Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS 2013, 11. kisa, VMKC

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
En ole ikuna automaatilla maanteillä ajellut....
En ole ikuna vaihteellisella radalla ajellut...

kiehtoisi kovasti...
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Raportintynkää

Ennakkofiiliksiä ei oikeen ollut. VM ei ole meikäläisen paikka, ei koskaan. Lähtökohtana ajatus c-finaalista.

Harkat #14
Eipä tietoa autosta, kunhan ajelin ja ihan ok meno tuntu olevan. Tasan sekunti Quiqin aikaan.

Aika-ajo #8
Quiq tempas tällä autolla ekassa ryhmässä kovimman ajan, eli ei paska peli. Alle sekunnin päähän pääsin ennakkosuosikki Quiqin ajasta, eli ihan hyvä. Plussana suora a-finaalipaikka.

A-finaali #14
Autosta olikin jo kokemusta, ja arvelin tippuvani useita sijoja kisassa.
Cmoneylle sanoin jo ennen lähtöä että häviän lähdössä hänelle sijan, koska lähtöruutu ulkolaidalla. Auto pätkäs taas perinteisesti lähdössä, ja Cmoney körötteli ohi. Pääsin hitaasti liikkeelle ja suljin aika rajusti alussa ettei koko jono aja sisältä ohi. Joku siellä välissä sitten olikin. Taisi kuitenkin luovuttaa ennen ekaa neulansilmää. Jossain kohtaa kisan alussa oli vikassa vasurissa useita autoja radan ulkolaidalla nipussa ja pääsin sisältä ohi.
4stroke taisi roikkua puskurissa kiinni ja aika pitkään oli aikamoista vääntöä hänen kanssaan. Ihan siistiä kisailua, mutta taisin jossain kohtaa ajattaa hänet pois radalta. Pahoittelut siitä, ja mikäli proteesia esittää niin eipä ole vastaan sanomista. Muutamia töytäisyjä tuli perään ja ne oli ihan kisatilanteita, mutta yksi tuli paskassa paikassa, juuri shikaanin sisäänmenossa. Siinä kohtaa pääsi kyllä pari perkelettä (koska huonoja kokemuksia paikasta).
Stroke pääsi jossain kohtaa ohi, ja katselin taaksepäin että Bemari oli seuraavana tulossa kovaa kyytiä. En peitellyt sen enempää ja 9 mutkaan sisään mennessä Bemari sukelsikin sisään kevyellä kylkikosketuksella niin että sepeli lensi. Ihan ok tilanne.

Kiitoksia kaudesta ja onnea voittajille, sekä kisan että koko sarjan.
Ja kiitti Wopelle jälkipeleistä. Hyvä meininki ja hyviä wideoita!

Ensi kausi taitaa meikäläiseltä jäädä ajamatta. Muutaman kisan pyrin ajamaan, katellaan niitä sitten tapauskohtaisesti.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Harkoissa ja aika-ajossa vauhti oli surkeaa enkä oikeastaan edes tiennyt, mitä olisin voinut tehdä paremmin. :eek: Huomasin lämmittelykierroksella, että kisa-auto reagoi paikaltaan lähtiessä kaasuun viiveellä ja en yllättynyt yhtään, että putosin kolme sijaa heti startissa. Koitin kisan alkuvaiheessa hiillostaa abc:tä, mutta tein lopulta itse pienen virheen, minkä jälkeen Wilzku pääsi kuittaamaan ja Jonkki melkein heti perään. Muutaman kierroksen jälkeen vielä FW08 pääsi kuittaamaan ajettamalla mut vahingossa ulos radalta, mutta antoi sijoituksen heti takaisin. FW08 tuli kuitenkin pian uudestaan ohi pienten kolisteluiden kera, mutta myöhemmin pääsin kuittaamaan takaisin, kun Andy, Jonkki ja FW08 meni kolme rinnan takasuoralle. Tätä ennen Andy oli ohittanut mut viimeisessä shikaanissa sisäkautta, enkä halunnut lähteä pilaamaan molempien kisaa yrittämällä puskea vasemmalta puolelta väkisin mutkaan. 17. sija tuli lopulta hyvällä tuurilla, koska ilman joukkokolaria olisin ollut todennäköisesti sijalla 19 tai 20.

