Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS 2014, 9. kisa Hanko

KKWCS

Well-known member
Liittynyt
12.2.2011
Viestit
346
Koodi:
HARKAT          AIKA     #  Ajoryhmä
 1. 4stroke     39,624  98  1
 2. Pwrd b BMW  40,314   7  1
 3. Jacques     40,663  17  2
 4. Jatenski    40,711   6  2
 5. Slug        40,787   2  1
 6. Nasty Boy   40,879  11  1
 7. Haikki      40,882   8  2
 8. WoPe        41,313  18  1
 9. lfb         41,692   4  2
10. Cmoney      41,910  15  1
11. -Japé-      41,916   5  2
12. Totke       42,526  15  2
13. FW08        44,107  66  2
Koodi:
AIKA-AJOT       AIKA     #  Ajoryhmä
 1. WoPe        39,965  39  1
 2. Jatenski    40,249   7  2
 3. Haikki      40,316  11  2
 4. Jacques     40,375  39  2
 5. Pwrd b BMW  40,714  10  1
 6. Cmoney      40,995  17  1
 7. FW08        41,039  98  2
 8. Totke       41,226   2  2
 9. 4stroke     41,406 313  1
10. -Japé-      41,512   6  2
11. Nasty Boy   41,574  15  1
12. lfb         41,828   5  2
13. Slug        41,873   3  1
Kilpailu: (suhari, erot, paras kierrosaika, auto, pisteet)
Koodi:
A:
 1. Haikki       12krs   [b]39,913[/b]  39  51
 2. WoPe         +4,263  40,425   5  42
 3. Pwrd b BMW   +5,108  40,341  17  36
 4. Slug        +10,217  40,587   6  32
 5. Jacques     +13,922  40,358   7  29
 6. -Japé-      +35,592  42,769  66  27
 7. FW08        +36,887  42,858  10  24
 8. Cmoney       -1krs   42,285 313  22  (-1krs +9,784sek. kärjestä)
 9. Jatenski     -5krs   44,861  11  20  (kesk.)
B:
    Slug         12krs   40,769   2
    -Japé-       +2,970  [b]40,721[/b]  98
10. 4stroke      +9,235  41,516   3  18
11. Totke        +9,564  41,129   4  16
12. Nasty Boy   +24,385  41,186 313  14
13. lfb         +29,656  42,872  15  12
Päivän nopein kaikilta:
39,624 4stroke
39,913 Haikki
39,965 WoPe
40,249 Jatenski
40,314 Powered by BMW
40,358 Jacques
40,587 Slug
40,721 -Japé-
40,879 Nasty Boy
40,995 Cmoney
41,039 FW08
41,129 Totke
41,692 lfb
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
FW08:lle ja Japélle :thumbup:

Aika yllätykselliset tuloslistat osin.
 

-Japé-

Well-known member
Liittynyt
18.11.2005
Viestit
1290
Ensinnäkin pahoittelut B-Fin osallistuneille T2:ssa spinnauksellani aiheuttamalla hässäkällä.

Hangon rata oli uusi tuttavuus. Kaikessa lyhyydessään erittäin makea rata, etenkin se keskiosuus. Suurimpaan osaan autoihinkin mahtui tosi hyvin, joskin jonkin verran autoissa oli eroja. Ajamistani 98 oli paras, 66 surkein, 5 oli mielestäni ajettua aikaa parempi. Kelikin sattui juuri parantumaan täksi päiväksi.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Harkat #66
Kylmä auto. Ei pitoa edessä eikä takana. Spinnasin kaksi kertaa neulansilmässä. Toisesta kerrasta perässä ajanut haikki totesi varikolla, että miten niin hiljaisella vauhdilla voi edes spinnata.

Aika-ajo #98
Bemari oli ajanut tällä autolla esiharkassa ja 4stroke harkoissa. Nopea peli. Bemari tosin varoitti sen olevan käsille rankka. Niinhän se oli. Ekaa kertaa koskaan vaikutti käsien väsyminen ajamiseen. Nopeassa oikeassa oli pakko ajaa terävämmällä käännöksellä kuin oli ideaali, kun ei renkaiden pitäminen oikeassa kulmassa oli muutoin liian rankkaa.

