TT-trophy Unkari (epäonnen Magyar 2003)

Kilparatojen T Tabermann

Well-known member
Liittynyt
19.2.2001
Viestit
593
Sijainti
siel sun tääl
Moro nääs!

On saatu taas tuo hiekkalaatikko-kisa kertaalleen ajettua. On se vaan hienoa, kun F1-kisaa voidaan järjestää tollasessa paikassa, jossa ohituksia tulee kun sateita Ruandaan ja ajolinja on kapea kun Jäätteenmäen kielitaito. Nooooh, kuhan röökiä saa mainostaa niin Berkku on tyytyväinen.

No jaa, rauhotutaans nyt ja keskitytään itse tekstiin.

Ensinnäkin valittelun paikat menee kilpailijalle nimeltäs Ma. Säännöissä sanotaan, että veikkausaika päättyy kun perjantain aika-ajot loppuu... Sorry. En vaan aina jaksa pasteerata tähän jokaista sääntökiemuraa...

Noh, aika-ajossa 13. ruudun valloitti tämä alkukauden komeetta, tuleva maailmanmestari, Eddie J:n suurlupaus herra Fisichella. Siitä par' pinnaa Dj Ankalle ja Sun of the pits:lle . Aikaero paaluun retkahti aina +2.038:aan asti ja sitä lähimmäksi pääsi Oilin Albert. Pinna sulle siitä! Noh, itse kisassa 9.ksi ajoi Nick the Dick Heidfeld. Tätä hurrattaneen ainakin Nopeahuolen leirissä. Oli meinaan kaverin ekat pinnat tällä kaudella wink Tunari mikä tunari :mad:

Elikkäs pistetilanne kärjessä ei juuri muuttunut ja näin ollen lähdemmekin toiselle 3n viikon lomalle vakuumissa tilanteessa, joka näyttää lähinnä tältä:

1) OoPee 14 pinnaa
2) Pöhkö 12 pinnaa
3) jmt 10 pinnaa
4) Jacques ja Terho 8 pinnaa
6) Dj Ankka 7 pinnaa
7) molde, Observer, Simo, GC Rabella, Sun of the Pits ja Jr- 6 pinnaa
13) Ambomaan Mambo 5 pinnaa
14) RK-62 ja kristian.s 4 pinnaa
16) Vakio ja jusban 3 pinnaa
18) Norman, Veschacher, Mie-, Nopeahuoli ja PekPoy 2 pinnaa
22) BAT ja Albert Oil 1 pinna

Kuvaruutukuulumisiin aina Montsaan asti!

<small>[ 26-08-2003, 18:33: Message edited by: Kilparatojen T Tabermann ]</small>
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mä oon kanssa sitä mieltä, että Nopeahuoli on yks onneton tunari, mutta siitä huolimatta voisit Tomppa pistää sen reppanan edes säälistä tuohon pistetaulukkoon :rolleyes:
 
Ylös