Tukilakko niin kauan kunnes burbin banni tulee bannitoikkiin Ylläpitoon!

Mukana lakossa

• Minä

Äänet: 1 7,1%
  • Sinä

Äänet: 3 21,4%
  • Hän, eli burb. Kuka on burb?

Äänet: 10 71,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    14

Örfil

Guest
Mistä vitusta voin sen tietää, että onko lukossa vai ei?
Ei lukossa olevaan toikkiin voi postata kuin avaamalla sen, postaamalla ja lukitsemalla uudestaan.

Toikki oli lukossa, pyrden messu viimeisenä ja kohta sinne ilmestyi vielä yksi lisää. Kummallista?

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Sori, olin väärässä :(
Kun sitä ei ihan oikeasti tule erikseen katottua, onko joku päräyttänyt ketjun lukkoon.

Kannatin lukottamisoikeutta vain modeille jo ennen modeuttani, joten kehdannen kannattaa sitä yhä. Mitään positiivista seurausta ketjun perustajan oikeudesta lukottaa ketju en keksi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kun sitä ei ihan oikeasti tule erikseen katottua, onko joku päräyttänyt ketjun lukkoon.

Kannatin lukottamisoikeutta vain modeille jo ennen modeuttani, joten kehdannen kannattaa sitä yhä. Mitään positiivista seurausta ketjun perustajan oikeudesta lukottaa ketju en keksi.
Saa turhan jarnan poikki. Periaatteessahan tekstinkirjoittajallahan on tekijänoikeudet teksteihinsä. Joten siitä nähden toikin perustajallakin lienee jotain oikeuksia toikkiinsa.

Luulen.:eek:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Saa turhan jarnan poikki. Periaatteessahan tekstinkirjoittajallahan on tekijänoikeudet teksteihinsä. Joten siitä nähden toikin perustajallakin lienee jotain oikeuksia toikkiinsa.

Luulen.:eek:
Ainoastaan CCMK:lla. Muissa toikeissa on useampia sisällöntuottajia.

Kun se jarna ei tuosta mene poikki, hajaantuu vaan kaikkialle.

Örfil

Guest

Olen tismalleen samaa mieltä.