Tunnustuksia

• Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

belated

Well-known member
Sijainti
Αθήνα
tunnustan, että hyppäsin eilen Ateenan lentokentällä turvanauhan yli ja kosketin Kimin härkäLarenia molemmin käsin. :ahem:

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Louhen Isäntä sanoi:
Minulle on yksi ja sama onko kukaan samaa mieltä kanssani.

Harva forumin kirjoittaja raivostuttaa minua, mutta jos minä raivostutan heitä, niin se on voi voi.

Juon ja syön sopivasti.
Pitkälle näin. Minua kiinnostaa enemmän näkemyserot kuin yhtäläisyydet. Naisforumistit eivät kiinnosta minua "sillai", eikä toki muutkaan. Ett sori pojat!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Ai niin, onhan mulla tunnustus tehtävänä.
Olen koko pitkän Varikko/Forum-urani aikana ihan oikeasti suuttunut tasan yhden kerran toiselle postaajalle. Silloin suutuin niin pahasti, että olin täysin valmis viemään asian niin pitkälle kuin mahdollista. Se tapahtui melko hiljakkoin ja suuttumuksen syynä olivat omaan henkilökohtaiseen elämääni, tai oikeammin perheeseeni liittyvät todella raskaat asiat...alaikäiseen perheenjäseneeni kohdistunut erittäin vakava seksuaalirikos, joka estää minua edes huumorilla ymmärtämästä sitä että mua kutsutaan raiskaajaksi.

NeitiP

Well-known member
Sijainti
Oulu-city
Minäkin tunnustan jotain.
Minulla on salainen pahe. Kun VJR on poissa kotoa tai muutenvaan silmä välttää, niin tulee hörpittyä PepsiMaxin pullonsuusta.
Sitähän se ei voi sietää, koska kuulemma kaikki hapot häviää. :alppu:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Runar ja Kyllikki sanoi:
Ai niin, onhan mulla tunnustus tehtävänä.
Olen koko pitkän Varikko/Forum-urani aikana ihan oikeasti suuttunut tasan yhden kerran toiselle postaajalle. Silloin suutuin niin pahasti, että olin täysin valmis viemään asian niin pitkälle kuin mahdollista. Se tapahtui melko hiljakkoin ja suuttumuksen syynä olivat omaan henkilökohtaiseen elämääni, tai oikeammin perheeseeni liittyvät todella raskaat asiat...alaikäiseen perheenjäseneeni kohdistunut erittäin vakava seksuaalirikos, joka estää minua edes huumorilla ymmärtämästä sitä että mua kutsutaan raiskaajaksi.
Tb ? Tai turha edes kysyä.

markoj

Custom User
Vietän liikaa aikaa Foorumilla.

Ilahdun kun joku on samaa mieltä kanssani.

Ilahdun kiitoksista.

Toivoisin olevani nuorempi.

Vastaan alaikäisille varovasti. Pelkään namusetäleimaa.

Näen joskus unta foorumilaisista.

Mietiskelen joskus foorumijuttuja illalla ennen nukahtamista.

Katselen innoissani foorumilaisten kuvia, mutten ikipäivänä julkistaisi omaani.

Olen ruma.

Foorumin naiset näyttävät kauniilta kuvissaan, mutten uskalla kertoa mielipidettäni.

Käyn Foorumilla salaa.

Jotkut kirjottajat raivostuttavat minua.

Useimmiten raivostuttava kirjoittaja on mies.

Juon liikaa.

Syön liikaa.

Liikun liian vähän.

Esitän mukavampaa kuin olenkaan.

Minun on vaikea tunnustaa olevani väärässä.

Mistä saa ostettua elämän?

72

Well-known member
belated sanoi:
tunnustan, että hyppäsin eilen Ateenan lentokentällä turvanauhan yli ja kosketin Kimin härkäLarenia molemmin käsin. :ahem:

Itsehän kosketin Belgiassa Bergerin Ferraria muinoin, heti tuli turvamies paikalle. :p

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Vaikka muistan usein mainita lähes täydellisen kaikkiruokaisuuteni musiikin suhteen, tunnustan inhoavani syvästi Bossanova-musiikkia ja 'Girl from Ipanema' on, jos ei kauhein niin ainakin yksi kauheimmista tietämistäni biiseistä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Tunnustan.

Kannustan *gulp* Jokereita. :eek:

Olen toisinaan liian kiltti muille keskustelijoille. :eek:

:eek:

markoj

Custom User
Tunnustan nauttivani raviselostusten kuuntelemisesta, vaikka itse ravit, hevoset saatikka tulokset ei kiinnosta mua hevon v****n vertaa.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Kiukkuinen v:llä alkava sana sinkoutuu ajatusavaruuteen joka kerta, kun Microsoft julkaisee kvartaalituloksensa.

burb

.
Mr Natural sanoi:
Kiukkuinen v:llä alkava sana sinkoutuu ajatusavaruuteen joka kerta, kun Microsoft julkaisee kvartaalituloksensa.
Oletko sijoittaja?

burb

.
Mr Natural sanoi:
En, mutta omistan kyllä kyseisen firman ylihinnoiteltuja tuotteita. No, toivotaan nyt ainakin paskoja kelejä golf-viheriöille amerikkalaisille eläkeläisille.
Eipä siinä mittään sitten, ei tuo kvartaalitulos siis sinun elämääsi vaikuta millään tavalla.... vai?

burb

.
Mr Natural sanoi:
Ei, soli enämpi huumoriyritelmä.
Nyt kun menit ihan rautalangasta vääntämään niin minäkin tajusin.

Väkinäistä naurua kolmannella, yks, kaks, viis, ysi, fraktaali, saapas...

:nope: :nope: :nope: :nope: :nope: :nope: