän haluaa olla perheensä kanssa eikä ajaminen enää formuloissa kiinnosta, ellei sitten tarjota paikkaa Ferrarille 100milj. €.
Williams ei tällä hetkellä ole mikään maailman paras talli, joten en usko Mikan siirtyvän sinne. Hienoa se olisi kyllä.

silostone

Well-known member
Sijainti
finland
olishan se hieno homma vaikka en paluuseen usko . taitaa olla sama painovirhepaholainen kuin monacon porsche-kisan osanotto listassa. mutta jos paluu toteutuu , niin kaivan naftaliinista suomen lipun jossa on aplikoituna kultainen laakeriseppele 1 ympärillä ! ja ostamaan kausikortti ensi vuodeksi

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Tässä tämä maikkarin uutinen asiasta.

Mika Häkkinen ampuu alas F1-huhut
26.05.2004 14:44

Entinen kilpa-autoilija Mika Häkkinen on YLE:n haastattelussa kiistänyt huhut, joiden mukaan hän olisi palaamassa formula 1 -auton rattiin ensi kaudeksi. Häkkinen kiistää keskiviikkona monien saksalaislehtien tiedot, joissa Häkkinen liitetään Williamsiin. Hän kiistää myös ajavansa Williamsin F1-testejä kesän aikana.

Häkkinen kertoi Ahvenistolla, että formuloissa liikkuu aina kiihkeitä huhuja, joiden kohteeksi hän on nyt joutunut.

35-vuotias Häkkinen lopetti F1-uransa kauden 2001 jälkeen perhesyiden takia, eikä hän ole omien sanojensa mukaan tekemässä paluuta F1-radoille.

Keskiviikon Turun Sanomien mukaan Williams-talli haluaa Mika Häkkisen F1-autonsa ohjaimiin ensi kaudeksi. Häkkinen suunnittelee lehden mukaan testaavansa Williams BMW:tä keskikesällä, ja jos vauhti on yhä kohdallaan, olisi entinen maailmanmestari olisi vakavissaan harkitsemassa paluuta F1-radoille kaudeksi 2005.

Lehden mukaan Häkkinen neuvottelee parhaillaan testiajosta tallipomo Frank Williamsin kanssa. Williams on sanonut, että Häkkinen on ainoa kuljettaja, joka pystyy haastamaan Michael Schumacherin tasaveroisella kalustolla.

Vielä kolme viikkoa sitten Häkkinen kiisti edes harkinneensa paluuta.

(MTV3)
Tosta viimisestä lauseesta herää joukko kysymyksiä, mutta olis kiva nähdä Häkkinen Ylen haastattelussa.

DeepBlue

Well-known member
Olisihan se tosiaan aivan uskomattoman mahtavaa jos Häkä palaisi radalle!
Itse annan kuitenkin vain (tai jopa) 5% mahdollisuuden Mikan paluulle ja siinäkin taitaa olla jo muutama prosentti pelkkää toiveajattelua. Tuntuu olevan vähän kaikilla täällä sellainen ajatus, että ei se Mika takaisin tule, mutta silti salaa toivotaan josko sittenkin uutinen olisi totta. :thumbup: Eipä siinä toki mitään pahaa ole, täysin ymmärrettävää. :p

Leeds

Well-known member
Sijainti
Espoo
Toivotaan, toivotaan...

Pisti silmiini, jo ennen tätä kohua, Monacon varikon haastattelussa Mikan sporttinen olemus. Poissa oli uran lopettamisen jälkeen tulleet ylimääräiset kilot. Mikahan näytti yhteen aikaan pikkasen Putte-possulta. ;=)

Jätkä oli nyt timmissä kondiksessa!

Ajattelin hiljaa itsekseni, että olisikohan kilpailukärpänen purrut...

Ei muuta peukalot pystyyn!

Schumifani

Well-known member
Sijainti
Helsinki, Finland
Olisihan se kiva jos Mika palaisi ja te kaikki sini-valkolasiset forumilaiset saisitte nähdä miten Schumi vie Häkää 100-0...

Aina kun Häkä on voittanut Schumin, hänellä on ollut huomattavasti parempi auto allaan (siis 1998). 1999-2001 Häkä ei voittanut Schumia kun yksittäisissä kisoissa. Ylivoimasella autolla Häkkinen pysty 1999 tyrimään niin pahasti, että Irvinella (!!!) oli viimeiseen kisaan asti mahdollisuudet voittaa MM.

FFff

Well-known member
Re: Toivotaan, toivotaan...

Leeds sanoi:
Jätkä oli nyt timmissä kondiksessa!

Ajattelin hiljaa itsekseni, että olisikohan kilpailukärpänen purrut...
Siihenhän minäkin viittasin edellisellä sivulla, eikö Mika sanonut hymyillen jotenkin niin että sitä pitää tehdä mikä tuntuu kulloinkin hyvältä? Tosin onhan hän vuosien mittaan oppinut käsittelemään lehdistöä, mutta toiveikkaasti ajateltuna se kuulosti että jotain on tekeillä. Saattaahan se olla vain kasvaneen pojan perässä juoksemista jos poika ajaa pyörällä tai vaimo kyllästynyt pehmeään olemukseen..

Schumifani

Well-known member
Sijainti
Helsinki, Finland
Finn75 sanoi:

2. Bernie on myös soittanut Häkkiselle.
3. Schumi on soittanut häkkiselle että tule ny, täällä on tylsää.
2. Bernie haluaa maailman tylsimmän kuskin takaisin kun pääsi siitä jo keran eroo? Bernie tarvitsee persoonallisia kuljettajia, voittajia, tähtiä. Mikään noista sanoista ei kuvaile Häkkistä.'

3. Schumi: "Tule nyt, niin saan näyttää sulle mistä kana kusee. Vituttaa jo noiden tyhmien suomalaisten ylistyspuheet. Eiks ne tajuu et mä oon kaikkien aikojen kuski?"

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Schumifani sanoi:
Olisihan se kiva jos Mika palaisi ja te kaikki sini-valkolasiset forumilaiset saisitte nähdä miten Schumi vie Häkää 100-0...

Aina kun Häkä on voittanut Schumin, hänellä on ollut huomattavasti parempi auto allaan (siis 1998). 1999-2001 Häkä ei voittanut Schumia kun yksittäisissä kisoissa. Ylivoimasella autolla Häkkinen pysty 1999 tyrimään niin pahasti, että Irvinella (!!!) oli viimeiseen kisaan asti mahdollisuudet voittaa MM.
2. Bernie haluaa maailman tylsimmän kuskin takaisin kun pääsi siitä jo keran eroo? Bernie tarvitsee persoonallisia kuljettajia, voittajia, tähtiä. Mikään noista sanoista ei kuvaile Häkkistä.'

3. Schumi: "Tule nyt, niin saan näyttää sulle mistä kana kusee. Vituttaa jo noiden tyhmien suomalaisten ylistyspuheet. Eiks ne tajuu et mä oon kaikkien aikojen kuski?"

Toivottavasti moderaattorit puuttuvat tälläiseen selkeään provoamiseen.

Edit: ja muut keskustelijat tajuavat jättää nämä tälläiset postaukset (omani/schumifanin) omaan arvoonsa.

Viimeksi muokattu:

Ambomaan Mambo

Well-known member
Kyllä se vain on niin että ennemmin on Hugo formulan ratissa kuin Mika. En halua nähdä Häkkisen tekevän Manselleita.

Siankarlo

Well-known member
Sijainti
Finland
Schumifani sanoi:

:nope: