Puupää
Señor Member
pistä nyt se superhauska vitsi nyt sinne tai tänne
En pistä. Olet ollut taas ihan kauhealla päällä.Mutku sanoi:pistä nyt se superhauska vitsi nyt sinne tai tänne
Prätkällä? 120km/h rajoitinta vasten toi olis hienompaa: paina painaRunar ja Kyllikki sanoi:Tunnustan, että vaikka olen ylinopeuksien suuri vastustaja ja normaalisti ajankin rajoitusten mukaan ja ehkä jopa allekin, niin noin kaksi kertaa kesässä iskee joku lapsellinen hullunpuuska ja tulee ajettua kilsa-kaks ihan järjetöntä nopeutta yleisellä tiellä. Tosin katson sellaisen paikan, että siitä ei ole muille vaaraa, mutta tuohan nyt ei ole mikään puolustus lainrikkomiselle.
Tänä kesänä 235 yhden kerran. Tosi lyhyen matkan. Viime tai toissakesänä 275km/h.
Ei oo sellasta rajotinta, HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ ne jotka haluu, pääsee tollasen tekemään. Ja sekös sua vituttaa.J.Heldenview sanoi:Prätkällä? 120km/h rajoitinta vasten toi olis hienompaa: paina paina
Et siis USKALLA!!! MAMIS!Jakopään hihna sanoi:En pistä. Olet ollut taas ihan kauhealla päällä.
Minä sen sijaan olen :eek!:Captain Howdy sanoi::eek!: :eek!:
Mullon toi sama tunnustus, eli:
En ole se sama Nopeahuoli, joka tanne ja Varikolle muinoin kirjotteli.
72 sanoi:Olin lauantaina Lintsillä, katsoin Antti Tuiskun esiintymistä, ja kun se kysyi yleisöltä että "onko teillä hyvä meno (,hei!) ", niin mä huusin että "JOO!"
Albert Oil sanoi:TOI ON PAHA!!
Myötähäpeän tunne on muuten paljon paskamaisempi kuin häpeän tunne. Myötähäpeän tunne on ainoa asia, joka mut on koskaan saanut punastumaan.K.Yrjola sanoi:TUNNEN MYÖTÄHÄPEÄÄ kuten eilen kun 'Veksi' 'rappasi' OLET MITÄ SYÖT tms. ohjelmassa.
72 sanoi:Niin on, ja jännitin kovin sitä, josko lavalta muhun kohdistetaan joku spotti ja joudun yleisön edustajana johonkin Kymppiuutisten loppukevennykseen.
Runar ja Kyllikki sanoi:Myötähäpeän tunne on muuten paljon paskamaisempi kuin häpeän tunne. Myötähäpeän tunne on ainoa asia, joka mut on koskaan saanut punastumaan.
:thumbup:Albert Oil sanoi:Ja aivan varmasti tämä oli silloin kuin erehdyit lukemaan kolmikon Jusban-Yrjölä-Howdy älyttömiä 'kirjoitelmia'.
Täällähän sais sit olla jatkuvasti naama punaisenaRunar ja Kyllikki sanoi:Myötähäpeän tunne on muuten paljon paskamaisempi kuin häpeän tunne. Myötähäpeän tunne on ainoa asia, joka mut on koskaan saanut punastumaan.
Ai siällä Itävallassa vai? HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄÄH!! Ai ne on NIIN törppöjä siällä, HÄHÄHÄHÄHÄHÄ!!OoPee sanoi:Täällähän sais sit olla jatkuvasti naama punaisena