DSQ
Elossa
kunhan pidetään nyt hauskaa vaan...
Mitä hauskaa näissä olisi ilman spekulointeja?
kunhan pidetään nyt hauskaa vaan...
Päättäjäisissä palkitut:
Kultaa: Haikki
Hopeaa: Nasty Boy
Pronssia: WoPe
Tiimimestari: Team Swizerland of Finland: Nasty Boy, Slug, Williams-, öö ruz
Tulokas: Jatenski
Tsemppari: abc
Nipsuhuulen osalla olin kyttäämässä ohituspaikkaa kun ruutulippu heilahti.
Kalusto oli heikompaa, mut tuntemattomimmilla radoilla erot niillä helposti kertautuu. 38.8 olisi näillä ollut kisapäivänä maksimi ja eipä palkintopallia olla silloin lähelläkään.
Ajatus vaihteellisista heräsi harkkojen ja aika-ajojen aikana, kun neulansilmistä ulos lähti ja kone sanoo booooooooooooooo.....köh köh (please, kill me) köh. Kovin alhaiset kierrosluvut tekee hallaa omalle ajamiselle, kun kotiradalla on nelareista 1000rpm tottunut enempi saamaan. Raketit on "omia" autoja lähimpänä ja niillä ajaminen tuntuu ajamiselta itselle...sateessa varsinkn. Hyvinkäällläkin tehohirviöt, mut eipä anna alhaalla mitään...ylhäällä taas liikaakin, kun luotto kaluston kuntoon on huipussaan satasen vauhdeissa.
Tasaisempia autoja ois toivonu finaaliin, varsinkin Quiq:ille auto millä ois voinu kisata, huono mäihä mutta ei se huono mäihä voi loputtomiin osua.
Mulla on ollu tällä kaudella joku käänteis kuikan tuuri kun tulee melkein aina joku hirvee tykki kisaan. Tuuria oli nytkin voitossa mukana sillä #11 kulki suorilla mahtavasti.
Ei siitä omasta B-finaalin rymistelystä ainakaan haittaa ollut #11:lle.Olisit sanonut ennen starttia, niin olisin mielelläni vaihtanut sun kanssa autoa.Tuuria oli nytkin voitossa mukana sillä #11 kulki suorilla mahtavasti. Tyytyväinen voi silti tähän kisaan ja kauteenkin olla.Se #11 meinaan kääntyi yhdelläkin kädellä helposti toisin kuin #5 pulkkaohjauksella.
![]()
Toi boooooaus on häirinny minuakin niin pitkään kun olen tuolla käyny ajamassa (kaikki 10 kertaa). Tuntuu kun olisivat valinneet autoihin jo alusta asti liian pitkät välitykset, ja fiilis on että pelkkää booausta koko ajaminen.
Toki, jos ajais kovempaa, niin kyllähän se pelkkä nollasta kiihdyttäminenkin vähenis :ahem:
Kart'in Clubin autoissa ei sitten ole huono kiihtyvyys?![]()
On, eikä siihen auta uus 100kg painostandardi yhtään. Mutta jotenkin tuolla VM:ssä korostuu toi boooo homma. Acennekysymys varmaankin. Ja kuten sanoin, pitäs ajaa kovempaa niin booais vähempi![]()