Tulos eli suora A-finaalipaikka toki tyydyttää, mutta sellainen olo jäi, että yhtään oikeasti onnistunutta kierrosta ei tullut.

Tällä autotuurilla pitäisi pystyä parempaan.

A-finaali #10
Kympillä oli ajeltu hyviä aikoja, ja ajettuvuudeltaan se oli paljon rennompi kuin #98. Sain hyvän startin ja olin ekoken mutkien jälkeen Jacquesin perässä viidentenä. Sitten meinasin taas spinnata neulansilmän jarrutuksessa, koska auton perä oli todella liukas → liukastellessani kärki karkuun ja koko jälkijoukko ohi seuraavien parin kierroksen aikana. Ihmettelin Japen menoa kuuskutosella, mutta kiinni en saanut. Cmoneyn ja Jatenskin ongelmien vuoksi nousin pari sijaa.

Ennenkin miettinyt, että olen tavallistakin surkeampi perästään liukkaan auton kanssa. Aliohjaavan kanssa pärjään suht hyvin normitasoni huomioiden. Ilmeisesti kympissä oli aika finaalissa olevat takarenkaat ja melko tuoreet etukumit. Johtopäätös: En todellakaan ole oman elämäni kimiräikkönen.

Yhteenvetona voisi todeta, että autotuurin ansiosta tulos oli parempi kuin esitykset olisivat oikeuttaneet.

Onnittelut haikille, Wopelle ja Bemarille. Jatenski (eka eturivin lähtöpaikka ja kisa päättyy tekniseen vikaan) ja Nastylle jonka tuuri tänään oli kuin Aku Ankalla empatiapisteet.

Cmoneylle kiitokset järjestelyistä ja matkaseurasta.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Harkat #17
Auto tuntui hyvältä. Ajoin lähes koko setin Haikin perässä, välillä päästi ohitseen, mutta päästin takaisin virheeni seurauksena.
Autossa ei ollut yhtäpaljon suorakulkua kuin Haikilla, mutta pito oli hyvä. Tuli tunne, että olin nopein mies radalla. Jaa niin myös olin.

Aika-ajo #39
Aika super munkki kävi. Ensiksi oli tulossa #18, jonka Wope totesi täysin sudeksi. Kun tästä sitten mekaanikolle sanottiin, niin se päätettiin ottaa sivuun, huh.
Mieli oli aika muikea kun aika-ajoani ennen WoPe sanoi, että auto on aivan mahtava. Great! ja olihan se sitä. Kulki kuin kiskoilla ja suoravauhti tosi hyvä. Tässä auto jolla pystyin ottamaan ensin muutaman varman päälle hyvän kierroksen ja sitten hakea vähän limiitillä parempaa. Suoritukseni riitti nelosruutuun. Se mikä ilahdutti eniten oli aika-eroni WoPeen. Mielikuvani siitä, että Hangon rata todella sopii mulle, ei ehkä ole kovin väärä. 4 kymppää ei ole paha, kun se yleensä on sekunnin luokkaa.

A-finaali #7
Sain mielestäni ihan ok startin, mutta harmikseni jäin vähän Jatenskin taakse pussiin ja bmw pääsi kuittaamaan ulkokautta. Otin kuitenkin ihan hyvän paikan neljäntenä ja FW08 takana muodosti hetkeksi vähän tulppaa, joten sain keskittyä edellä ajaneisiin. Pysyin hyvin wopen ja bmw:n vauhdissa, mutta haikin vauhtiin en olisi pystynyt missään vaiheessa. Autoni oli kyllä tosi nopea, siis varmaan täydellinen aika-ajoauto, mutta kisa-autona hankalampi. Ohjaus oli raskas, penkki tosi leveä ja ajoasento muutenkin hankala. Pieniä virheitä siis tuli tämän tuosta, minkä takia välillä tuli eroa edellä ajaviin. Aloin kuitenkin pikkuhiljaa päästä rytmiin ja saavuttaa heitä, kunnes sitten tein typerän virheen shikaanissa. Leikkasin ulostulon liian sisältä ja keula haukkasi vähän penkasta minkä seurauksena spinnasin, siis seurausta siitä, että yritin ottaa mahdollisimman suoraa linjaa niin se menikin yli.
Olisin päässyt kyllä nopeasti liikkeelle, mutta näin Slugin saapuvan enkä turvallisuussyistä halunnut puskea eteen. Siispä odotin, että hän pääsi eteen ja sitten lähdin liikkeelle. Slugin kanssa ajeltiin about samaa vauhtia siinä noin 5s eron turvin, joten en saanut enää paikkaa korjata menettämääni sijoitusta.

