TT-trophy is sePANG!!!!!!!!!!! (epäonnen Malesia '03)

Kilparatojen T Tabermann

Well-known member
Liittynyt
19.2.2001
Viestit
593
Sijainti
siel sun tääl
eek!

Huikea Malesian GP on takana ja kyyneleet on saatu kuivattua poskipäiltä. Veihän HHF sentään koko potin tässä jännittävämpääkin jännittävämmässä TT-trophyssä! wink

Eli aika-ajojen 13. oli siis HHF ja siitä pari pinnaa Normanille. Ambomaan Mambo arvasi tällä kertaa aikaeron lähimmäksi, joka, täytyy kyllä sanoa, oli tällä kertaa tasoltaan heikko arvauskierros! Hävetkää! :mad:

Ja tällä kertaa kun Villeneuve päätti ottaa 9. tilan vaikka juosten, kävikin niin että HHF nosti itsenä aivan viime hetkillä tuolle sijalle numero 9, Jacquesin hörppiessä jo hartsporttia karavaanissaan. Kovaa taistelua siis tuolle arvokkaampaakin arvokkaammalle sijalle, jolta ei pisteitä heru, eikä kukaan sitä muista (paitsi me täällä TT-konsernin takkahuoneessa wink ). Noh, toisesta HHFstä pinnat Vakiolle ja OoPeelle. Epäonea!

Ja nyt kun kaksi (2) eek! kisaa on jo saatu tästä kaudesta "plakkariin", niin TT-trophyn pistetilanne on tämä:

1) OoPee 4 pinnaa eek!
2) Sun of the Pits, GC Rabella, jmt, Terho, Norman ja Vakio 2 pinnaa
7) Dj Ankka ja Ambomaan Mambo 1 pinna

Ja nyt tauolle...

<small>[ 24-03-2003, 17:59: Message edited by: Kilparatojen T Tabermann ]</small>
 

Terho

Alain
Liittynyt
29.8.2001
Viestit
1317
Sijainti
Hämeenlinna
Onnittelut OoPeelle johtoon siirtymisestä tässä kisassa! Muista kuitenkin, että mestaruus ei ehkä sittenkään ole vielä ratkaistu, vaikka piste-etumatkasi on jo hälyttävän suuri. Luulen, että piste-erosi on vielä kurottavissa kiinni!

Aloitan jo valmistautumisen seuraavaan kisaan tankkaamalla koskenkorvaa ja makkaraa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Terho:
Onnittelut OoPeelle johtoon siirtymisestä tässä kisassa! Muista kuitenkin, että mestaruus ei ehkä sittenkään ole vielä ratkaistu, vaikka piste-etumatkasi on jo hälyttävän suuri. Luulen, että piste-erosi on vielä kurottavissa kiinni!
Lainatakseni erään skotlantilaisen formulakuljettajan sanoja: "tänä vuonna minä voitan mestaruuden" wink
 

Terho

Alain
Liittynyt
29.8.2001
Viestit
1317
Sijainti
Hämeenlinna
OoPee:
"tänä vuonna minä voitan mestaruuden" wink
OoPee: Sinulla saattaa olla mahdollisuutesi, mutta ei ehkä sittenkään! Ensiksi sinulla on liian iso nenä, ja toiseksi olet liian pehmeä luonne voittamaan maailmanmestaruutta koskaan!

Mutta OoPee hyvä: meille kaikille on jossain kategoriassa paikka täällä maailman päällä.

wink
 
Ylös