JPP
as Quo as possible
Suurinpiirtein armeija-ajan (noin 11 kuukautta) noin kymmenen tupakkaa per päivä keskimäärin ja toinen mokoma armeija-ajan ulkopuolella eli mitäs se tekee, ... ... jotain 6000 ja risat pötköä. Nykyään en polta.
peesaanEn yhtään, enkä koskaan tule polttamaankaan.
Ei tuo nyt kyllä ihan hirvittävän paljon nostanut katu-uskottavuutta. Uskaltaako udella, miksi söit sen?Nolla. Katu-uskottavuuttani nostaakseni täytyy tosin mainita, että yhden tumpin olen kyllä syönyt.
En ole tietoinen silloisista motiiveistani, mutta todennäköisesti olen ollut joko nälkäinen tai utelias. Mahdollisesti molempia, jopa.Ei tuo nyt kyllä ihan hirvittävän paljon nostanut katu-uskottavuutta. Uskaltaako udella, miksi söit sen?
Ilmeisen pienenä viikarina siis tapahtunut. Toivottavasti.En ole tietoinen silloisista motiiveistani, mutta todennäköisesti olen ollut joko nälkäinen tai utelias. Mahdollisesti molempia, jopa.
Suomessa ei ainakaan maksanut, tosin en tiedä mistä olet ne ostanut.Ensimmäiset Malborot makso muistaakseni 8 markan paikkeilla kun alottelin 80-luvun alkuvuosina.
Se oli 4,95Suomessa ei ainakaan maksanut, tosin en tiedä mistä olet ne ostanut.
Tuon verran keskaripullo maksoi, kun minä aloittelin olustelemista.Se oli 4,95
Olikos sulla jotain tarkempaa faktaa tuohon heittää? Edelleen väittäisin että että ensimmäiset tupakit mitkä ostin oli tuon 8 markan hujakoilla, Camel pikkusen alle ja Mallu vähän yli ja vuosi oli -83/84.Suomesesa ei ainakaan maksanut, tosin en tiedä mistä olet ne ostanurt.
Ei ole, mutta muistikuvani mukaan tuolloin oli 3-5 markan huitevilla.Olikos sulla jotain tarkempaa faktaa tuohon heittää? Edelleen väittäisin että että ensimmäiset tupakit mitkä ostin oli tuon 8 markan hujakoilla, Camel pikkusen alle ja Mallu vähän yli ja vuosi oli -83/84.
Sitä se tupakki teettää.Hahmot jo ihan seniilejä.
Rohkenen olla eri mieltä. Suunnilleen vuonna -86 - -87 (+ - 1 vuosi), kun aloin säännöllisemmän tupakanpolton, maksoi punainen marlboro aivan varmasti 10,50 markkaa, enkä saata uskoa että hinta noin lyhyessä ajassa olis 2-3 -kertaistunut. Vaikka nousi se hinta silloinkin aika tiheää tahtia.Ei ole, mutta muistikuvani mukaan tuolloin oli 3-5 markan huitevilla.
Öpaut -82 -83 makso halvimmat Armiro ja olikohan Smart himpun alle vitosen aski. Mallu oli jotain 7-8mk. -89-90 Marlboro makso jo liki 15 markkaa, kun intin päivärahoilla (muistakseni jotain 17mk) sai askin Malperia ja kahvit päälle.Sitten vielä mutua pätkä, mutta voisin uskoa, että joku armiro, ja mitä niitä muita lyhyitä olikaan, olis voinut tuohon aikaan maksaakin mainitut 3-5 markkaa.
On kyllä luuloni hahmon iästä mennyt ihan pieleen. Mutta nyt se tuntuu loogiselta.Öpaut -82 -83 makso halvimmat Armiro ja olikohan Smart himpun alle vitosen aski. Mallu oli jotain 7-8mk. -89-90 Marlboro makso jo liki 15 markkaa, kun intin päivärahoilla (muistakseni jotain 17mk) sai askin Malperia ja kahvit päälle.