Nopeudestani jäi kyllä tosi hyvä fiilis, mutta tekemäni ajovirhe jäi harmittamaan. Auto oli hankala ajaa, mutta uskon, että olisin ihan lopussa voinut päästä ohitusyrityksiin, koska nopea se oli. Saavutin edellä ajaneita shikaanin jälkeisessä jarrutuksessa ja siinä olisi ollut hyvä paikka yrittää, kunhan olisin vielä päässyt vähän lähemmäs. Kierrokset olisivat riittäneet tähän. Turha jossitella, nyt kävi näin. Kauden paras sijoitukseni ja toiseksi paras suoritus (Lavinnossa ajoin kokonaisuutena paremmin autotuurit huomioon ottaen). Hyvä fiilis tästä jäi, vähän sellainen, että melkein tähän olisi kiva jättää kausi, mutta eipä tuo vmkc:kaan huono paikka mulle ole. Ihan näin kovaan sijoitukseen en tosin siellä usko. Top 10 ois jees.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Itse kisasta sen verran palautetta, että tämähän oli siitä poikkeuksellinen paikka, että siellä oli 3-4 tosi hyvää autoa, 3-4 täysin ruoskaa ja loput (4-5?) ihan ok autoja, joista kaikista ei taidettu saada hirveästi kokemuksiakaan. Viimeistään aika-ajojen jälkeen jo tiedettiin mitkä olivat ne ruoskat. Osa niistä oli karsiutunut teknisen vian takia, osa ei. Siitä huolimatta näitä ruoskia oli B-finaalissa mukana pari ja A-finaalissakin ainakin yksi. B-finaalissa hyvistä autoista oli mukana vain yksi, mutta A-finaalissa ne olivat onneksi kaikki kehissä.
Arvonta on hyvä juttu ja ainoa oikea tapa päättää kuka ajaa milläkin, mutta silloin kun reservissä on näin paljon laatua niin mielestäni pitäisi arvontakulhoon valita vain ne autot jotka eivät ole täysin paskoja.. Parantaa kisatapahtumien laatua, jos autot ovat mahdollisimman tasaisia. Tässä tapahtumassa olisi ollut varaa rajata ruoskia ainakin finaaleihin vara-autoiksi, koska autoja oli niin paljon käytettävissä.. Olisi siis ihan hyvin voinut pistää 313 ja 15 sivuun jo ennen kisaa.

Ehdotan siis sääntöihin muutosta, että jatkossa voisi vaihtaa vara-autoon, jos on tulossa alle todella hitaaksi todettu auto ja vara-autoja on käytettävissä. Vaihto vaatii näyttöjä siitä, että se todella on hidas, mutta ei pitäisi olla liian tiukka vaihdon suhteen jos vaihtoautoja riittää varikolla. Esim. näistä kahdesta mainitsemastani autosta oli selvät näytöt. Nasty Boy ja 4stroke olivat molemmat ajaneet harjoituksissa huomattavasti paremmat ajat (ja Nastyn harkka-autokaan ei ollut parhaasta päästä).
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13766
Olisi siis ihan hyvin voinut pistää 313 ja 15 sivuun jo ennen kisaa.
Tai #3n tai #66n... #313n vika ilmeni käsittääkseni vasta kisoissa, todennäköisesti kenties sen B:n Jape-osuman takia kun sitten pätki.