Kiitoksia järkkäilyistä järkkäreille ja onnittelut menestyjille! Kisan jälkeen tuli käytyä himassa pyörähtämässä ja taisin olla viimeisenä Wopen luona. Hyvät jatkot oli ja aloin samantien ottaa lonkeroa hienosti menneen kisan kunniaksi! Kiitoksia vielä Wopelle jatkojen järkkäämisestä!
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Raporttia

Alusta lähtien vauhti oli kadoksissa. Harkoissa olin samalla autolla kuusi kymppää Cmoneya perässä, ja aika-ajoissa parannusta puolisen sekuntia, mutta niinhän ne muutkin paransivat.

B-finaaliin siis kolmannesta ruudusta. Ajoin auton lähtöruutuun eturenkaat tasan valkoisen viivan päälle, en pidemmälle. Ja jos se olisi pitänyt ajaa etupuskuri valkoiselle viivalle, niin sitten olen toiminut joka vuosi jokaisessa kisassa väärin.

Jacuesin kanssa sovittiin, että minä ohitan Bemarin, jään blokkaamaan tätä ja takanaolevia, ja ajetaan varmaan kaksoisvoittoon ja molemmat A-finaaliin. Sitten järkkäri ilmoittikin, että vain yksi pääsee A-finaaliin, eli Jacquesin kanssa olisi sitten ajettava kilpaa. Sanoin tiimikaverille, etten ainakaan mitään sikaa aja koska Jacquesin lapaduu oli vieläkin kipeä.

Alussa pääsin saman tien Bemarista ohi. Ajoin hetken Jacquesin perässä ja tunsin olevani nopeampi. Olikohan jo toisella kierroksella, kun kävin ykkösmutkaan tullessa kurkistamassa oikealta puolelta. Ei siinä ohituspaikkaa ollut eli jättäydyin taakse ja tulin tiukkenevaan väärää ajolinjaa. Ei muuta kuin BMW ja Sue menevät heittämällä ohi. Totkekin kokeili ohitusta minusta, mutta hän tiesi että mä tiedän että hän tietää että käännän kylkeen jos sukeltaa ohi.

Päätin sitten aivan rauhallisesti seurata näitä ja katsoa kun nahistelevat jolloin pääsisin ehkä kuittaamaan molemmat takaisin. Nahistelivathan he sitten, mutta sillä seurauksella että Sue pyörähti nopeassa shikaanissa. Minulla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin heittää myös auto poikittain, nostaaa käsi ylös ja katsella kun autoja tulee kohti. Totke kohteliaasti heitti myös auton poikittain jo aikaisessa vaiheessa, ja osui minuun sivuttain välttääkseen pahimman tärähdyksen.

Ei muuta sitten kuin letkaa kiinni, ja vaikka se tuntuikin aikamoisen mahdottomalta ensin kun seisoin pitkään siinä ´tun shikaanissa, niin aika nopeasti alkoi lähestyä edellä olevat. Nipsu oli siinä liipaisimella ensin. Tultiin siihen surullisenkuuluisaan shikaaniin rinta rinnan. Olin jo nostamassa mutta samalla huomasin että Nipsu jarruttaa, ni en jarruttanutkaan, vaan menin ohi. Nipsu-taistelu siis jatkui viime vuodesta, ja tuuletin varikon ohi mennessäni ohitustani. Ei muuta kuin seuraavat, Fyffe ja Jonkki kiinni ja nyt jo äsken harjoiteltu, samanlainen ohitus samassa kohdassa molemmista Jonkin video, kohta 1.30).

Nyt oli hyvä draivi päällä ja seuraavia kiinni. Wilsku kuitenkin jarrutti yllättävän aikaisin ekaan tiukkenevaan, jouduin ottamaan vauhdin täysin pois ja Jonkki pääsi yllättävän kaukaa kuittaamaan takaisin (näkyy kohdassa 1.41). Sitten melkein tuli jo ruutulippu saman tien.

Tulos oli surkea, mutta hauskaa oli kuitenkin. Jälkilöylyt oli mukavat, ja varmasti myös niiden jatkot, mutta ei ollut enää virtaa osallistua niihin. Ei muuta kuin kiitokset KKWCS-hallitukselle ja kanssakilpailijoille kaudesta!
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Rapo

Ennakko:

Ainoana "Tampereen" suunnan kuskina kisaan. Pitkä ajopäivä tiedossa yksin ajaessa, kelikään ei juuri suosinut.


