Eikös Button saavuttanut 13. lähtöruudun (ei Coulthard)?Jason Voorhees sanoi:Taas tuli kaksi pistettä plakkariin. :thumbup:
Eikös Button saavuttanut 13. lähtöruudun (ei Coulthard)?Jason Voorhees sanoi:Taas tuli kaksi pistettä plakkariin. :thumbup:
Eli tuohon kuuluu myös mahdolliset moottorirangaistukset? DAMNED!!!! :mad_old:jupla sanoi:Eikös Button saavuttanut 13. lähtöruudun (ei Coulthard)?
Kyllä kuuluu.Jason Voorhees sanoi:Eli tuohon kuuluu myös mahdolliset moottorirangaistukset? DAMNED!!!! :mad_old:
Säännöt löytyvät kauden avausotsikosta.Huomattavaa on, että mahdolliset aika-ajojen jälkeen langetetut rangaistukset vaikuttavat veikkaukseemme ja nimenomaan juuri tästä syystä veikkaammekin saavutettua lähtöruutua eikä niinkään puhdasta aika-ajotulosta. Myös kilpailun jälkeen langetetut rangaistukset/diskaamiset otetaan huomioon.
Kiitos täsmennyksestä.Kilparatojen T Tabermann sanoi:
Mut on sulla hei kuitenkin vielä mahikset voittaa koko paskaburb sanoi:Ohasseny jumalauta kumma ettei mulle tule niitä pisteitä!!!!!
Vissiin kaikkiin kauden TT-T-kisoihin osallistunut ja ei sitten perhana pisteen pistettä vieläkään.... :thumbfh:
Emmä katkera ole mutta mä poltan tämän foorumin.
Pitääks mun antaa sulle yks pinna lainaksi siihen asti että saat oman?burb sanoi:Ohasseny jumalauta kumma ettei mulle tule niitä pisteitä!!!!!
Vissiin kaikkiin kauden TT-T-kisoihin osallistunut ja ei sitten perhana pisteen pistettä vieläkään.... :thumbfh:
Emmä katkera ole mutta mä poltan tämän foorumin.
Joo, "ihan hyvät"...OoPee sanoi:Mut on sulla hei kuitenkin vielä mahikset voittaa koko paska
Ei tartte, kyllä mä pärjään, kiitos vaan.Vellu sanoi:Pitääks mun antaa sulle yks pinna lainaksi siihen asti että saat oman?
Mites Fisin passitus takariviin?Kilparatojen T Tabermann sanoi:13. lähtöruutuun passitettiin Button Kubican sekoitettua pakan 10 sijan rangaistuksen seurauksena. Buttonin aikaero Kimiin oli 0,961 sekunttia.
Haa!kouvotsvoni sanoi:Mites Fisin passitus takariviin?
Minun pistelaskuissa burbilla olisi 3 pistettä, olenko ihan äkkiväärässä?
Ohhoh :eek!: Miten mulla oli semmoinen muistikuva, että Fisichella oli muutenkin 13. sijan huonommolla puolella, joten tuo takariviin sijoitus ei vaikuttaisi meidän veikkaukseemme. Erehdyin. Pahoittelunikouvotsvoni sanoi:Mites Fisin passitus takariviin?
Minun pistelaskuissa burbilla olisi 3 pistettä, olenko ihan äkkiväärässä?
Miten sä tuohon tulokseen päädyit? :doubtful:kouvotsvoni sanoi:Minun pistelaskuissa burbilla olisi 3 pistettä, olenko ihan äkkiväärässä?
Kyllä! Hyvä Kouvo!Kilparatojen T Tabermann sanoi:Ohhoh :eek!: Miten mulla oli semmoinen muistikuva, että Fisichella oli muutenkin 13. sijan huonommolla puolella, joten tuo takariviin sijoitus ei vaikuttaisi meidän veikkaukseemme. Erehdyin. Pahoitteluni
Ennenkuin lasken uusiksi, niin ollaanko me kaikki samaa mieltä, että 13. ruudusta lähti liikkeelle Vitantonio Liuzzi? Kubica siis putosi sijalle 15. mikä siirsi Buttonin sijalle 13. ja Liuzzin sijalle 14. mutta kun sijalta 11. pudotettiin vielä Fisico letkän perälle, siirtyivät nämä kaksi kundia vielä yhden pykälän eteenpäin eli Button sijalle 12. ja Liuzzi sijalle 13. Näinkö tää nyt meni?
Tuostahan uupuu merkkikin ajan edestä. Ei edes säälipisteitä! "Hyvä" Kouvo!burb sanoi:13. Coulthard 0,900
9. Rosberg
Lainaisiksä mulle hei pisteen, nykkunsulla niitä on?burb sanoi:Haa!
Hetipisteitämullenyt!
Saa puuttuakkin, säännöistä on maininta, että etumerkin puuttuessa tulkitaan se automaattisesti plussaksi. Tässä tapauksessa tuo nyt kuitenkin on ihan se ja sama, kun ei mennyt edes kovin lähelle tuo arvaus.jupla sanoi:Tuostahan uupuu merkkikin ajan edestä. Ei edes säälipisteitä! "Hyvä" Kouvo!