Ehdotan siis sääntöihin muutosta, että jatkossa voisi vaihtaa vara-autoon, jos on tulossa alle todella hitaaksi todettu auto ja vara-autoja on käytettävissä. Vaihto vaatii näyttöjä siitä, että se todella on hidas, mutta ei pitäisi olla liian tiukka vaihdon suhteen jos vaihtoautoja riittää varikolla. Esim. näistä kahdesta mainitsemastani autosta oli selvät näytöt. Nasty Boy ja 4stroke olivat molemmat ajaneet harjoituksissa huomattavasti paremmat ajat (ja Nastyn harkka-autokaan ei ollut parhaasta päästä).
Jarkon Vaihtoautot olisi sitten vaikka sun työryhmä? Itse vaan väsyin aikanaan yksittäisiin tapauksiin joissa kerrottiin että "tuo autoni ei kulje voinko vaihtaa?" Eilen mulle tarjottiin autonvaihtoa #313sta #2een (seuraava vapaa numero, ja jota pidin tod. näk. parempana) mutta halusin pysyä arvan osoittamassa autossani, ja jonka vika ei ehtinyt ilmetä yhdessä kokeilukierroksessa (kun lämmettyään pätki).

Idea on hieno, että parempaa kisaa mahdollisimman kaikille. Ainakin kisa-autoarvontoihin mennessä jo päätetty mitkä ihan heikoimmat jää pois.
 
Viimeksi muokattu:

Powered by BMW

Well-known member
Liittynyt
9.10.2004
Viestit
859
Harkat ja aika-ajo
Ajoin päivän aikana 4:llä eri autolla ja pääsin kaikilla suht samoihin aikoihin.

Kisa:

Lähtö onnistui paremmin kuin osasin odottaa ja lähdin hakemaan ulkokautta riskillä 3. paikkaa. Tämäkin onnistui ja seuraavaksi löysin itseni haastamassa Haikkia vasuriin. Ohi meni. Tämän jälkeen takasuoralle menin Haikin edellä, mutta yllättävän helposti Haikki pääsi rinnalle, josta annoin mennä. Saavutin alkuun hieman Wopea, mutta parin kiekan jälkeen Wope löysi oman vauhtinsa ja ero ei enään kaventunut.
Hieno päivä ja suht tasaiset autot poikkeuksia lukuunottamatta.

http://youtu.be/SAXQa3povyA

Onnittelut Haikille ja Wopelle ja järkkärille erityiskiitos tapahtumasta!
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Aika pitkä tauko vissiin takana kun kauden avaus osuu syyskuun loppuun.

Harkat ajelin nelosella rennosti sen kummemmin yrittämättä. Ihan ok auto kai.

Aika-ajoihin tuli sitten #5, joka kai oli ihan ok auto sekin, joskin vähän liukas. Kerran spinnasin ekaan mutkaan kun piti vähän hakea rajoja. Sijoitus toiseksi viimeinen, mikä oli kyllä pieni pettymys.

Kisaan alle #15, tiedossa oli, että se on ihan paska. Se ei tosin ratkaissut mitään, koska jouduin väistämään toisen mutkan racing incidentiä nurmikon puolelle ja kisa oli siinä. Pääsin takaisin radalle ajelemaan kierrokset loppuun, mutta mitään mahdollisuuksia kilvanajoon ei enää ollut. Auto ei sinänsä tuntunut huonolta, se ei vain kulkenut mihinkään. Sijoitus olisi ollut sama, eli viimeinen, vaikkei toisessa mutkassa olisi tapahtunut mitään. Taisi käydä siis tuplatuuri, kun auto oli huono ja radallakin tapahtui. Olisihan se ollut kiva päästä kisaamaankin, mutta joskus se menee näin.

Tapahtuma oli yleisesti onnistunut ja järjestelyt toimivat hienosti, siitä kiitos Cmoneylle ja henkilökunnalle. Onnea vielä Haikille sekä muille podiumisteille, VM:lle olisi tarkoitus tulla vielä mukaan.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jarkon Vaihtoautot olisi sitten vaikka sun työryhmä? Itse vaan väsyin aikanaan yksittäisiin tapauksiin joissa kerrottiin että "tuo autoni ei kulje voinko vaihtaa?" Eilen mulle tarjottiin autonvaihtoa #313sta #2een (seuraava vapaa numero, ja jota pidin tod. näk. parempana) mutta halusin pysyä arvan osoittamassa autossani, ja jonka vika ei ehtinyt ilmetä yhdessä kokeilukierroksessa (kun lämmettyään pätki).

