TT-trophy (sayonara suckers!)

Kilparatojen T Tabermann

Well-known member
Liittynyt
19.2.2001
Viestit
593
Sijainti
siel sun tääl
Hyvät naiset ja herrat!!

No viddu hajaantukaa nyt ja lopettakaa se perhanan kirkuminen ja ulvominen!!!! Joo joo, tiedän tiedän... kauden TT-trophy on saapumassa nk kliimaksiin eli finaaliin, toisaalta päätökseensä. Ei silti ole mitään syytä hytkymiseen ja turhanpäiväiseen piehtarointiin!!! Ja jossei se pikku hiljaa lopu, ni Noppis tulee antaan nenänakkeja!!! :mad:

Ok, itse päivän tekstiin. Eli, olemme tulleet kauden 2002 loppuun, jolloin ei ratkea maailmanmestaruudet, ei juuri mitkään muutkaan enää. Ainoa mikä ratkee (Tblairin housunsaumojen lisäksi!) on tämä TT-trophy. Jo kolmannen kerran. Puhutaan siis perinteistä. Perinteinen TT-trophy! Kuulostaa hienolle :rolleyes: No jah, eli lähdemme arvaamaan vielä kerran aika-ajojen 13. sijalle jäävää/nousevaa kuskia ja hänen aika-eroaan paalupaikkaan sekä itse kisan seiskaa, joka jää mahdollisesti vain sekunnin yhdestä MM-pisteestä. Tuosta pisteestä joka voi ratkaista tallin paremman MM-sijoituksen. Mahtaa vituttaa! eek!

Eli, tähän viimeiseen kisaan lähdemme seuraavanlaisesta tilanteesta, jossa vielä usealla visailijalla on mahdollisuus voittaa tämä legendaarinen "Kossu ja pari Sisu-askia"-palkinto. Verottomana. Mä en tiedä paljonko ne nykyisin maksaa, joten pitäydyn siinä samassa 100 vanhan markan palkinnossa, joka nykyisin on kaiketi baut 17einaria. Se suoritetaan kauden päätteeksi voittaneen arvailijan pankkitilille. Edelliskausien voittajathan ovat olleet Jankki (Jr-) ja v10.

Tässä siis tilenne nyt, juuri ennen Sutsukaa:

1) Terho 12p
2) OoPee, Tylsä tyyppi 9p
4) RK-62, Pöhkö, Bleu 8p
7) Babylon 7p
8) Jacques, Nopeahuoli, Simo, Jmt, GeGe, v10, Vakio 6p
15) Korte Toivo, Observer 5p
17) Frank, jukkis, Dj Ankka, Sun of the Pits 4p
21) mercuryblues 3p
22) tevil, Mclaren77, BAT, sooda 2p
26) Otto Hokkanen, Albert Oil 1p

... varsin aiheellisesti Terho kysyi viimeksi, että mitä tapahtuu, jos kaksi päätyy samaan pistemäärään. Siinä tapauksessa laskemme kummalla on enemmän "lisäpinnoja" ja jos ne on tasan kumpi on ollut yhteensä lähempänä aikaerossa näissä kaikissa kauden kisoissa. Siitä pitäis ratketa.

Nonni! Nyt ei muuta kun arvuuttelemaan! Kohta napsahtaa Kossu! :) Epäonnea!!

(ja jos OoPee voittaa, niin se maksaa veroa yli kaikkien mittareiden!!!!) wink
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Joo, ja tehdään nyt niin kuten muistaakseni viime vuonnakin, että Terho lähettää mulle oman arvauksensa meilinä (jottei pääse peesaamaan!!) ja minä sitte laitan sen tähän kun muut on laittaneet omansa.

nopeahuoli@yahoo.com
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mun kauden ainoa tavoite oli, että mä joskus ehtisin Tabermannin ja Noppiksen väliin heittämään arvaukseni. Ketuille meni ja suukin pysyy kuivana joten hilpahalpa.

13.Martini +9.876
7.Piquet
 

GeGe

Talvihorrostaja
Liittynyt
26.3.2002
Viestit
2828
13. Irvine + 2.564
7. Trulli

<small>[ 10-10-2002, 21:24: Message edited by: GeGe ]</small>
 

Dj Ankka

Ruma kuin rusina
Liittynyt
7.5.2002
Viestit
1025
Sijainti
Vantaa
13. P De la Rosa 1.853
7. Trulli

<small>[ 11-10-2002, 09:04: Message edited by: Dj Ankka ]</small>
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Niin on nyt ollu tää kausi todella vaisu meikäläiseltä, jos sitä nyt sais avauspisteet niin olis hyvä lähtee ens kauteen. No selitykseltähän tää vaikuttaa mutta intti pilas mun kaks kautta.

13.Button +2,582
7. Irvine
 

Terho

Alain
Liittynyt
29.8.2001
Viestit
1317
Sijainti
Hämeenlinna
Epävirallisesti näyttäisi peli ratkenneen, sillä 13.Salo +2,425 ei nostaisi ketään 2 pisteen tuntumaan ennen kisaa..
 
Ylös