Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS 2014, 1. kisa, KiC Helsinki

KKWCS

Well-known member
Liittynyt
12.2.2011
Viestit
343
Koodi:
AIKA-AJOT       Aika     #
 1. DSQ         29,065  11
 2. WoPe        29,108  14
 3. Slug        29,150  23
 4. Cmoney      29,294  22
 5. Jatenski    29,535  13
 6. 4stroke     29,542  21
 7. Nasty Boy   29,546  10
 8. Haikki      29,556   1
 9. PeePee      29,675   3
10. abc         29,751  24
11. -Japé-      29,766   7
12. Sue_me      29,864   9
13. Jacques     29,890   5
14. Williams-   30,080   2
Kilpailu: (suhari, erot, paras kierrosaika, auto, pisteet, kierroksella jäämisen lisäksi ero voittajaan)
Koodi:
 1. Slug         40krs   [b]28,969[/b]  21  51
 2. Cmoney       +1,486  28,972   7  42
 3. WoPe        +10,806  29,134   2  36
 4. DSQ         +10,995  29,106  23  32
 5. 4stroke     +24,046  29,595   3  29
 6. Nasty Boy   +24,458  29,285  22  26
 7. Haikki      +25,968  29,477  13  24
 8. Jatenski    +26,297  29,429   9  22
 9. PeePee      +28,819  29,561   5  20
10. abc          -1krs   29,593  11  18   (+3,970)
11. Sue_me       -1krs   29,679   1  16   (+7,812)
12. Jacques      -1krs   29,642  24  14  (+11,327)
13. Williams-    -1krs   30,147  10  12  (+39,265)
14. -Japé-       -2krs   30,085  14  10   (+0,598)
Päivän nopein kaikilta:
28,969 Slug
28,972 Cmoney
29,065 DSQ
29,108 WoPe
29,285 Nasty Boy
29,429 Jatenski
29,477 Haikki
29,542 4stroke
29,561 PeePee
29,593 abc
29,642 Jacques
29,679 Sue_me
29,766 -Japé-
30,080 Williams-
 
Viimeksi muokattu:

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Kuikan tuuri Vol. 3

Ennakko:

Tuttuakin tutummalle radalle lähdettiin kovin odotuksin, eikä harjoitusten vähyys viime aikoina haitannut ennen eikä jälkeenkään ajosuorituksen. Ja kuten aiemmillakin kerroilla, tulos muotoutui sellaiseksi kuin muotoutui aivan muista syistä kuin ajomäärästä.

Aika-ajo: #4 ja #11

Autojen nopeudesta en osannut sanoa mitään ennen ajoa, mutta todellisuus valkeni hyvin pian. #4 oli siinä mielessä rikki, että kaasu ja jarru ottivat samaan aikaan kiinni, ja k.o. autolla ei päässytkään yhtään mihinkään. Uutta autoa alle, ja #11 kulkikin aivan eri malliin. Paalupaikka kolmatta kertaa kolmella osallistumiskerralla... Ei hullumpi saldo.

Finaali: #23

Sama auto alle kuin Slugilla aika-ajossa. Ihan hyvää kyytiä oli painellut, joten odotin jo ensimmäistä sijoitustani kolmen kärkeen.

Mutta niinhän siinä taas kävi, että muut painelivat suhahtaen ohi. Ei autossa mitään erityisen pahasti ollut vikana, mutta kenenkään kyydissä ei vaan pysynyt. Ensin kuittasi Slug, sitten Cmoney ja lopulta vähän pidemmän kaavan kautta WoPe.

Loppusijoitus tuttuun tapaan 1. -> 4. Tässähän ei onneksi ollut mitään uutta saatikka yllättävää. Ihan hyvin meni.

Jälkipyykkien pesemiset:

Eikai siinä. En jäänyt fiilistelemään, koska syitä oli olemassa vain päinvastaiseen, joten vaihdoin vain nopeasti ajokamppeet ja painuin ovesta ulos. Itse kisatapahtuma oli viihtyisä, joten eipä sen suhteen. Oma suorittaminen vaan kärsi tänäänkin itsestä riippumattomista syistä, ja se pisti ketuttamaan. "Onneksi" Lahden sisäkisassa on sentään jo etukäteen no chance -tilanne, koska uusi rata ja betonialusta.