Harkat: #16

Pääsin jutun juonesta kiinni heti radalle päästyäni. Shikaani ei vielä mennyt optimaalisesti, mutta aika oli ihan ok.


Aika-ajot: #14

Alle vaihtui aiempien tapahtumien valossa huomattavasti hitaampi auto. Ei auta, radalle vaan!

Aika pian ennakko-odotukset kävivät toteen: Auto lähti mutkista kuin purkka tukasta. Lisäksi varsinkin ekassa kirraavassa oikeassa auto vaan luisui, luisui, luisui....

Aika huononi puoli sekuntia harkoista ja mitä wilskun kanssa jutustelin, hänellä aika huononi harkoista saman verran samalla autolla. Pommi siis kyseessä.


B-finaali: #11

Viitosruudusta ensimmäiseen finaaliin. Kaksi meni jatkoon, joten taistelemaan lähdettiin. Kun vielä autoksi arpoutui huippupeli, odotukset olivat suht korkealla. Matkaan!

Startissa poimin heti Nipsuhuulen kun tämä ei meinannut päästä ruudusta liikkeelle lain. Sitten Bemarin avaamaa väylää myöten ohi Andystä samalla oven avauksella. Todella tiukkaa taistelua kaikki alkukierrokset.

Kärkeen muodostui kolmen kopla: Jacques, BMW ja minä. Ja vain kaksi suoraan jatkoon, joten se johti kunnon vääntöön sijoista. Yritin muutamaan kertaan Bemarista ohi. Edellisellä kierroksella olin jo käynyt rinnalla shikaaniin tullessa, mutta jänistin. Seuraavalla kierroksella Jacques ja BMW nahistelivat takapiikkioikeassa ennen shikaaniin johtavaa nopeaa osuutta. Pääsin aivan lähituntumaan ja BMW:n rinnalle asti. Ajattelinkin, että tämä katsotaan loppuun asti.

Se loppu meinasikin tulla kirjaimellisesti kun alkoi käydä selväksi, että kumpikaan kuskeista ei ole luovuttamassa ja käytännössä vain 1 auto mahtuu kerrallaan kisanopeudella tuosta sumpusta läpi. Jouduin tekemään hätäratkaisuna terävän jarrutuksen, että en osuisi täydestä vauhdista shikaanissa olleeseen poikittaiseen aitaan. Tämä johti siihen, että auto pyörähti ja osui seinään aika kovaa. Auto jäi keula tulosuuntaan päin radalle ja näin kun autoja alkoi tulla sarjana suoraan päin sivuluisun säestämänä. Kaksi melko kovaa osumaa tuli, Andy ja Totke osuivat ensimmäisinä.

Tilanne oli melko sekava, mutta hetken arpomisen jälkeen totesin auton olevan todennäköisesti ajokunnossa joten lähdin jatkamaan u-käännöksen jälkeen matkaa. Totken autosta lensi pelkkiä kipinöitä tämän yrittäessä samaa -> auto jäi siihen. Vähän aikaa kypärään manattuani sain taas jotenkin rytmistä kiinni ja aloin ajaa pääjoukkoa takaa.

Jonin ohitin ensin, sitten sain vielä FW08:n kiinni ja myös hänestä ohi. Nipsuhuulen osalla olin kyttäämässä ohituspaikkaa kun ruutulippu heilahti.

En jäänyt viimeiseksi, mutta vauhdin puolesta A-finaalipaikka olisi ollut realismia. Harmittaa hieman, mutta toisaalta onni, ettei itselleni ja muille osalliselle käynyt mitään kummempaa shikaanin kolarisumassa.


Pari sanaa:

Tulipahan kolaroitua pitkästä aikaa. Aika typerä liike näin jälkikäteen edes yrittää tuollaista ohitusta shikaanissa, tila vain yksinkertaisesti loppui kesken. Ilman jarrutusta joko minä olisin ollut keula edellä vallissa tai sitten olisin tuupannut BMW:n radan sisäpuolen valliin.

Kisan jälkeisissä saunotteluissa tunnelmaa laski tieto Racerin tilanteesta. Kuski jonka kanssa olen ollut eniten tekemisissä, joutuu taistelemaan ihan muista asioista tästä eteenpäin. Tässä ei voi kuin toivoa parasta ja kaikesta huolimatta positiivista asennetta tulevaan!


