AJ
Well-known member
En voi tietää. Ilmeisesti onneksi.Harvinaislaatuisen pervo mieheksi.
En voi tietää. Ilmeisesti onneksi.Harvinaislaatuisen pervo mieheksi.
Mistä vitusta voin sen tietää, että onko lukossa vai ei?Niin olet sinäkin kun postailet toikkiin joka oli jo suljettu.
Ei lukossa olevaan toikkiin voi postata kuin avaamalla sen, postaamalla ja lukitsemalla uudestaan.Mistä vitusta voin sen tietää, että onko lukossa vai ei?
Ei muuten pidä paikkaansa. Aukeaa siitä nappulasta ihan normaalisti, vaikka siinä "closed" lukeekin.Ei lukossa olevaan toikkiin voi postata kuin avaamalla sen, postaamalla ja lukitsemalla uudestaan.
Sori, olin väärässäEi muuten pidä paikkaansa. Aukeaa siitä nappulasta ihan normaalisti, vaikka siinä "closed" lukeekin.
Kun sitä ei ihan oikeasti tule erikseen katottua, onko joku päräyttänyt ketjun lukkoon.Sori, olin väärässä![]()
Saa turhan jarnan poikki. Periaatteessahan tekstinkirjoittajallahan on tekijänoikeudet teksteihinsä. Joten siitä nähden toikin perustajallakin lienee jotain oikeuksia toikkiinsa.Kun sitä ei ihan oikeasti tule erikseen katottua, onko joku päräyttänyt ketjun lukkoon.
Kannatin lukottamisoikeutta vain modeille jo ennen modeuttani, joten kehdannen kannattaa sitä yhä. Mitään positiivista seurausta ketjun perustajan oikeudesta lukottaa ketju en keksi.
Ainoastaan CCMK:lla. Muissa toikeissa on useampia sisällöntuottajia.Saa turhan jarnan poikki. Periaatteessahan tekstinkirjoittajallahan on tekijänoikeudet teksteihinsä. Joten siitä nähden toikin perustajallakin lienee jotain oikeuksia toikkiinsa.
Luulen.![]()
Olen tismalleen samaa mieltä.Kun sitä ei ihan oikeasti tule erikseen katottua, onko joku päräyttänyt ketjun lukkoon.
Kannatin lukottamisoikeutta vain modeille jo ennen modeuttani, joten kehdannen kannattaa sitä yhä. Mitään positiivista seurausta ketjun perustajan oikeudesta lukottaa ketju en keksi.