Koska.Miksi?
Kos... en tiedä.Miksi?
En tiiä tuosta ajankohtaisesta niinkään, mut pollia tai pollin takasia ei ole tulossa ikävä kyllä.Selvitetäänpäs tämä ajankohtainen asia.
Ei voi tietää. Tuntematon ulottuvuus on tila/aika simultaani.Koska.
En usko.Ok tämä on foorumin historian tyhmin aihe.
Tuskin, sen sijaan forumin historian tyhmimpien kysymysten kategoriaan on viimeaikoina ollut jopa tungosta.Ok tämä on foorumin historian tyhmin aihe.
Täh?Tuskin, sen sijaan forumin historian tyhmimpien kysymysten kategoriaan on viimeaikoina ollut jopa tungosta.
Ai taas. Siis tämäkin..?Ok tämä on foorumin historian tyhmin aihe.
jooAi taas. Siis tämäkin..?
Tuli mieleen, et tehtäis vuoden lopus äännestys missä kerrottas mikä on vuoden huonoin aihe, mut onko se huono vai hyvä idea?Ai taas. Siis tämäkin..?
Sinullahan se on pitkäaikaisin kokemus tämän viime vuosituhannella perustetun forumin aiheista.Ok tämä on foorumin historian tyhmin aihe.
Sun ehdotus on kyllä voittajasuosikki huonoimmaksi aiheeksi.Tuli mieleen, et tehtäis vuoden lopus äännestys missä kerrottas mikä on vuoden huonoin aihe, mut onko se huono vai hyvä idea?
Totta kai Olin tääällä kun olin 3..eikuhäöSinullahan se on pitkäaikaisin kokemus tämän viime vuosituhannella perustetun forumin aiheista.
Oliskohan ne silloiset kirjoitukset eronneet kovinkaan oleellisesti nykyisistä?Totta kai Olin tääällä kun olin 3..eikuhäö