Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2011, round 3, Forssa 1

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
En siis tosiaankaan moittinut. Meillä tosiaan tällä hetkellä ei ole monikamerakuvaa joka mutkasta synkattuna yhteen, eikä varmaan tuukaan? :p

Hienoa jälkeä olet taas tehnyt!
Tiedän, tässä vaan tuntuu että olen asiakas jolle teen työtä, ja yritän tehdä parhaani, koskaan kuitenkaan en pysty tyydyttämään 100% kaikkia=) Etsin kyllä tuota varikollakin puheenaiheeksi joutunutta ohitusta omasta kamerasta, nyt kävi näin..

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Mahtava video! Kyllä harmittaa etten ollut mukana.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ehdin katsoa vasta D-finaalin osuuden. Ja senkin ilman ääniä.

Mutta hienosti oli taas saatu tapahtumaa narulle.

Nasty Boy

-2-
Sijainti
Tuusula
Ulkokisat alkoivat Forssasta...

Aika-ajo: #3
Ajo tuntui ihan kohtalaiselta ja aikakin oli ihan hyvä. Ei lähelläkään Haikin paaluaikaa, mutta toiseen ruutuun riitti kuitenkin.

A-finaali: #3
Aikaisemmat finaalit olivat olleet tasaista kisailua, joten eiköhän sitä olisi tulossa A:stakin.
Lentävällä lähdöllä liikkeelle ja heti ekalla kierroksella alkoi vääntö. Kun Haikki ei heti edestä kadonnutkaan horisonttiin niin täyty rupee heti kokeilee. Lusikkamutkasta tullaan osin rinnakkain seuraavaan vasuriin, jossa Haikilla sisäpuolella vähän karkaa perä ja osanikin siitä saan ja heti sieltä ollaan sisäpuolelta tulossa Cmoneyn toimesta, mutta pysyn sisäpuolella viimeiseen kurviin ja edellä.
Ekaan kurviin ei oikein halua kääntyä, mutta menee kuitenkin läpi, mutta kolmoskurvin jarrutukseen tulee Cmoney sisältä ohi, vasuriin DickW rinnalle ja WoPe perään, homma jatkuu, pysyn kuitenkin kolmantena. Kierroksen verran mennään Cm:n imussa, kunnes WoPe tulee helposti ohi. Seuraavaksi Cm ajaa ykköskurvista ulos ja ainakin WoPen kanssa keretään ohi.
WoPe rupeaa painostamaan Haikkia ja yritän roikkua perässä jos sieltä itsellekin jotain irtoais. Kun sitten lusikkamutkaan WoPe saa ohituksen tehtyä, niin olen kärkyllä ja pääsen myös Haikin rinnalle ulkopuolelta ja vasurissa pääsen edelle. Kovin kauaa tätä ei kestänyt vaan kolmoskurvin jarrutukseen Haikki pääsee sisälle ja ohi.
Seuraavaksi ykköskurvista ajan minä pihalle ja DickW painelee hymyillen ohi, no tämmöstä. Sitten tuleekin eroa eteenpäin kun DW ajaa Haikin kiinni, niin itse joudun vääntämään 4strokea vastaan ja jonkun kierroksen jälkeen ekasta kurvista 4stroke on rinnalla ja kolmoskurvin jarrutukseen tulee ohi myös Cm. Annan suosiolla vähän tilaa ja ajan mahdollisuuksien mukaan 4 kurviin eri linjoja ja siihen vasuriin jääkin sisään auton mentävä kolo, ei kuin sieltä ohi ja morjes. Tämän jälkeen homma rauhoittuikin meikäläisen osalta ja 4stroke ja Cmoney jäi taistelemaan keskenään, mutta suoran mitan päässä olivat jo DW ja Haikki taistelemassa. Liian pitkällä olivat ajettavaksi kiinni. Maaliin sijalla 4. Ei paha. Tiukkaa vääntöä oli ja paikat tuli kivasti kipeiksi...

Onnittelut WoPe:lle voitosta. Samoin DickW:lle ja Haikille palkintopalleista.
Kiitos järjestäjille kisasta ja myös ratahenkilökunnalle todella tasaisesti pelittävistä autoista.

WoPe:lta taas hieno pläjäys.
Tässä mun näkökulmasta toimintaa:

http://www.youtube.com/user/NastyBoyRacing?feature=mhum#p/a/u/0/JSQXgFjo0AM

Tästä siis kohti Hyvinkäätä, mitä siellä muka vois sattua...

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
No pienesti se tussahti tossa 1:24.. =) Sry.
Hienon näköstä menoa kyllä!

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Seuraavaksi ykköskurvista ajan minä pihalle ja DickW painelee hymyillen ohi, no tämmöstä.
Epäurheilijamaista, vtt mikä sika! :cool:

Et kanssa näemmä montaa sekuntia piipahtanut sijalla 6. Ei me stroken kans oltais haluttukaan sua leikkiin mukaan... Toivottavasti Hyvinkäällä edes kerkeen teidän kanssa sammaan finnaaliin...