Sanoin VM:n kisaraportissa seuraavaa:

Turhat odotukset on tosiaan hyvä jättää jatkossa pois. Paikalle kannattaa saapua asenteella "ja tänään ei muuten tule kulkemaan mihinkään", jollei halua pettyä ruutulipulla.
Tuo olisi pitänyt pitää tällä kertaa mielessä, koska Kuikan tuurihan se jälleen toteutui, kun menin liikoja odottamaan. Mutta pistää kyllä pääkopan kiehumaan, kun kolmatta kertaa peräkkäin sama stoori. Ensimmäisellä kerralla täysin ymmärrettävää, toisella kerralla jo aidosti huonoa tuuria, mutta kolmas kerta jo jossain määrin käsittämätöntä. Kun kerran kolmas kerta toden sanoo, niin näinköhän koko kausi menee sitten terveisiä ajellessa, kun koskaan ei ole mitään mahdollisuuksia pitää aika-ajoissa saavutettuja asemia.

Onnittelut kuitenkin Slugille ansaitusta voitosta sekä Cmoneylle ja WoPelle palkintosijoista! :thumbup: Pakkohan sitä on antaa paremmilleen tunnustusta.

Kiitokset radan henkilökunnalle ja kilpailun järjestäjille.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13748
Aika-ajo:
Siinä sitä mentiin, ajoa tarkemmaksi hioten. 29,1 olisi(n) voinut mennä muttei varmaan ihan paalulle.

Kisa:
Pari ekaa kiekkaa halusin vaan pitää paikkani, arvelin kärkinelikon ehkä karkaavan ja samalla katsoin, josko Nasty nousee perään ja kuinka nopsaan. Slugin kanssa noustiin WoPen ja DSQn ohi, ja hiukan paremmilla autoilla karkuun. Siinä vaiheessa kun onnistuin nousemaan toiseksi, oli Slug pari sekkaa karussa. Ero pysyi kokoajan melko vakiona ja siinä vain kisaa, kummalle nopein kierros. No, hävisin senkin taistelun sitten 3 tuhannesosalla :) Omat parhaat ajat taululla näin, kisan aikana, 28,97, 28,98, 28,98, 28,99 ja sitten liuta 29,0X -aikoja. Maalissa ero Slugiin reilusti alle 2 sekuntia kun hän ohitti viimeisellä kiekalla Japen.

Mutta erittäin hyvä kauden aloitus pisteissä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Itselläni ei ollut juuri mitään odotuksia ja ajofiiliksiäkään ei pahemmin ollut.. Kun ei ollut odotuksia niin ei jaksanut pettyä paskasta sijoituksestakaan.. Sentään ohitin Japen (toivottavasti en mitenkään törkeällä tavalla, ovi oli auki, mutta pieni kolahdus kyllä saattoi tapahtua), mutta muutoin oli aikalailla sellainen kuin odotin. Sentään kisassa pääsin vähän parempaan vauhtiin kuin aika-ajoissa ja aika pitkään nahistelinkin Sue me:n kanssa, kunnes sitten tein pari virhettä ja jäin ratkaisevasti pienen hajuraon verran. Siinä tilanteessa riskeeraa sitten enemmän ja tulee lisää virheitä.. jäin siis lisää.. Lopussa päätin antaa kierroksella ohittajille mahdollisimman nopeasti tilaa ja ottaa vähän beesiapua. Se kyllä toimikin, sillä sain tuollaisessa tilanteessa ajettua parhaat kierrosaikani. Valitettavasti sussukka oli karannut jo liian kauas.

Mielestäni kisa oli myös liian lyhyt.. Kuulin vain alussa "neljäkymmentä" ja odotin tietysti 40 minuutin kisaa enkä 40 kierroksen.. Vähän siis sitten petyin kun olin ajatellut, että kyllä siellä alkaa kohta ote herpaantumaan edessä ajajilla.. Toki herpaantuikin, mutta valitettavasti kolaripukaroitsijat olivat jo ohittaneet kierroksella. Pari viimeistä kierrosta ajoin Quiqin ja WoPen perässä. Jos olisin ollut samalla kierroksella, niin ohi olisin mennyt molemmista, mutta nyt en viitsinyt sotkea kuvioa ja hankkia penaltya...

