Ajaa sinisella autolla, uaa, ja pamputtaa taas.kouvotsvoni sanoi:Mitä tekee poliisi?
Samat + ehkä muutamia muita.Dominic sanoi:Olen rikkonut Suomen lakia tietokoneella.
Olen rikkonut Suomen lakia moottoriajoneuvolla.
Olen rikkonut Suomen lakia kulkuneuvolla.
Olen rikkonut Suomen lakia jalankulkijana.
Olen rikkonut hyvät maun ja huumorin rajan.
Odotas nyt vaan ihan rauhassa.. niillä on pari kiireisempää keikkaa ensin, kyllä ne kohta ehtii sinnekouvotsvoni sanoi:Mitä tekee poliisi?
Jokohan juttuni vanhetunut?Odotas nyt vaan ihan rauhassa.. niillä on pari kiireisempää keikkaa ensin, kyllä ne kohta ehtii sinne
Sun 'juttus' on vanhentunut ja muutenkin pilalla.Jokohan juttuni vanhetunut?
:frown:Sun 'juttus' on vanhentunut ja muutenkin pilalla.
Mun mielestä autoilla ja ennen kaikkea raskaalla kalustolla voisi ajella kävelyteillä. Jalankulkijat voisivat siirtyä moottoriteille.nyt yllytetään kaikkia ajamaan pyörällä kävelytiellä :idea: saadaan poliiseihin vipinää ku ruvetaan ihan älyttömällä lössillä yllyttämään ja tekemään tuota :thumbup:
ei ne vois meitä kaikkia (siis jos meitä olisi satoja tahi tuhansia) linnaankaan heittää loppuvat vastaavat fasiliteetit kesken nääs :idea:Mun mielestä autoilla ja ennen kaikkea raskaalla kalustolla voisi ajella kävelyteillä. Jalankulkijat voisivat siirtyä moottoriteille.
Tarpeeksi kauan kun yllytetään, niin eiköhän se kanna lopulta hedelmää!
Tai sitten tallotaan taateleita.Mun mielestä autoilla ja ennen kaikkea raskaalla kalustolla voisi ajella kävelyteillä. Jalankulkijat voisivat siirtyä moottoriteille.
Tarpeeksi kauan kun yllytetään, niin eiköhän se kanna lopulta hedelmää!
Joko on koira haudattuna huomisia tunnustuksia varten?En ole koskaan käynyt Stockmannin hulluilla päivillä. Eikä ole aikomuskaan mennä.