belated sanoi:tunnustan, että hyppäsin eilen Ateenan lentokentällä turvanauhan yli ja kosketin Kimin härkäLarenia molemmin käsin. :ahem:
Pitkälle näin. Minua kiinnostaa enemmän näkemyserot kuin yhtäläisyydet. Naisforumistit eivät kiinnosta minua "sillai", eikä toki muutkaan. Ett sori pojat!Louhen Isäntä sanoi:Minulle on yksi ja sama onko kukaan samaa mieltä kanssani.
Harva forumin kirjoittaja raivostuttaa minua, mutta jos minä raivostutan heitä, niin se on voi voi.
Juon ja syön sopivasti.
Tb ? Tai turha edes kysyä.Runar ja Kyllikki sanoi:Ai niin, onhan mulla tunnustus tehtävänä.
Olen koko pitkän Varikko/Forum-urani aikana ihan oikeasti suuttunut tasan yhden kerran toiselle postaajalle. Silloin suutuin niin pahasti, että olin täysin valmis viemään asian niin pitkälle kuin mahdollista. Se tapahtui melko hiljakkoin ja suuttumuksen syynä olivat omaan henkilökohtaiseen elämääni, tai oikeammin perheeseeni liittyvät todella raskaat asiat...alaikäiseen perheenjäseneeni kohdistunut erittäin vakava seksuaalirikos, joka estää minua edes huumorilla ymmärtämästä sitä että mua kutsutaan raiskaajaksi.
belated sanoi:tunnustan, että hyppäsin eilen Ateenan lentokentällä turvanauhan yli ja kosketin Kimin härkäLarenia molemmin käsin. :ahem:
Oletko sijoittaja?Mr Natural sanoi:Kiukkuinen v:llä alkava sana sinkoutuu ajatusavaruuteen joka kerta, kun Microsoft julkaisee kvartaalituloksensa.
En, mutta omistan kyllä kyseisen firman ylihinnoiteltuja tuotteita. No, toivotaan nyt ainakin paskoja kelejä golf-viheriöille amerikkalaisille eläkeläisille.burb sanoi:Oletko sijoittaja?
Eipä siinä mittään sitten, ei tuo kvartaalitulos siis sinun elämääsi vaikuta millään tavalla.... vai?Mr Natural sanoi:En, mutta omistan kyllä kyseisen firman ylihinnoiteltuja tuotteita. No, toivotaan nyt ainakin paskoja kelejä golf-viheriöille amerikkalaisille eläkeläisille.
Ei, soli enämpi huumoriyritelmä.burb sanoi:Eipä siinä mittään sitten, ei tuo kvartaalitulos siis sinun elämääsi vaikuta millään tavalla.... vai?
Nyt kun menit ihan rautalangasta vääntämään niin minäkin tajusin.Mr Natural sanoi:Ei, soli enämpi huumoriyritelmä.