Tunnustuksia

• Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

H_Hihhuli

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Tunnustan viettäväni varttitipatonta tammikuuta, JOS kestän vielä viikon niin sitten olis puolitipaton :alppu:
Mitä sitä suotta jatkamaan, ota siitä vaan :ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
H_Hihhuli sanoi:
Mitä sitä suotta jatkamaan, ota siitä vaan :ahem:
Ei täällä metsässä ole mistä ottaa ja kuskiakaan ei löydy..tai oishan tossa auto. Jospa huristais humaltumaan ja toivoisi yösijaa jonkun nätin tytön luota...hmmmmmmmmmmmmmmmmm. En

H_Hihhuli

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Ei täällä metsässä ole mistä ottaa
Lucky you. Kohta pitänee mennä testaamaan 6. linjan baari Kalliossa, joka on auki neljään.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
H_Hihhuli sanoi:
Lucky you. Kohta pitänee mennä testaamaan 6. linjan baari Kalliossa, joka on auki neljään.
Kalliossa tuli viime Helsingin reissulla käytyä neljässä...Helsinginkadun(tien/kuja) olivat kaikki, kun en uskaltanut hotellilta kauaksi eksyä eksymisvaaran pelossa.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

S'on tuo hahmo "JayR"n tunnustuslista niin lähellä mun ajatusta omista tunnustuksistani, ettei voi todeksi uskoa. "JayR"n mahdollisella luvalla luon omat tunnustukseni käyttäen pohjana hänen tunnustuslistaansa ?

Makkonen

Guest
S.A sanoi:
Pitääkö tämä muuten ymmärtää niin, että luonnossa näkemäsi eivät ole näyttäneet kauniilta? :doubtful:
Ei ainakaan sinun kohdalla....

Makkonen

Guest
Il Tempo Gigante sanoi:
S'on tuo hahmo "JayR"n tunnustuslista niin lähellä mun ajatusta omista tunnustuksistani, ettei voi todeksi uskoa. "JayR"n mahdollisella luvalla luon omat tunnustukseni käyttäen pohjana hänen tunnustuslistaansa ?
Rojaltit mulle jos käytät samoja tunnustuksia...

Makkonen

Guest
Oon ottanut tänään pohjia, ehkä jopa enemmänkin... ja tunnustin äsken ravintolossa enemmän kuin olisi pitänyt...

Makkonen

Guest
No hyvä on.. minä o*** r******** j****** t******* p*****, h** j*** h****** m**** t***** r**********... :thumbup:

Makkonen

Guest
Olga sanoi:
Oho, noinko kävi? :wink: Hyvää jatkoa.
Tattista. On näköjään tullut nautittua muutakin kuin kansalaisluottamusta viime yönä. :nope: :alppu: :jaska:

Vesku

Maatalousneuvos
JayR sanoi:
Tattista. On näköjään tullut nautittua muutakin kuin kansalaisluottamusta viime yönä. :nope: :alppu: :jaska:
Velkopopovický Kozel Darkia? :doubtful: :thumbup:

Elämä on aaltoliikettä, joskus vaan "murheen alho" iskee päälle voimakkaammin! Kyllä se siitä vielä kirkastuu!!

Makkonen

Guest
Vesku sanoi:
Velkopopovický Kozel Darkia? :doubtful: :thumbup:

Elämä on aaltoliikettä, joskus vaan "murheen alho" iskee päälle voimakkaammin! Kyllä se siitä vielä kirkastuu!!
Tais pari Velkoa eilen mennä.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Tunnustan, että olen hahmon Albert Oil kakkosnikki.