Kiitoksia kaudesta kaikille KKWCS:n hahmokkeille ja ratojen henkilökunnalle. Tämä on hieno laji, vaikka kunnolla pärjääminen vaatisi jotain mitä minulla ei ole.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Päättäjäisissä palkitut:

Kultaa: Haikki
Hopeaa: Nasty Boy
Pronssia: WoPe

Tiimimestari: Team Swizerland of Finland: Nasty Boy, Slug, Williams-, öö ruz

Tulokas: Jatenski

Tsemppari: abc
Hehee, luulin muuten että saamani palkinto oli samalla vuoden tulokas -palkinto, kun kuvittelin olevani ainoa tulokas. :D

Mutta joka tapauksessa kiitos tästä!
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Ennakkoon ei ollut parhaat asetelmat kun menin nyrjäyttämään jalkani perjantaina ja 4 päivää aikasemmin oli selkää operoitu. Kisapaikka onneksi vain 14km päässä joten hyvällä fiiliksellä päättämään kautta.

Harkoissa (#2, #17) tunnusteltiin ja ilmeisesti keskityin ajamiseen kivun kanssa sen verran etten tajunnu että bensakorkki oli vuotanu syliin kokoajan, tiiviste kai mennyt. Puolessä välissä autonvaihto ja rupes kosteus takalistossa haihtumaan =)

Aika-ajoissa (#16) hyvä auto ja onnistunut nopea kierros takas hyvän lähtöruudun (2)

Kisalähdössä yritin pitää edes jotenkin haikin takana koska tuolla on melko typerä ajaa kakkoseks, eli siis lähdössä olet kolmas väkisin tai penalti, nytkin kivet lensi :D
Ekaan mutkaan haikki rinnalla ja hieman edellä, jarrua ja vastapalloon sisälle ja tällä kertaa toivotaan toivotaan -ohitus onnistui. Quiq ajeli edellä ja saavutinkin tietyissä kohdissa, pääsuoralla pääsenki ihan imuun ja näytti melko selkeältä ohituspaikalta ekaan mutkaan sisälle, samaan aikaan ku tätä olin tekemässä niin tila ei riitäkkään siinä ekassa apexikohdassa mistä yleensä ite ajan vähän ulompaa ja seurauksena pieni osuma quiq:n takakulmaan ja pääsen helposti ohi. Vähän ristiriitanen olo oli sen jälkeen vaikka silkka vahinko olikin. Oma auto osottautui kuitenkin sen verran paremmaksi että tuskin se käytännössä ratkaisi mitään A)suuntaan B)toiseen.

Haikki sieltä paineli taas ohi lentäen ja oma keskittyminen vielä herpaantui jalan takia ja kierrosajat rupes heittelemään enemmän mitä pitemmälle kisa meni. Kuitenkin pystyi ajamaan suht normaalisti ja hyvä auto finaaliin takas täydellisen kauden päätöksen ainakin omalta osalta.

Positiivinen yllätys oli myös jatkojen osallistujamäärä, kiitos!

Pläjäreitä pukkaa vielä marraskuun ajan, onhan siellä esim vielä Kaanaa näkemättä ;)

Kiitoksia cmoneylle täydellisesti hoidetusta kaudesta ja muille jotka on tehny hommia niin että KKWCS sarja pyörii, ja tarvitaanhan siihen myös ne kuskit =)
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1126
Ennakko:
Kauden päätöskisa edessä ja kisaaminen VMkartingilla on yksi kauden kohokohdista. Sitten kevään redbull aika-ajojen jälkeen ei tullut mentyä kuitenkaan kertaakaan treenaamaan tuonne mikä harmitti, sekin antoi tavallaan paineita kisaan, keväällä kulki miten kulki niin näyttäisin aika hönöltä jos nyt olisi vauhti ihan kateissa :D

Harkat: #10

Onneksi oli pitkät harkat ennen aika-ajoja, niin paljon oli hakemista että huhhuh! #10 tuntui hirveän liukkaalta ja tärryytti mutkissa mutta tiesin ainakin tärryyttämisen johtuvan enemmänkin kylmästä radasta kuin autosta. Quiq ja Wope ovat järkyttävän nopeita VMkartingilla joten jommankumman vauhtiin olisi hyvä päästä.
Siinä mielessä näytti ihan hyvältä kun seurasin samalla taulusta heidän sijoitusta ja huomasin olevani ryhmäni toisena. Quiq ajoi pohjat, eroa aika paljon neljä kymppää, paljon jäi parannettavaa.

