TT-Trophy (Brasilia 2008, Grande Finale)

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Nimimerkiltä Juppi tuli myöskin veikkaus asetetun ajan puitteissa. Kopsailen veikkaukset joskus myöhemmin tänne, kun on hetki aikaa.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
OoPee
13. Coulthard -0,158
9. Coulthard

Juppi
13. Piquet -0.286
9. Glock

Valitettavasti RPhoenix:ilta ei tullut veikkausta ainakaan mulle :-(
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Onnitteluni jo tässä vaiheessa Jupille, TT-Trophyn mestarille vm. 2008. Eiköhän se ole niin, että kundi sen yhden viiden pisteen kierroksen ansiosta tittelin ansaitsikin :)
 
Viimeksi muokattu:

Kilparatojen T Tabermann

Well-known member
Liittynyt
19.2.2001
Viestit
593
Sijainti
siel sun tääl
Jännäksi meni, tosin ei välttämättä tämä meidän veikkauksemme. Onnea Hamiltonille. Heh, Massa.

Tuloksiin:

13. lähtöruudusta starttasi Robert Kubica ollen aika-ajoissa 0,068 sekunttia Massaa nopeampi. Kubicaa ei ollut tietenkään kukaan veikannut. Aikaerosta (-0,068) piste nimimerkille Eläinjuttu.

Finaalin 9. sijalle jäi Mark Webber, jota olivat veikanneet GeGe, jusban sekä jupla, kullekin 2 pistettä.

Kauden 2008 lopullinen pistetilanne:
1) Juppi 15 pistettä
2) jusban 11 pistettä
3) OoPee ja RPhoenix 10 pistettä
5) Polle, Lancer, jps, Vice ja jupla 8 pistettä
10) forti 7 pistettä
11) Bleu, Albert Oil, WebSlave, Nick, Butt0n1, Balthazar ja GeGe 6 pistettä
18) GC Rabella 5 pistettä
19) Jacques, Vellu ja Trullinkaasu 4 pistettä
22) kouvotsvoni, Zaikom, burb ja Eläinjuttu 3 pistettä
26) Kasero, Lisko ja JButton7 2 pistettä

Niinhän siinä kävi, että Juppi oli ja pysyi lyömättömänä katkeraan loppuun saakka. Jo se yksi viiden pisteen kierros oli saavutuksena luokkaa "armoton" ja kun siihen vielä lisää kauden aikana tasaisesti kerätyt 10 pistettä, niin kyllähän sitä vähemmästäkin saa vastustajat huutamaan hoosiannaa. TT-Trophy -säätiön puolesta onnittelen Juppia ansaitusta mestaruudesta. Aploodeja ja aaltoliikettä!

Mainittakoot nyt vielä, että jusban, joka oli jo tipahtanut ulos mestaruuskamppailusta, päätti vielä tempaista ja nosti itsensä viimeisellä kierroksella kakkossijalle ohittaen OoPeen sekä tilannetta lähinnä käsivarret kyynärpäitä myöten munissa seuranneen RPhoenixin, joka näköjään päätti antautua suosiolla. Mikäli joku haluaa, niin saa toki osoittaa läpsytyksensä ja lantioliikkeensä jusbanillekin.

Kausi on siis paketissa ja Tomppa pääsee ansaitulle lomalleen. Katsastamme tilanteen myöhemmin kevättalvella seuraavan kauden kynnyksellä, mutta emmeköhän me jatka siitä mihin jäimme.

Siirrän puheenvuoron Jupille. Traditionaalinen kysymys: miltäs nyt tuntuu?
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Jaa, tulipas sitten romahdettua taas lopussa kun piti olla loppukirin paikka :yuck:
Anyway thanks veikkauksen järjestämisestä ja onnea Jupille.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olen tyytyväinen tähän kauteen, sentään tuli pisteitä. Ja muistaakseni peräti kahteen otteeseen.
Enää en ole se TT-Trophyn epäonnensoturi joksi ihan aiheesta leimauduin. Siirrän siis epävirallisen TT-Tröpö -palkinnon jonkun muun hallintaan. Kuka se on, sen päättäköön veikkausjumalat.
 

Juppi

Well-known member
Liittynyt
24.9.2007
Viestit
300
Sijainti
Jkl
Kiitoksia, hienolle tuntuu :wink:

Voinee olla suhteellisen tyytyväinen saldoon, lähes piste per kisa keskiarvona tästä hankalana tunnetusta veikkauksesta. Kiitokseni kilpailun järjestäjälle sekä kilpakumppaneille! Ensi kaudella sitten uusiksi :p
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mä oon kans jotakuinkin tyytyväinen sun kautees ja saavuttamaasi vähäiseen pistemäärään :frank:
Jos tuo oli tarkoitettu humoristiseksi piikiksi niin eipä sattunut: ihan oikeasti olen tyytyväinen kolmeen pisteeseen, jopa tyytyväisempi kuin vaikkapa ... ööö.. sanotaan nyt vaikkapa mun taulutöllöön.

No ei mun ehkä just tuota ois kannattanut sanoa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jos tuo oli tarkoitettu humoristiseksi piikiksi niin eipä sattunut: ihan oikeasti olen tyytyväinen kolmeen pisteeseen, jopa tyytyväisempi kuin vaikkapa ... ööö.. sanotaan nyt vaikkapa mun taulutöllöön.

No ei mun ehkä just tuota ois kannattanut sanoa.
Ei sen pitänykkään sattua, omaa paremmuttaani lähinnä pönkitin :frank:
 
Ylös