Eikai siinä. En jäänyt fiilistelemään, koska syitä oli olemassa vain päinvastaiseen, joten vaihdoin vain nopeasti ajokamppeet ja painuin ovesta ulos. Itse kisatapahtuma oli viihtyisä, joten eipä sen suhteen. Oma suorittaminen vaan kärsi tänäänkin itsestä riippumattomista syistä, ja se pisti ketuttamaan. "Onneksi" Lahden sisäkisassa on sentään jo etukäteen no chance -tilanne, koska uusi rata ja betonialusta.
Vähän sellainen, no offence, mutta kaveri ajaa kuitenkin hyvälle sijalle 4 ja poistuu paikalta naama norsun vitulla eikä juuri edes puhu mitään kenellekään..
Vähän alkaa mennä maku tästä touhusta, jos meininki on nyt tällaista saatanan vakavaa.. Jotain rajaa hei!

Muutenkin viimeaikoina näissä kisoissa ollut paljon vähemmän sellaista yhteisöllisyyden tuntua kuten on aiemmin ollut. Porukka tulee ajamaan ja sitten lähtee pois. Alkaa hiipua tämä fiilis pikkuhiljaa..
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Ennakkoon oli selvää, että tässä oli ehkä kauden paras sauma iskeä, kun kevyemmät kaverit saivat rautaa kyytiinsä. Toiveita latisti hieman se, että metriäkään en ollut ajanut edellisen kauden päätöskisan jälkeen.

Aika-ajoissa tuttuun tapaan peesailua ja opettelua. Kyllähän se siitä lähtikin kulkemaan ihan kivasti. Erot olivat tosi pieniä. Reilun parin kymmenyksen sisällä edessä 5 kuskia ja takana 4.

Kisassa yritin pysyä PeePeen perässä, mutta ei vain vauhti riittänyt ei sitten millään. Onneksi takanakin oli rauhallisempaa. Lopussa hämmensi hieman ku jostain ilmestyi selvästi nopeampia kuskeja jotka menivät heittämällä ohi...Siniset liput ois kivoja :)

Tuloksia katsomalla 10. sija tänään oli aika ansaittu. Mitään asiaa ei ollut yhtään parempaan sijoitukseen. Mutta pääasia oli että Jacques ja Sue_me ei pysynyt vauhdissani. Joskus näinkin!

DSQ:lle iso kiitos kisani pelastamisesta kertomalla auton #4 ongelmista!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tuloksia katsomalla 10. sija tänään oli aika ansaittu. Mitään asiaa ei ollut yhtään parempaan sijoitukseen. Mutta pääasia oli että Jacques ja Sue_me ei pysynyt vauhdissani. Joskus näinkin!
Tästä saat kiittää mua. Oltiin muutama kierros ihan nipussa ja Sue me sai pari ihan ok paikkaakin. Mä sitten yritin Sue me:sta ohitusta ja sait sellaisen kaulan, ettei sitä ajettu kiinni. Tää rata on vaan sellainen, että beesissä pysyy helposti, mutta puolen sekunninkaan eroa ei oikein ajeta kiinni, jos molemmat ajaa tasaisesti 0,5-1 kymmenyksen sisään toisistaan.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Vähän sellainen, no offence, mutta kaveri ajaa kuitenkin hyvälle sijalle 4 ja poistuu paikalta naama norsun vitulla eikä juuri edes puhu mitään kenellekään..
Vähän alkaa mennä maku tästä touhusta, jos meininki on nyt tällaista saatanan vakavaa.. Jotain rajaa hei!
Kyllähän mä puhun ihmisille silloin, kun mulla on jotain asiaa. Ei se, etten mä juuri sulle puhu, tarkoita sitä, etten mä kenellekään muulle puhuisi.

Eikä tämä mitään "saatanan vakavaa" ole. Kunhan vaan otti päähän sen viisi minuuttia suorituksen jälkeen. Ihan luonnollista mun mielestä. Fiilistäkin riitti kyllä siihen asti, kunnes tajusin, mikä tuli olemaan homman nimi. Jälleen.