Idea on hieno, että parempaa kisaa mahdollisimman kaikille. Ainakin kisa-autoarvontoihin mennessä jo päätetty mitkä ihan heikoimmat jää pois.
Huomaa, että tuo mielipiteeni kohdistuu siis vain paikkaan, jossa on paljon autoja (käytännössä Hanko ja Lavinto näistä ulkoradoista). Noin yleisesti ottaen on hyvä olla mieluummin liian tiukka kuin liian löysä, koska vara-autoja on usein rajattu määrä, jos on ollenkaan.

Hanko on varmaan ainoa paikka, jossa on varaa vaikka osoittaa lähes jokaiselle autolle vara-auto, joten siellä voi mielestäni olla vähän joustavampi kuin muualla..
Jos auto on 2 sekuntia hitaampi kuin saman kaverin harkoissa ajama auto (vrt. 4stroke harkat ja a-a), niin mielestäni ko. auton voi jo luokitella vialliseksi, ei pelkästään hitaaksi, vaikka siinä ei teknistä vikaa olekaan havaittu.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13766
Jos auto on 2 sekuntia hitaampi kuin saman kaverin harkoissa ajama auto (vrt. 4stroke harkat ja a-a), niin mielestäni ko. auton voi jo luokitella vialliseksi, ei pelkästään hitaaksi, vaikka siinä ei teknistä vikaa olekaan havaittu.
1,8 sekkaa. Ja stroken harkka-aika oli silti jopa ylivoimainen kaikista, #313ea en olisi henk. koht. ainakaan luokitellut ihan ekana poispudotettavaksi. Kun ei ollut vielä pätkivä kuten kisalähdöissä sitten jo oli.
Mutta kyllä minun puolestani voi vastaisuudessa olla autoarvioij(i)a, jo(t)ka päättää huonoimpia poisjätettäviä. Ainakin ennen esim. kisa-autoarvontoja ettei mahdollistakaan katsoa kuka jo saanut mitäkin autoja, ja siinä vaiheessa vielä vaihtaa jonkun kaveri-nimimerkin heikohkoa autoa tykkiin. Tällaista ei muistaakseni ole ikinä tapahtunut, mutta ettei olisi mahdollistakaan.
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13766
Esiharkka ennen KKWCS-harkkaa #11
Ihan mukavaa, vähän kosteita paikkoja radalla ja auto tuntuu liukkaalta. 41,703.

Harkka #15
Todella jämpti penkki mutta nippanappa saan ängettyä itseni istumaan. Menee jonnekin muttei parhaita autoja. 41,910.

Aika-ajo #17
Todella iso penkki ja menen kaarteita vaan mukana ratista roikkuen. Pito kuitenkin paljon parempi kuin aiemmissa autoissa. Hyvin mahdollinen top4-auto tänään. 40,995 joka ihmeen hidas vrt. samalla autolla ajaneisiin Jacquesiin ja Bemariin. Ajolinjat mielestäni osui hyvin niin en tiedä mistä ero tuli (läskeistäni?).

Kisa #313
Nasty ajanut tällä B:n ja harmitti puolestaan kun osui spinnanneeseen Japéén ekan vasurin jarrutuksen sisäkurvan kosteikon jälkeen. Sitten auto alkoikin pätkiä, ja siihen vaihdettiin tulppa ennen A-finaalia. Ei auttanut vaan alkoi pian uudestaan pätkiä. Alun ehdin mennä 5ntenä mutta sitten tulivat kaikki ohi, paitsi Jatenski jolla kai vastaavia ongelmia. Siksi halusin ruutulipulle jotta yhdenkin edellä pysyisi. Paras kierros 42,285 kisan alussa kun alkoi hyvin pian pätkiä.
 

Jatenski

Well-known member
Liittynyt
23.9.2008
Viestit
414
Ajoin ennen virallisii harkkoja jollain autolla en muista millä mutta rata oli liukas ajaa ja puski hyvin.

