MÄ!Kuka osallistuu?
Ja sille nimeksi: Jo joutui Armas aika!MÄ!
No en mä oikeesti kaipaa kovin suurta huomiota vaikka kyllähän se hyvältä tuntuukin. Vain joku pieni patsas esim. Marskin patsaan tilalle. Joku semmonen parikytmetrinen riittää.
Jokaiseen suomalaiseen kotiin olohuoneen seinälle tällainen:No en mä oikeesti kaipaa kovin suurta huomiota vaikka kyllähän se hyvältä tuntuukin. Vain joku pieni patsas esim. Marskin patsaan tilalle. Joku semmonen parikytmetrinen riittää.
Ei saatanaJokaiseen suomalaiseen kotiin olohuoneen seinälle tällainen:
![]()
Jokaiseen suomalaiseen kotiin olohuoneen seinälle tällainen:
![]()
Mä oon jo ennakotilannu Kurskin ruokaoppaan ja Jonin treenivinkit.Hilavitkutin eli copteri vois organisoida sellaisen pienimuotisen Forumshopin, jossa myydään pieniä eriä kovaan hintaan kaikenlaista Forum -taidetta ja älynväläyksiä (niitä halvalla) esim. tästä tuotoksesta 100 kpl:een numeroitu erä tuottaisi takuulla 50% silkkaa tuloa foralle.
Mutta jumalauta: rahaksi, iloksi ja keräilyharvinaisuuksiksi muutettavia asioita forumi täynnänsä ja ne vaan .... lipuu historiaan. Nyt pisnismiehet kehiin ja lihat euroiksi! Pari pipaa on kai myyty ja jokku ajaa jotain neppisautosarjaa.Mä oon jo ennakotilannu Kurskin ruokaoppaan ja Jonin treenivinkit.
Taitanee olla Antin hommia kuitenkin noi rahastushommat.
Tuoltahan se nettikauppa etusivun kautta jo löytyykin. Viimeiset n. 7 vuotta siellä on kummitellu tieto pipoja olevan jäljellä vielä yksi kpl sinisellä kuosilla. Kuka kerkee tilaamaan?Mutta jumalauta: rahaksi, iloksi ja keräilyharvinaisuuksiksi muutettavia asioita forumi täynnänsä ja ne vaan .... lipuu historiaan. Nyt pisnismiehet kehiin ja lihat euroiksi! Pari pipaa on kai myyty ja jokku ajaa jotain neppisautosarjaa.
Onko siinä jokin isänmaallinen logo kun on kerran sininen? Tilaan heti 2 kpl.Tuoltahan se nettikauppa etusivun kautta jo löytyykin. Viimeiset n. 7 vuotta siellä on kummitellu tieto pipoja olevan jäljellä vielä yksi kpl sinisellä kuosilla. Kuka kerkee tilaamaan?