Sua ei sitten harmittaisi, jos ajaisit aika-ajossa aina paalulle ja sitten kisassa putoaisit joka kerta huonon auton takia top kolmosen ulkopuolelle?
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13748
Vähän alkaa mennä maku tästä touhusta, jos meininki on nyt tällaista saatanan vakavaa.. Jotain rajaa hei!
Kaveri on kauan ennen tähän sarjaankin tuloa ollut hiljaisempi livenä. Ja 3 käytännössä samanlaista kisaa, ni turhauttaahan se. Mutta kyllä niitä parempia kisa- ja huonompia aika-ajosijoituksiakin sieltä vielä tulee :)

Muutenkin viimeaikoina näissä kisoissa ollut paljon vähemmän sellaista yhteisöllisyyden tuntua kuten on aiemmin ollut. Porukka tulee ajamaan ja sitten lähtee pois. Alkaa hiipua tämä fiilis pikkuhiljaa..
Mitäpä jos joku järkkäisi jonkun safkapaikan kisan jälkeen josain vaiheessa taas. Itse voisin ainakin tulla, ja tuskin olisin ainoa.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Tästä saat kiittää mua. Oltiin muutama kierros ihan nipussa ja Sue me sai pari ihan ok paikkaakin. Mä sitten yritin Sue me:sta ohitusta ja sait sellaisen kaulan, ettei sitä ajettu kiinni. Tää rata on vaan sellainen, että beesissä pysyy helposti, mutta puolen sekunninkaan eroa ei oikein ajeta kiinni, jos molemmat ajaa tasaisesti 0,5-1 kymmenyksen sisään toisistaan.
Kaikki apu on tervetullutta! Minulla ei ollut kisan aikana harmainta aavistustakaan siitä, että mitä takana tapahtuu. En tiedä olisiko parempi vilkuilla enemmän taakse.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Mitäpä jos joku järkkäisi jonkun safkapaikan kisan jälkeen josain vaiheessa taas. Itse voisin ainakin tulla, ja tuskin olisin ainoa.
Minä yritin kerran tuossa, pari vuotta sitten suunnilleen. Kyselin halukkaita notta voisi varata pöydän. Vastauksiksi tuli vain hassuttelua. Positiivista tämän sarjan yhteisöllisyyden tietäen, että edes sitä.
 

-Japé-

Well-known member
Liittynyt
18.11.2005
Viestit
1290
Aika-ajoon sain auton #7, joka oli aivan loistava ajaa, tehokas, tasapainoinen ja pitoa riitti vaikka penkin ja polkimet halusin pituuteni takia ääriasentoihin. Kiitoksia Nasty Boylle säätöavusta. Pariin kertaan pääsin hetkeksi ajamaan joidenkin nopeampien kuljettajien perässä ja silloin opin myös pari ajolinjakikkaa ja sain nopeimman aikani.

Kisaan sain auton #14, joka oli #7 vastakohta, moottori aivan laiska ja pyörissä ei pitoa. En voi käsittää miten WoPe on ajanut autolla toiseen ruutuun. Huomasin heti lämppärillä, että kisasta tulee vaikea. Pian startin jälkeen muut jo puhalsivatkin ohi. Yritin roikkua Williamsin kyydissä ja pari kertaa pommitin jarrussa kylkeen, pahoittelut siitä. Kisan loppupuolella myös jouduimme kierroksella ohitetuksi, joka ei ole ihan helppoa ilman peilejä.

Kaiken kaikkiaan mukava keikka. Saimme ajaa paljon. Autot tarjoaa hyvät säätömahdollisuudet ja rata on hyvä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kyllähän mä puhun ihmisille silloin, kun mulla on jotain asiaa. Ei se, etten mä juuri sulle puhu, tarkoita sitä, etten mä kenellekään muulle puhuisi.
Tai siis niille tutuille kavereille, jotka tunsit jo ennen f1-forumille tuloasi.. ymmärtäähän sen toki. :)
Eipä se itsellänikään ole niin helppoa tutustua uusiin ihmisiin ja yleensä aikaansa myös viettää sen ns. oman porukan seurassa, eli ymmärrän kyllä ihan hyvin..

