H_Hihhuli
Well-known member
Mitä sitä suotta jatkamaan, ota siitä vaan :ahem:kouvotsvoni sanoi:Tunnustan viettäväni varttitipatonta tammikuuta, JOS kestän vielä viikon niin sitten olis puolitipaton :alppu:
Mitä sitä suotta jatkamaan, ota siitä vaan :ahem:kouvotsvoni sanoi:Tunnustan viettäväni varttitipatonta tammikuuta, JOS kestän vielä viikon niin sitten olis puolitipaton :alppu:
Ei täällä metsässä ole mistä ottaa ja kuskiakaan ei löydy..tai oishan tossa auto. Jospa huristais humaltumaan ja toivoisi yösijaa jonkun nätin tytön luota...hmmmmmmmmmmmmmmmmm. EnH_Hihhuli sanoi:Mitä sitä suotta jatkamaan, ota siitä vaan :ahem:
Lucky you. Kohta pitänee mennä testaamaan 6. linjan baari Kalliossa, joka on auki neljään.kouvotsvoni sanoi:Ei täällä metsässä ole mistä ottaa
Kalliossa tuli viime Helsingin reissulla käytyä neljässä...Helsinginkadun(tien/kuja) olivat kaikki, kun en uskaltanut hotellilta kauaksi eksyä eksymisvaaran pelossa.H_Hihhuli sanoi:Lucky you. Kohta pitänee mennä testaamaan 6. linjan baari Kalliossa, joka on auki neljään.
Tuo "Älä tunnusta ikinä, poika" on muuten hyvä kirja...ainakin itse tykkäsin.McMike sanoi:
Ei ainakaan sinun kohdalla....S.A sanoi:Pitääkö tämä muuten ymmärtää niin, että luonnossa näkemäsi eivät ole näyttäneet kauniilta? :doubtful:
Rojaltit mulle jos käytät samoja tunnustuksia...Il Tempo Gigante sanoi:S'on tuo hahmo "JayR"n tunnustuslista niin lähellä mun ajatusta omista tunnustuksistani, ettei voi todeksi uskoa. "JayR"n mahdollisella luvalla luon omat tunnustukseni käyttäen pohjana hänen tunnustuslistaansa ?
Saat, tavalla tai toisella, jos saan pohjiasi käyttää ?JayR sanoi:Rojaltit mulle jos käytät samoja tunnustuksia...
Il Tempo Gigante sanoi:Saat, tavalla tai toisella, jos saan pohjiasi käyttää ?
Oho, noinko kävi? :wink: Hyvää jatkoa.JayR sanoi:No hyvä on.. minä o*** r******** j****** t******* p*****, h** j*** h****** m**** t***** r**********... :thumbup:
Tattista. On näköjään tullut nautittua muutakin kuin kansalaisluottamusta viime yönä. :nope: :alppu: :jaska:Olga sanoi:Oho, noinko kävi? :wink: Hyvää jatkoa.
Velkopopovický Kozel Darkia? :doubtful: :thumbup:JayR sanoi:Tattista. On näköjään tullut nautittua muutakin kuin kansalaisluottamusta viime yönä. :nope: :alppu: :jaska:
Tais pari Velkoa eilen mennä.Vesku sanoi:Velkopopovický Kozel Darkia? :doubtful: :thumbup:
Elämä on aaltoliikettä, joskus vaan "murheen alho" iskee päälle voimakkaammin! Kyllä se siitä vielä kirkastuu!!
Park vai Garp?jusban sanoi:Tunnustan, että olen hahmon Albert Oil kakkosnikki.