Practice #6
Penkki semi iso piti laittaa pehmuste etten heilu siellä mutta kulki kyllä kiitettävästi auto.

Qualification #7
BMW sano että harkoissa oli hyvä auto olin vähän jes kerranki osu hyvin onni. Penkki oli niin suuri että piti pari pehmustetta laittaa ihan penkkiin. Auto kulki lujaa, snadisti hankala ajaa joten piti välil lepää käsiä ku ei vaa jaksanu kääntää rattii. Yllätyksenä 2 sija.

Race #11
Lämppärillä huomasin ettei auto kulje suoralla yhtään. Koitin sanoo ratavirkailijalle siitä mut testas paikallaa ettei huomannu sitä vikaa... Olin vaa no ehkä se auto siitä piristyy mutta parissa ekassa mutkassa olinki jo vika ku ei kulkenu mihinkään ja ajoinki melkee yhellä loppukisan ja sit huomasin että kärki tulossa kierroksella joten päätin mennä suoraa varikolle häiritsemästä tieltä. Jäi kyllä isosti harmittaa... Mut tää on moottoriurheilua.

Onnee kärkikolmikolle! Ja kiitokset järkkäreille ja henkilökunnalle!
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Kisaraporttia

Pitkästä aikaa mukana menosa. Onneksi oli aurinoinen päivä, koska onhan tuo nyt mukavampaa puhaa kuivassa kelissä.
Tyydyin katselemaan muiden kuivaharjoittelua varikolta ja odottelin virallisten harjoitteluiden alkua.

Harkat #2
Auto tuntui kulkevan ihan ok, mutta ravisti aivan törkeesti. Fiilis oli että taka-akseli olisi hieman kiero tai jotain, mutta ravistelua ja mystistä rutinaa ja kolinaa lukuun ottamatta ihan ok peli.

Aika-ajo #3
Meinasin mennä heti ekassa nopeassa vasurissa pihalle radalta ja seuraavan kerran vikassa vasurissa. Ok, ei käänny vasemmalle sitten yhtään. Meinasin kahden kierroksen jälkeen tulla pois radalta, mutta vedin sitkeesti läpi koko aika-ajon jos vaikka jollain muulla olisi sattuntu vielä hankalampi kärry alle. Sanoin varikolla että nyt on viimeinen ruutu todella lähellä, ja sehän sieltä tuli.
Kerroin autosta varikkohenkilökunnalle, mutta eivät kyllä tainneet edes vilkaista kärryä.

B-Finaali #2
Tuttu ravistava auto alle, mutta tiesin että ei se nyt ainakaan aika-ajo autoa huonompi ole. Lähtöruutu oli pienessä ylämäessä joten ei ollut mun huonoilla lähdöillä mitään saumaa lähteä haastamaan ketään, mikä osoittautui onnenkantamoiseksi toisessa mutkassa missä väkeä pyöri nurmikolla ja tuli nokka edellä vastaan. Pääsin pujahtamaan kolarisuman ohi 4stroken perään toiseksi. 4stroke ajeli minun aika-ajo autolla joten tiesin että ei tarvitse odottaa kun vikaa mutkaa niin ajelen sisäkautta ohi, ja näin toimin.
Kovaa kyytiä karkuun ja huomasin Japén seuraavan vauhdikkaasti. Sain pidettyä johtopaikan maaliin ja kohti a-finaalia.

