Mun turvasana on "tylsää".Valehtelen aina turvasanan.
Kirjoitin tuohon edelliseen viestiin alunperin menehtyneen nimen väärin, mutta ehdin korjata sen ennen muokkausmerkinnän jäämistä.
Sukunimen kansa sekoilin.Oliko Garry yhdellä r:llä? Ootko muuten katsonut Garryn comedians in cars getting coffee jakson?
"pois minun päältä!!! Lähde meneen!!!"Mulla tuppaa ihan väkisin menemään sekaisin Vilma Alina, Ellinoora ja Evelina. Tuottaa noloja tilanteita.
Ystäväpiirisi musiikkimaku näyttää ennakkoluulottomalta.Mulla tuppaa ihan väkisin menemään sekaisin Vilma Alina, Ellinoora ja Evelina. Tuottaa noloja tilanteita.
Piti oikein googlettaa ovatko nämä kaikki muusikoita. Olivat.Mulla tuppaa ihan väkisin menemään sekaisin Vilma Alina, Ellinoora ja Evelina. Tuottaa noloja tilanteita.
En sanoisi jokseenkin tuntemattomia ravintola-asiakkaita ystävikseni.Ystäväpiirisi musiikkimaku näyttää ennakkoluulottomalta.
Se on kuitenkin kaikki, mitä sinulla on.En sanoisi jokseenkin tuntemattomia ravintola-asiakkaita ystävikseni.
..vaikka haluais :nope:Mies, jolla on Salminen ystävänä, ei ole koskaan yksin :ahem:
Jätin tuon tarkoituksella kirjoittamatta:thumbup: Salmisen mustassa vihkossa merkinnät kun on kuulakärkikynällä..vaikka haluais :nope: