Frank
Heimosoturi
Itse asiassa. Mie muutan ton oman aikaeroni tuosta nykyisestä +2.132:sesta tälläseen: +1.952. Jee.
Eipä kerennyt pasteamaan tuota mun veikkausta niin nyt voinkin sen laittaa itse:Originally posted by v10:
<STRONG>Orhi vastaa:
13. Irvine +2.050s
7. Kimi Räikkönen</STRONG>
Originally posted by RK-62:
<STRONG>
Eipä kerennyt pasteamaan tuota mun veikkausta niin nyt voinkin sen laittaa itse:
13. Button +1.950 (muistaakseni )
7. Irvine
Jännitys siis säilyy. </STRONG>
Jooh. Jännitys meni, mutta pystyin alivoimaisella kalustollakin venyttämään taiston sumimaisesti (97) finaaliin asti. Ens vuonna uudelleen.Originally posted by v10:
<STRONG>
Ei tartte jännittää! Jos tähän mennessä on tullut reilusti alle piste per kisa, on 3p liian kova pala. No, ens. vuonna uudestaan
.
ps. "Kilautatko kaverille vai kysytkö yleisöltä"</STRONG>
Tuuthan sitten koko kauden veikkaukseen myös?Originally posted by RK-62:
<STRONG>
Jooh. Jännitys meni, mutta pystyin alivoimaisella kalustollakin venyttämään taiston sumimaisesti (97) finaaliin asti. Ens vuonna uudelleen. </STRONG>
Originally posted by v10:
<STRONG>Tuuthan sitten koko kauden veikkaukseen myös?</STRONG>
Hienoa!Originally posted by RK-62:
<STRONG>
Aivan takuulla. Ens vuonna laitetaan kaikki peliin. Tämä oli vasta totuttelua.
</STRONG>
Originally posted by Frank:
<STRONG>Minä taisin saavuttaa ylivoimaisten v10:nen ja RK-62:den jälkeen kunniakkaan kolmannen sijan taulukossa. Tästä ei ole hyvä jatkaa!
Saanko palkinnoksi pronssisen laivankeulakoristeen?</STRONG>
Jeah! Mahtavaa, tollasta mä oon aina kaipaillut.Originally posted by v10:
<STRONG>Mä voin lähettää sulle liikkuvan poliisin 70v juhlapinssin lohdutuspalkinnoksi. Pistä osoite meilillä.</STRONG>
Viralliset tulokset (on käynyt ilmi, että v10n pohjalevy olisi liian kulunut ) vielä tänään ja puheet tuossa tuokiossa.Originally posted by v10:
<STRONG>Noppis:
Mä otan sitten mieluummin sen kossun ja neljä askia sisua. Toki satanenkin kelpaa.</STRONG>