Sua ei sitten harmittaisi, jos ajaisit aika-ajossa aina paalulle ja sitten kisassa putoaisit joka kerta huonon auton takia top kolmosen ulkopuolelle?
Jos ajaisin paalulle edes kerran, ja onnistuisin kisassa niin hyvin, että vain pari kolme tyyppiä pääsee ohi niin kyllä mä nousisin autosta homohypyllä ja riemuitsisin hyvää suoritusta. :D

Nojoo.. Nyt kun muistelen viime vuoden Hyvinkään kisaa, johon starttasin kärkipäästä hyvillä odotuksilla, mutta tipahdin paskan kisa-auton takia hännille niin kyllähän kisan aikana turhautuminen tuli tietty sen mopoauton takia.. Kisan jälkeen olin kuitenkin suht hyvällä tuulella, vaikka pläjäykseen tuli tehtyäkin pieni (ja huono) näyttelijäsuoritus.. Myönnän toki, että monta kertaa olen minäkin ollut varmaan kisan jälkeen naama norsun vitulla, kuten myös moni muu. Pahoittelen, että kommenttini kuulosti (ja ehkä kirjoitushetkellä myös vähän olikin) yksinomaan hyökkäyksenä sua kohtaan, mutta kyllä kritiikkini oli kohdistettu ihan kaikille, myös itselleni.. Pitäisi muistaa minkä vakavuusasteen jutuista on kyse, kun puhutaan kaveriporukan kilpailuista.. Voisin pitää tätä ainakin itse mielessä lukuisien epäonnistumisieni hetkillä.. Muihin on tietty hankala vaikuttaa.. Käyttäydytte tietysti just niinkuin tuntuu..
 
Viimeksi muokattu:

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Tai siis niille tutuille kavereille, jotka tunsit jo ennen f1-forumille tuloasi.. ymmärtäähän sen toki. :)
Eipä se itsellänikään ole niin helppoa tutustua uusiin ihmisiin ja yleensä aikaansa myös viettää sen ns. oman porukan seurassa, eli ymmärrän kyllä ihan hyvin..
Eikä sekään kyllä kannusta tutustumaan uusiin ihmisiin, jos ainoa asia, mitä saa kuulla, on vittuilua.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Eikä sekään kyllä kannusta tutustumaan uusiin ihmisiin, jos ainoa asia, mitä saa kuulla, on vittuilua.
Niin ollaan kaikki erilaisia.. Täytyy munkin pitää tämä mielessä.. Team 107:ssä meidän ryhmähenki perustuu keskinäiseen sisäiseen vittuiluun, mutta pitäisi yrittää muistaa ettei se toimi kaikkien kanssa..
Eli yritän huomioida pointtisi!

Edit: myönnän myös, että on tämä meidän tiimin sisäinen vittuilukin aiheuttanut itkupotkuraivareita, ja ei liene vaikea arvata keneltä niitä on eniten tullut :D jos joku jäi pohtimaan, niin allekirjoittaneelta
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jos ajaisin paalulle edes kerran, ja onnistuisin kisassa niin hyvin, että vain pari kolme tyyppiä pääsee ohi niin kyllä mä nousisin autosta homohypyllä ja riemuitsisin hyvää suoritusta. :D

Nojoo.. Nyt kun muistelen viime vuoden Hyvinkään kisaa, johon starttasin kärkipäästä hyvillä odotuksilla, mutta tipahdin paskan kisa-auton takia hännille niin kyllähän kisan aikana turhautuminen tuli tietty sen mopoauton takia.. Kisan jälkeen olin kuitenkin suht hyvällä tuulella, vaikka pläjäykseen tuli tehtyäkin pieni (ja huono) näyttelijäsuoritus.. Myönnän toki, että monta kertaa olen minäkin ollut varmaan kisan jälkeen naama norsun vitulla, kuten myös moni muu. Pahoittelen, että kommenttini kuulosti (ja ehkä kirjoitushetkellä myös vähän olikin) yksinomaan hyökkäyksenä sua kohtaan, mutta kyllä kritiikkini oli kohdistettu ihan kaikille, myös itselleni.. Pitäisi muistaa minkä vakavuusasteen jutuista on kyse, kun puhutaan kaveriporukan kilpailuista.. Voisin pitää tätä ainakin itse mielessä lukuisien epäonnistumisieni hetkillä.. Muihin on tietty hankala vaikuttaa.. Käyttäydytte tietysti just niinkuin tuntuu..
Kannattaa muistella myös Nastya, sille miehelle on sattunut noita paalu -> raju pudotus tapahtumia useemminkin ja ei sekään kovin puheliaalla tuulella tuollaisten jälkeen koskaan ole ollut...

*sivupöytään huutelua*
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Kauden avaus ja kotikisa kun asuinpaikkakunta on nykyään HELSINKI.