Aika-ajot: #2

Heti huomasi että #2 oli parempi auto kuin harkka-autoni, pitoa oli enemmän, ainoa miinuspuoli oli että lähti laiskemmin hitaista mutkista. Wope ajeli siinä edellä kymmenen metrin päässä ja nyt alkoi jo löytyä hyvä tuntuma radalle.
Täysi ätäkki päälle, huomaan että menee ihan sadasosataisteluksi ainakin Wopen kanssa sillä ero pysyy aivan samoissa koko ajan. Viimeisellä kierroksella shikaani melkein liikaakin kanttareista hyppien mutta kello näköjään tykkäsi. Hyvä auto ja hyvä tulos ajalla 38.663. Quiq otti ansaitun paalun reilun kympän erolla joten tiukkaa oli, Wope peräti yhden tuhannesosan edellä. Hyvät asetelmat kisaan.

A-finaali: #11

Mulla siis kisaan käytännössä toiseksi paras ruutu, ulkolinjalta Wopen olisi liki mahdotonta pitää paikkaansa startissa. Arvonnassa mulle osui #11 jonka muiden aikojen perusteella tiesin olevan todella, todella nopea. Wopelle myös hyvä #9 mutta Quiq:in ykkönen täysi arvoitus..

Startissa Wope jo valmiiksi suunnanut autonsa eteeni, mietin että yrittääköhän koittaa kääntää eteeni, yrittihän se mokoma :D. Olin siinä sitten Wopen, hiekan ja kaiteen välissä mutta en antanut sen enempää häiritä vaan pidin tallan pohjassa. Siitä ekaan mutkaan ja Wope tulee renkaat vinkuen todella myöhäisellä jarrutuksella ohi. Siitä sitten seuraamaan Quiqin ja Wopen vääntöä. Ekassa mutkassa heillä vähän ohjelmaa ja Wope menee kärkeen, Quiqin saan nopeasti kiinni ja huomaan hänellä olevan heikompi kiihtyvyys. Muutama mutka radan keskiosuudella rinnakkain mutta pääsen edelle ja Wopea jahtaamaan.

Pieni ero oli tullut ja yritän kuroa kiinni, Nyt vain alkoi pienet ongelmat kun alkoi jalat kramppaamaan ja aloin myöhästellä ratin korjausliikkeiden kanssa. Ihan oma vika kun mitäs yritin hifistellä painojakauman kanssa :D. Vedin penkin tarkoituksella liian taakse, nyt se vaan jäi aivan liian taakse..

Pakko oli kuitenkin puristaa täysiä ja muutaman kierroksen päästä sain Wopen kiinni jolla oli myös omat ongelmansa. Pääsin todella lähelle ennen vikaa neulansilmää josta sisäkautta kärkeen. Onneksi sain pienen eron tehtyä ettei täytynyt enää ihan täysiä puristaa, sillä en olis enää pystynytkään. Ruutulippu vihdoin ja olin aivan loppu.

Tasaisempia autoja ois toivonu finaaliin, varsinkin Quiq:ille auto millä ois voinu kisata, huono mäihä mutta ei se huono mäihä voi loputtomiin osua. Mulla on ollu tällä kaudella joku käänteis kuikan tuuri kun tulee melkein aina joku hirvee tykki kisaan. Tuuria oli nytkin voitossa mukana sillä #11 kulki suorilla mahtavasti. Tyytyväinen voi silti tähän kisaan ja kauteenkin olla. Onnittelut myös Wopelle ja Nastylle palkintosijoista!

Kiitokset vielä järjestäjille ja muille kisaajille ja Wopelle jatkoista!
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Kalusto oli heikompaa, mut tuntemattomimmilla radoilla erot niillä helposti kertautuu. 38.8 olisi näillä ollut kisapäivänä maksimi ja eipä palkintopallia olla silloin lähelläkään.

