Näin ensi alkuun tärkein ensin:
Kiitokset kaikille tuesta meidän molempien puolesta, merkitsee meille paljon!
Kisarapo:
Saavuttiin radalle jo hyvissä ajoin tavoitteena päästä tutustumaan rataan ennen virallisia harjoituksia. Loistava sää ja odotukset oli korkealla, rata näytti videiossa varsin maukkaalta. Minä, 4stroke, lfb ja Jaqcues päästiin radalle ensimmäisinä ja tiedossa oli että nopeasti pitää oppia rata sillä Wope oli lyönyt viikko sitten kauden ennätyksen radalla.
Epävirallinen harjoitus # 6 38,425
Wopen videota oli tullut aika monta kertaa katsottua niin tiesi suunnilleen mihin suuntaan ne mutkat menevät, silti ekat parit kierrokset olin ihan pihalla että miten tää rata nyt menikään.. Hyvin nopeasti löytyi kuitenkin jarrutuskohdat ja ajolinjat kohdilleen, rata oli aivan mahtava, nopea ja fyysinen, varsinkin nopean shikaanin jälkeinen pompottava jarrutus neulansilmään oli radan parhaita paikkoja, tuli ihan mieleen vihdin ekat mutkat. #6 oli täydellinen omalle ajotyylille ja vein sitä todella aggressiivisesti mutkiin.
Autossa oli kierrosaikanäyttö mistä oli kiva seurata aikojen parantumista.
7. kierroksen jälkeen uusi Laprecord 38,565 ja seuraavalla parannus 38,425 ei ollenkaan huono aloitus, vähän olin siitä ihmeissäni, oletin kestävän kauemmin vauhtiin pääsemisen mutta hyvä näin
hyvä auto, hyvä aika, pyysinkin että otetaan #6 pois kisasta...
Harkat: #70 38,946
#70 tuntui olevan ok, luisui selvästi enemmän kuin #6 mutta muuten hyvä. Pääsin hyvin ajorytmiin mutta sitten harkkojen puolessa välissä huomasin shikaaniin tullessani jonkun heiluttavan vimmatusti käsiä ja hidastin ja kun tajusin mitä oli tapahtunut niin sydän hyppäsi kurkkuun ja melkein auton vielä liikkuessa hyppäsin autosta pois ja ryntäsin paikalle. Ambulanssia odoteltiin ja sanoin tulevani ehdottomasti mukaan sairalaan, kisa on vain yksi kisa mutta vastaus oli ettei käy, mun pitää kuulemma voittaa kisa, enkä pysty sairalaassa mitään tekemään muutenkaan. Toisissa harkoissa Wope pääsi kymmenyksen päähän ja arvelin tulevan tiukka paalukisa wopen kanssa.
Aika-ajot: #70 38,716
Ennen radalle menoa oli ajatukset aivan muualla kuin aika-ajoissa ja olinkin aivankuin sumussa. Henkisesti kova paikka itselle. Jotenkin sain kuitenkin kaiken adrenaliinin keskitettyä ajamiseen ja pystyin onnettomuudesta huolimatta keskittymään paalupaikan tavoittelemiseen. Tunne oli aika-ajojen jälkeen että meni hyvin ja sain aivan kaiken irti itsestäni. Lopulta paalupaikka tulikin melko selvällä erolla. Oma arvio että ylsinkin omaan parhaaseen aika-ajosuoritukseeni KKWCS-urallani tähän asti. Mutta mutta, ei näistä paalupaikoista ole ennenkään tällä kaudella mulle ollut hirveesti hyötyä
A-finaali: #3 39,266
Lämppärillä iski tuttu tunne, tällä autolla ei kisaa voiteta. Takarenkaiden pito on melkoisen huono mutta ei voi mitään, näillä mennään. Startti meni hyvin ja Wope pysyi takana mutta shikaanin jälkeen ei vaan vetopito riitä, melkoista luistelua ja Wope pääsee puolittain rinallle, pidän kuitenkin vielä kärkipaikan. Toisella kierroksella Wope pääsee sitten ohi sisäkautta Ja Nasty menee samaan rakoon ohi. Yritän hirveellä vimmalla pysyä perässä mutta mutkista ulostuloissa karkaavat kokoajan. 8-9 kierroksen päästä ero pysyy n. 2 sekunissa ja huomaan että takarenkaat pitää jo paremmin. Nasty painostaa kovasti Wopea ja otan kovasti riskejä mutkissa ja pari kolme kertaa meinaan ajaa ulos nopeassa vasurissa; sitä ei vaan päässyt nostamatta tuolla autolla jos halusi radalla pysyä. Nasty pääsee lopulta siististi Wopesta ohi joten kolmantena sitten maaliin, parempaan ei pystynyt. Nastylle onnea upeasta voitosta ja Wopelle toisesta sijasta, upeasti ajoivat :thumbup:
Kiitokset järjestäjille, muille kuskeille ja henkilökunnalle, palvelu pelasi ja oli ystävällistä! Rata ja autot loistavia vaikka eroja olikin, tuonne pitää toistekin mennä ajamaan.
Erityiskiitos vielä henkilökunnalle ripeästä toiminnasta ja ensiavusta!