Terveenä kisoihin, ainut pelote vaan leikkaushaavan sisäiset ongelmat, tai jos niitä syntyy. Vähän kyyryssä ajelin ja vartin jälkeen oli oudolla tapaa puhki.
Tuuria kävi että sain hyvän auton (#14) aika-ajoihin, kisaan ehkä hitusen heikompi #2. Startti ok ja eipä siinä mitään rymistelyä ollut vaan siististi sieltä tultiin Slugin ja Cmoneyn toimesta ohi, enpä tosin itsekään paljoa estellyt, vaan selkä esti. Ei sillä että olisin muutenkaan pystynyt pitämään takana. Neljäs sija oli sitte ns. varma. Lopussa rupesin saamaan DSQ:ta kiinni, ehkä osittain oman auton piristymisen takia ja päinvastoin kaverilla. Hain sitte sen ohituspaikan vikaan mutkaan ja juurikin silloin ku sen aattelin tehdä ni DSQ ottaa vähä tiukemmin tuon linjan ja kolahti sen verran että hän spinnas, päästin ohi ku oli aikamoinen ben-amor vs. peltonen. Seuraavalla kiekillä taas ohi myöskin vähän ristiriitaisin tuntein vaikka rinnalla mutta en välttis tarpeeks, mahoton tuolla on ohittaakkin jos ajetaan tiukkaa linjaa tasasesti. Mutta olettasin että mulle kolmas sija on tärkeempi kuin DSQ:lle kautta ajatellen, ellei sitten aio ajaa koko kautta (?) =)

Vuorokauden jälkeen selkä edelleen kunnossa ja helpottunut siitä. Lahdessa ei tarvi varoa kuin Askoa joka voi pamauttaa plexiin kun en oo käyny pitkään aikaan ja tietysti Nastya joka voi tulla kierroksella ohi :D

Kiitos tapahtumasta. Kiitos järkkärille. Onnea voittajalle!
Myöskin mini cm oli kiva tavata =)

Muut aiheet ylempänä on taas sellasia että pitääkö tällästä keskustelua edes olla, on kuski sitten kärkipäässä, keskikastissa tai häntäpäässä niin eiköhän samantyyppinen turhautuminen ole kuitenkin tälläsissä kisoissa. Miltähän williamsista mahtoi tuntua muinoin lahdessa kun oli kolmas ja mitali kaulaan reilulla ajolla. Joskus voitetaan joskus hävitään. Turhautuminenki sallittua ja omasta mielestä ketään ei pitäisi siitä haukkua. Mitä nyt oon DSQ:ta nähnyt omissa v-racing tapahtumissa ja se mitä löytyy pään sisältä radalla ja sen ulkopuolella ni olisin ite vaan hiljaa =)

Järkkään varmaan taas kauden päätöstapahtuman, nyt uudessa kämpässä, jos halukkaita edelleen on. Mutta kyllähän nää safkittelut jne vois tuoda ihan nyt jo esille että esim 3x kauden aikana ja sovitaan alustavasti vaikka heti.
Äkkiseltään kun katsoo kalenteria ni esim Kaanaan ja Turun kisan yhteyteen vois sopia tätä toimintaa?
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Järkkään varmaan taas kauden päätöstapahtuman, nyt uudessa kämpässä, jos halukkaita edelleen on. Mutta kyllähän nää safkittelut jne vois tuoda ihan nyt jo esille että esim 3x kauden aikana ja sovitaan alustavasti vaikka heti.
Äkkiseltään kun katsoo kalenteria ni esim Kaanaan ja Turun kisan yhteyteen vois sopia tätä toimintaa?
Kaanaan osalta voidaan Treen porukalla katsoa ruokapaikkoja valmiiksi (jos tarvii pöytävarauksia tjsp) toki jos halua on yötä olla niin voidaanhan terdekierroskin ajatella :)
Kauden päätöspileissä voisi olla alustavasti mukana, olettaen toki ettei osu joku etelänreissu noille ajoille mutta ei pitäisi....
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Kaanaan osalta voidaan Treen porukalla katsoa ruokapaikkoja valmiiksi (jos tarvii pöytävarauksia tjsp) toki jos halua on yötä olla niin voidaanhan terdekierroskin ajatella :)
Kesä ja tampere kuulostaa sellaselta että melkeen tuohon jälkimmäiseen voisin lähteä =)
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13748
Kaanaa taisi olla Kanadan F1-viikonloppuna, mutta ne aika-ajot tulee illalla Suomen aikaa.
 
Ylös