Ajatus vaihteellisista heräsi harkkojen ja aika-ajojen aikana, kun neulansilmistä ulos lähti ja kone sanoo booooooooooooooo.....köh köh (please, kill me) köh. Kovin alhaiset kierrosluvut tekee hallaa omalle ajamiselle, kun kotiradalla on nelareista 1000rpm tottunut enempi saamaan. Raketit on "omia" autoja lähimpänä ja niillä ajaminen tuntuu ajamiselta itselle...sateessa varsinkn. Hyvinkäällläkin tehohirviöt, mut eipä anna alhaalla mitään...ylhäällä taas liikaakin, kun luotto kaluston kuntoon on huipussaan satasen vauhdeissa.
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Kalusto oli heikompaa, mut tuntemattomimmilla radoilla erot niillä helposti kertautuu. 38.8 olisi näillä ollut kisapäivänä maksimi ja eipä palkintopallia olla silloin lähelläkään.

Ajatus vaihteellisista heräsi harkkojen ja aika-ajojen aikana, kun neulansilmistä ulos lähti ja kone sanoo booooooooooooooo.....köh köh (please, kill me) köh. Kovin alhaiset kierrosluvut tekee hallaa omalle ajamiselle, kun kotiradalla on nelareista 1000rpm tottunut enempi saamaan. Raketit on "omia" autoja lähimpänä ja niillä ajaminen tuntuu ajamiselta itselle...sateessa varsinkn. Hyvinkäällläkin tehohirviöt, mut eipä anna alhaalla mitään...ylhäällä taas liikaakin, kun luotto kaluston kuntoon on huipussaan satasen vauhdeissa.
Toi boooooaus on häirinny minuakin niin pitkään kun olen tuolla käyny ajamassa (kaikki 10 kertaa). Tuntuu kun olisivat valinneet autoihin jo alusta asti liian pitkät välitykset, ja fiilis on että pelkkää booausta koko ajaminen.
Toki, jos ajais kovempaa, niin kyllähän se pelkkä nollasta kiihdyttäminenkin vähenis :ahem:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tasaisempia autoja ois toivonu finaaliin, varsinkin Quiq:ille auto millä ois voinu kisata, huono mäihä mutta ei se huono mäihä voi loputtomiin osua.
Voi :wall:

Mulla on ollu tällä kaudella joku käänteis kuikan tuuri kun tulee melkein aina joku hirvee tykki kisaan. Tuuria oli nytkin voitossa mukana sillä #11 kulki suorilla mahtavasti.
Olisit sanonut ennen starttia, niin olisin mielelläni vaihtanut sun kanssa autoa. :) Se #11 meinaan kääntyi yhdelläkin kädellä helposti toisin kuin #5 pulkkaohjauksella. :rolleyes:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tuuria oli nytkin voitossa mukana sillä #11 kulki suorilla mahtavasti. Tyytyväinen voi silti tähän kisaan ja kauteenkin olla.
Olisit sanonut ennen starttia, niin olisin mielelläni vaihtanut sun kanssa autoa. :) Se #11 meinaan kääntyi yhdelläkin kädellä helposti toisin kuin #5 pulkkaohjauksella. :rolleyes:
Ei siitä omasta B-finaalin rymistelystä ainakaan haittaa ollut #11:lle.

Näköjänsä.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Toi boooooaus on häirinny minuakin niin pitkään kun olen tuolla käyny ajamassa (kaikki 10 kertaa). Tuntuu kun olisivat valinneet autoihin jo alusta asti liian pitkät välitykset, ja fiilis on että pelkkää booausta koko ajaminen.
Toki, jos ajais kovempaa, niin kyllähän se pelkkä nollasta kiihdyttäminenkin vähenis :ahem:
Kart'in Clubin autoissa ei sitten ole huono kiihtyvyys? :rolleyes:
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Kart'in Clubin autoissa ei sitten ole huono kiihtyvyys? :rolleyes:
On, eikä siihen auta uus 100kg painostandardi yhtään. Mutta jotenkin tuolla VM:ssä korostuu toi boooo homma. Acennekysymys varmaankin. Ja kuten sanoin, pitäs ajaa kovempaa niin booais vähempi :rolleyes:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ajaa kato leveempää linjaa kyynärpäät ulkona, niin ei booaa.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
On, eikä siihen auta uus 100kg painostandardi yhtään. Mutta jotenkin tuolla VM:ssä korostuu toi boooo homma. Acennekysymys varmaankin. Ja kuten sanoin, pitäs ajaa kovempaa niin booais vähempi :rolleyes:
Hmh. Omasta mielestäni VM:n autot kiihtyvät varsin pirteästi. Ehkä se on tosiaan tuosta acenteesta kiinni. =)
 
Ylös