Tunnustuksia

Tästä lähtien kaikki tunnustukset tähän yhteen ketjuun.

Itse aloitan: Pari kertaa tämän päivän aikana ollut NÄIN LÄHELLÄ etten ole sanonut ihmiselle päin naamaa rumasti, esim. "Oo nyt sinä vittu hiljaa siinä apina" tms. Olen osannut hillitä itseni, mutta en takaa, etteikö vielä tulisi joskus sitä päivää, jolloin lipsahtaa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tunnustan että minulla ei ole mitään tunnustettavaa, mitä en olisi jo tunnustanut.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Tunnustan, että vaikka olen ylinopeuksien suuri vastustaja ja normaalisti ajankin rajoitusten mukaan ja ehkä jopa allekin, niin noin kaksi kertaa kesässä iskee joku lapsellinen hullunpuuska ja tulee ajettua kilsa-kaks ihan järjetöntä nopeutta yleisellä tiellä. Tosin katson sellaisen paikan, että siitä ei ole muille vaaraa, mutta tuohan nyt ei ole mikään puolustus lainrikkomiselle.
Tänä kesänä 235 yhden kerran. Tosi lyhyen matkan. Viime tai toissakesänä 275km/h.

Nyt saatte sitten alkaa lyödä ja mätkiä olantakaa suurrikollista. Tarjoan tietoisesti muutamille tyypeille täällä oivan lyömäaseen. Tilaisuuden jollaista he selkeästi ovat odottaneetkin. Mutta mätkimisen saavat suorittaa vain ne, joilla siihen on varaa, eli ne jotka eivät koskaan aja ylinopeutta. Tai muuten tee mitään tyhmää liikenteessä.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tunnustan, että vaikka olen ylinopeuksien suuri vastustaja ja normaalisti ajankin rajoitusten mukaan ja ehkä jopa allekin, niin noin kaksi kertaa kesässä iskee joku lapsellinen hullunpuuska ja tulee ajettua kilsa-kaks ihan järjetöntä nopeutta yleisellä tiellä. Tosin katson sellaisen paikan, että siitä ei ole muille vaaraa, mutta tuohan nyt ei ole mikään puolustus lainrikkomiselle.
Tänä kesänä 235 yhden kerran. Tosi lyhyen matkan. Viime tai toissakesänä 275km/h.

Nyt saatte sitten alkaa lyödä ja mätkiä olantakaa suurrikollista. Tarjoan tietoisesti muutamille tyypeille täällä oivan lyömäaseen. Tilaisuuden jollaista he selkeästi ovat odottaneetkin. Mutta mätkimisen saavat suorittaa vain ne, joilla siihen on varaa, eli ne jotka eivät koskaan aja ylinopeutta. Tai muuten tee mitään tyhmää liikenteessä.
Tosin tämäkään tunnustus ei ole täysin uusi. Livesätissä olen kyllä nämä muistaakseni tunnustanut.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
En ole se sama Nopeahuoli, joka tanne ja Varikolle muinoin kirjotteli.

Tiedoksi.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nyt saatte sitten alkaa lyödä ja mätkiä olantakaa suurrikollista.
Runar! Olet... noh... kertakaikkiaan... varsinainen... tuota noin... SUURRIKOLLINEN! Odotahan vain - kohta sinua LYÖDÄÄN ja MÄTKITÄÄN olantakaa! Ja AIVAN päällekäin! :eek:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Runar ja Kyllikki sanoi:
,,,Mutta mätkimisen saavat suorittaa vain ne, joilla siihen on varaa, eli ne jotka eivät koskaan aja ylinopeutta. Tai muuten tee mitään tyhmää liikenteessä.
:mad_old: :mad:

Captain Howdy

Well-known member
Nopeahuoli sanoi:

Tiedoksi.
:eek!: :eek!:
Mullon toi sama tunnustus, eli:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Mina vedin oikeanpuoleiseen punttiin reian, jotta pystyin runkkaamaan samalla kun pelattiin 12 tunnin pokeriturnaus.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Tblair sanoi:
Mina vedin oikeanpuoleiseen punttiin reian, jotta pystyin runkkaamaan samalla kun pelattiin 12 tunnin pokeriturnaus.

Oisit ottanut farkuista taskun pois. Pääsee paljon helpommalla. Ja erektion tullen kun slarba tunkee taskusta ulos, on huomio taattu.

Nauroin äsken vitsille, joka oli paras vitsi minkä olen vähään aikaan kuullut. Vieläkin meinaa naurattaa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tunnustan nähneeni kolmatta kertaa 2vkon sisään unta eri tytöstä unta, jonka vieressä nukuin. Nyt unessa mukana oli S.A. :eek!:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Jakopään hihna sanoi:
Nauroin äsken vitsille, joka oli paras vitsi minkä olen vähään aikaan kuullut. Vieläkin meinaa naurattaa.
Entä sisälsikö vitsi huumoria? Jopa hyvää sellaista? Millaista on hyvä huumori?

Mutku sanoi:
Entä sisälsikö vitsi huumoria? Jopa hyvää sellaista? Millaista on hyvä huumori?
Muistaakseni tästä asiasta oli oma topic. Tongihan vaan se esille jos kiinnostaa käydä vielä keskustelua aiheesta.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Jakopään hihna sanoi:
Muistaakseni tästä asiasta oli oma topic. Tongihan vaan se esille jos kiinnostaa käydä vielä keskustelua aiheesta.
Mutta ei sisältänyt vastausta. Jos nyt ole löytänyt Graalin maljan niin toki jaa se

Mutku sanoi:
Mutta ei sisältänyt vastausta. Jos nyt ole löytänyt Graalin maljan niin toki jaa se
Tarkoitin että asiasta käytäisiin siellä keskustelua ja tämä pyhitettäisiin niille tunnustuksille. Mutta vapaan keskustelun ollessa kyseessä kaikki tuollaiseen osittaiseenkiin järjestelmällisyyteen viittaava lienee ihan jo pelkästään teoriassa mahdoton ajatus.