A-finaali #6
Ajoasento oli, "mielenkiintoinen". Autossa oli iso penkki todella pystyssä asennossa ja auto oli niin lyhyt että ratti ja polvet oli suussa. Lämppärillä totesin että vehjes ainakin kulkee huomattavasti paremmin kun aikaisemmin ajamani kärryt.
Pitopuolessa oli toivomisen varaa, tai luulen että parempi ajoasento olisi jo tehnyt autosta varmasti huomattavasti paremman ajettavan.
Auto lähtikin hyvin ylämäkeen ja tavoitin Cmoneya, mutta kettu osasi peittää hienosti ja jouduin jättäytymään taakse siinä kohtaa. Loppupeleissä Cmoneyn auto ei sitten kulkenut mihinkään(ja lopulta hyytyi melkein kokonaan) ja pääsin pääsuoralla helposti ohi.
Ajelin vaan sen minkä pääsin, eikä mitään mielikuvaa missä kohtaa ohitin Jatenskin tai FW:n. Jossain kohtaa tajusin että ainakin aikaa on tuhlaantunut sen verran että seuraavana olevaan Jacquesiin on pääsuoran verran matkaa, eli ajamalla ei ole asiaa korkeammalle. Ajattelin siinä mielessäni että Jacqueshan voisi tehdä vaikka virheen kun ajelee niin hitonmoista kyytiä. Yllätys oli aikamoinen kun shikaanin jälkeen olikin keltainen lippu ja Jacq pokittain radalla.
Siinä sitten sain jälleen ilmaiseksi vielä yhden sijan. Kärki oli jo karannut ja keskityin ajamaan Jacquesia karkuun. Yllätyin ollessani neljäs auto varikolla.

Vähän jäi ristiriitaiset fiilikset ajoista. Aika-ajon autotuuri otti melkoisesti päähän, mutta loppupeleissä sivusin kkwcs urani parasta ulkorata sjoitusta. Hämmentävä sija tuli vain muiden huonon onnen johdosta, ei omasta hyvästä suorittamisesta.

Kiitos kisajärjestelyistä Cmoneylle ja kiitokset henkilökunnalle. Mielestäni asiakaspalvelu oli hyvää ja asiallista, ja autoja ainakin oli riittävästi.
 
Viimeksi muokattu:

Nasty Boy

-2-
Liittynyt
18.2.2009
Viestit
1292
Sijainti
Tuusula
#313
Nasty ajanut tällä B:n ja harmitti puolestaan kun osui spinnanneeseen Japéén ekan vasurin jarrutuksen sisäkurvan kosteikon jälkeen.
Tähän sen verran että Japeenhan en kylläkään osunut vaan Totke lakaisi meikäläisen pois radalta.:cool:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tähän sen verran että Japeenhan en kylläkään osunut vaan Totke lakaisi meikäläisen pois radalta.:cool:
Jape osui Totkeen ja Totke suhun ja taisi lfb:kin saada osumaa kun lensi aika kauas nurtsille. Toisin sanoen siinä oli 4-5 kuljettajaa yrittämässä samaan paikkaan. Yllättävän vähillä damageilla siitä lopulta selvittiin.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Ajelin vaan sen minkä pääsin, eikä mitään mielikuvaa missä kohtaa ohitin Jatenskin tai FW:n.
Musta taisit mennä ohi sen neulansilmän jälkeen kun liukastelin spinnausta peläten. Mullakaan ei ole hajua milloin Jatenskin ohitin. Olisiko ollut startissa jo, kun siinä kaksi paikkaa hetkeksi nousin (Cmoney oli se toinen).
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Musta taisit mennä ohi sen neulansilmän jälkeen kun liukastelin spinnausta peläten. Mullakaan ei ole hajua milloin Jatenskin ohitin. Olisiko ollut startissa jo, kun siinä kaksi paikkaa hetkeksi nousin (Cmoney oli se toinen).
No niinpä taisinkin mennä. Ajelin vissiin ihan hurmiossa, kun ei mitään muistikuvia kisan puoleenväliin asti. Lopun muistan kun katselin pääsuoran toisessa päässä kurvailevia kilpakumppaneita ja totesin että nyt loppuu kyllä kierrokset kesken, sitäpaitsi taisivat ajaa karkuun.
 

Jatenski

Well-known member
Liittynyt
23.9.2008
Viestit
414
Musta taisit mennä ohi sen neulansilmän jälkeen kun liukastelin spinnausta peläten. Mullakaan ei ole hajua milloin Jatenskin ohitin. Olisiko ollut startissa jo, kun siinä kaksi paikkaa hetkeksi nousin (Cmoney oli se toinen).
Mun mielestä olin jo tokan mutkan jälkee vikana tai viimestää siin takasuoran aikana.
 
Ylös