Tukilakko niin kauan kunnes burbin banni tulee bannitoikkiin Ylläpitoon!

Mukana lakossa

• Minä

Äänet: 1 7,1%
  • Sinä

Äänet: 3 21,4%
  • Hän, eli burb. Kuka on burb?

Äänet: 10 71,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    14

burb

.
Kuka osallistuu?
MÄ!

No en mä oikeesti kaipaa kovin suurta huomiota vaikka kyllähän se hyvältä tuntuukin. Vain joku pieni patsas esim. Marskin patsaan tilalle. Joku semmonen parikytmetrinen riittää.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
MÄ!

No en mä oikeesti kaipaa kovin suurta huomiota vaikka kyllähän se hyvältä tuntuukin. Vain joku pieni patsas esim. Marskin patsaan tilalle. Joku semmonen parikytmetrinen riittää.
Ja sille nimeksi: Jo joutui Armas aika!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Jokaiseen suomalaiseen kotiin olohuoneen seinälle tällainen:

Örfil

Guest
Hilavitkutin eli copteri vois organisoida sellaisen pienimuotisen Forumshopin, jossa myydään pieniä eriä kovaan hintaan kaikenlaista Forum -taidetta ja älynväläyksiä (niitä halvalla) esim. tästä tuotoksesta 100 kpl:een numeroitu erä tuottaisi takuulla 50% silkkaa tuloa foralle.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Hilavitkutin eli copteri vois organisoida sellaisen pienimuotisen Forumshopin, jossa myydään pieniä eriä kovaan hintaan kaikenlaista Forum -taidetta ja älynväläyksiä (niitä halvalla) esim. tästä tuotoksesta 100 kpl:een numeroitu erä tuottaisi takuulla 50% silkkaa tuloa foralle.
Mä oon jo ennakotilannu Kurskin ruokaoppaan ja Jonin treenivinkit.

Taitanee olla Antin hommia kuitenkin noi rahastushommat.

Örfil

Guest
Mä oon jo ennakotilannu Kurskin ruokaoppaan ja Jonin treenivinkit.

Taitanee olla Antin hommia kuitenkin noi rahastushommat.
Mutta jumalauta: rahaksi, iloksi ja keräilyharvinaisuuksiksi muutettavia asioita forumi täynnänsä ja ne vaan .... lipuu historiaan. Nyt pisnismiehet kehiin ja lihat euroiksi! Pari pipaa on kai myyty ja jokku ajaa jotain neppisautosarjaa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mutta jumalauta: rahaksi, iloksi ja keräilyharvinaisuuksiksi muutettavia asioita forumi täynnänsä ja ne vaan .... lipuu historiaan. Nyt pisnismiehet kehiin ja lihat euroiksi! Pari pipaa on kai myyty ja jokku ajaa jotain neppisautosarjaa.
Tuoltahan se nettikauppa etusivun kautta jo löytyykin. Viimeiset n. 7 vuotta siellä on kummitellu tieto pipoja olevan jäljellä vielä yksi kpl sinisellä kuosilla. Kuka kerkee tilaamaan?

Örfil

Guest
Tuoltahan se nettikauppa etusivun kautta jo löytyykin. Viimeiset n. 7 vuotta siellä on kummitellu tieto pipoja olevan jäljellä vielä yksi kpl sinisellä kuosilla. Kuka kerkee tilaamaan?
Onko siinä jokin isänmaallinen logo kun on kerran sininen? Tilaan heti 2 kpl.
Nummelan Poste Restanteen vaan ja Mosse noutaa ja maksaa.

markoj

Custom User
Ei naurattanu lainkaan tuo kuva. Mitä kaikkea tossa sylissä on? Pääkallosalmiakkia pitäs ainaki olla.

markoj

Custom User
Haluaisin jonkinlaisen priiffauksen burbin ja rentan kännijäähyilyihin johtaneista tapahtumista, kun itselläni on oikeakin elämä enkä jatkuvasti ehdi päivystämään forumilla. HOHOHOHOOOOOOO

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Lakkoni jatkuu, kun pännistä ei ole tullut mitään Ylläpitoon!:mad: