FW08
Registered User of Talent
Ja sitten vielä ihmetellään, miksei ylläpitoon merkata mitään...Lakkoni jatkuu, kun pännistä ei ole tullut mitään Ylläpitoon!![]()
Ja sitten vielä ihmetellään, miksei ylläpitoon merkata mitään...Lakkoni jatkuu, kun pännistä ei ole tullut mitään Ylläpitoon!![]()
Niin.Ja sitten vielä ihmetellään, miksei ylläpitoon merkata mitään...
Miksi impotenssia pitää tukea?Niin.
Mutta olis kiva käyttää tota mun impotenssitukea eikä lakkoilla sen kanssa.![]()
No varmaan siks kun se ei muuten pysy pystyssä?Miksi impotenssia pitää tukea?
Mitäs impotenssia se on jos se pystyssä pysyy? Vähän niinkuin tukisi lumiukkoa liekinheittimellä.No varmaan siks kun se ei muuten pysy pystyssä?
Alaston burb oli kaatanut hippelinsä ynnä haarovälinsä päälle sulatettua Valio Trio kermajäätelöä ja lähetti näin syntyneestä asetelmasta laajahkon värikuvan foorumille.Haluaisin jonkinlaisen priiffauksen burbin ja rentan kännijäähyilyihin johtaneista tapahtumista, kun itselläni on oikeakin elämä enkä jatkuvasti ehdi päivystämään forumilla. HOHOHOHOOOOOOO
Eipä tuo tainnut bannattuna kyseisen syyn vuoksi milloinkaan olla?Muut se sai mukaan sekoiluunsa perustamalla kilpailun siitä kuka saa vuoden ensimmäisen bannin. Ja voitti tietenkin kyseisen kisan itse heti sillä ensimmäisellä yrityksellään.
Jokaiseen suomalaiseen kotiin olohuoneen seinälle tällainen:
![]()
:doubtful: En minä mielestäni moista väittänytkään. Selvensin vain syytä siihen ettei ne bannit rajottunu burbbiin vaan muutkin niitä hommasi.Eipä tuo tainnut bannattuna kyseisen syyn vuoksi milloinkaan olla?
En ainakaan havainnut moista.
En minä väittänyt, että olisit väittänyt.:doubtful: En minä mielestäni moista väittänytkään. Selvensin vain syytä siihen ettei ne bannit rajottunu burbbiin vaan muutkin niitä hommasi.
Ei se ole JPP:n kuva vaan burbin rippikuva!:frank:Ei saatana. Nuo JPPeen kuvat pitäis kieltää.![]()
EI OLLUT OMAKUVA!!!!Alaston burb oli kaatanut hippelinsä ynnä haarovälinsä päälle sulatettua Valio Trio kermajäätelöä ja lähetti näin syntyneestä asetelmasta laajahkon värikuvan foorumille.
Unohdit ystävällisesti kertoa tuon siinä vuoden karmivimmassa postauksessasi.EI OLLUT OMAKUVA!!!!
Nii!
Linkkiä tai sitä ei tapahtunut.Unohdit ystävällisesti kertoa tuon siinä vuoden karmivimmassa postauksessasi.
Sitä ei tapahtunut.Linkkiä tai sitä ei tapahtunut.
Harvinaislaatuisen pervo mieheksi.Eli Puolis oli kuvitellut koko jutun.
Niin olet sinäkin kun postailet toikkiin joka oli jo suljettu.Harvinaislaatuisen pervo mieheksi.