Tukeeko suomalainen yliopistomaailma anarkismia?

Örfil

Guest
En kyllä saa näppäimistöä pysymään esillä kuin mobile stylellä. Nyt ymmärrän miksi Mosse postailee noin. Mä en hoksannut edes sitä tapaa, ihmettelin vaan kun luuri ei pelaa postauksissa :D Sue, miten näppis pysyy lumialla näkyvissä muuten kuin tällä mobile stylellä? Paljasta kikkasi!

SamiJ

Well-known member
Katos vaan, dänks! :thumbup:

Koklasin joskus aktivoida ton titlen ja sitten kirjottaa tähän alempaan boksiin, mutta vaatiikin että titlessä on jotain tekstiä kirjoittaessa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Katos vaan, dänks! :thumbup:

Koklasin joskus aktivoida ton titlen ja sitten kirjottaa tähän alempaan boksiin, mutta vaatiikin että titlessä on jotain tekstiä kirjoittaessa.
Mulla ei riitä edes se. Näppis häviää, vaikka title kenttää kirjuuttaa.

SamiJ

Well-known member
Mulla ei riitä edes se. Näppis häviää, vaikka title kenttää kirjuuttaa.
Outo juttu. Eikös sullakin ole Windows Phone 8:ahdeksalla varustettu Lumia ole? Mulla 1020, ja hyvin toi kikka toimii. Käsittääkseni ei pitäisi kyllä puhelinmallikohtaisesti olla mitään eroa.

Internet Explorerin asetuksista on valittuna "tietokoneversio".

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Outo juttu. Eikös sullakin ole Windows Phone 8:ahdeksalla varustettu Lumia ole? Mulla 1020, ja hyvin toi kikka toimii. Käsittääkseni ei pitäisi kyllä puhelinmallikohtaisesti olla mitään eroa.

Internet Explorerin asetuksista on valittuna "tietokoneversio".
Välillä toimi, välillä ei. Tai sitten pitää monta kertaa kokeilla.

Eipä jaska tapella asian kanssa, vaan kirjuutan tittelikentään.:eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hyvin taas keskustelu on topiikin aiheessa.

Osaiskohan joku veteraani auttaa näissä kännykkäasioissa?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mielenosoittaja Alibille: ”Tampereen rähinät ovat pientä tähän verrattuna”

Tampereella itsenäisyyspäivänä nähdyt mielenosoitukset ovat vain alkusoittoa, jos Alibin saamat tiedot pitävät paikkansa.

Lehden tietojen mukaan anarkistit suunnittelevat lisää vastaavia mielenosoituksia kuin mitä Tampere-talon edessä nähtiin itsenäisyyspäivän vastaanotolla 6. joulukuuta.

”Tampereen rähinät ovat pientä tähän verrattuna”, lehden tavoittama anarkisti oli sanonut.

Anarkistien tavoitteena on koota mielenosoitusjoukko myös vuoden 2014 Linnan juhliin. Ensi vuoden mielenosoitukseen tavoitellaan jopa kaksinkertaista määrää mielenosoittajia.
Markojii jakamassa niitä kalashnikoveja poppoolle sitten.

Superheikki

Banned
Suomalaiset kiakkofanit olivat taas viikolla kunnostautuneet. Ruotsalainen tummaihoinen urheilutoimittaja oli turussa VIP-katsomosta saanut "Painu pois maastamme neekeri" -toivotuksen. Maamme toisella laidalla Joensuussa isänmaan toivot olivat päätyneet putkaan ratkottuaan nyrkein kiistaansa parhaasta kiakkojoukkueesta. TV:n urheilulähetyksissä näyttävät nykyisin parhaita paloja vain lätkäpelaajien keskinäisistä tappeluista. Milloinkahan saadaan Top 5 fanitappelut ruutuun?