Makkonen
Guest
Kerron huomenna.Lähteekö F1-Forum interreilille? Jää sitten sille tielleen. Islantiin? Venäjälle? Kerro varmat tietosi, äläkä pidä jännityksessä!
Kerron huomenna.Lähteekö F1-Forum interreilille? Jää sitten sille tielleen. Islantiin? Venäjälle? Kerro varmat tietosi, äläkä pidä jännityksessä!
*odottaa*Kerron huomenna.
Toki.Tää vai?
Tajusin saman viikonloppuna ja huusin suoraa vittuhuutoa minuutin. Sen jälkeen huusin vielä epäsuoraa vittuhuutoa vähän aikaa. Aina siihen asti, kun pihalleni ilmestyi pakullinen prostituoituja.Tajusin tuossa hetki sitten, että Keskisen kyläkaupassa shoppailusta/satunnaisista shoppaajista/ kaupan pihalle majoittuneista karavaanishoppaajista yms. turhasta on jumalauta tehty tv-sarja.
Ihanko itse Keskinen on älynnyt toteuttaa tällaisen kulttuuriteon?
Voi sanonkoensanosanonsittenkin lain! :thumbfh:
Tajusin tuossa hetki sitten, että Keskisen kyläkaupassa shoppailusta/satunnaisista shoppaajista/ kaupan pihalle majoittuneista karavaanishoppaajista yms. turhasta on jumalauta tehty tv-sarja.
Ihanko itse Keskinen on älynnyt toteuttaa tällaisen kulttuuriteon?
Voi sanonkoensanosanonsittenkin lain! :thumbfh:
Oon hokannut tuon kanssa . Nähnyt pari kertaa jokusen viikon sisällä mainoksen, jossa jotkun muijat istuu hierovissa tuoleissa ja hihkuu ja sitten joku eläkeläisporukka laulaa jotenkin flegmaattisesti ja nuotin vierestä linja-autossa (matkalla kyläkauppaan varmaankin) hei rullaati rullaata.Tajusin saman viikonloppuna ja huusin suoraa vittuhuutoa minuutin. Sen jälkeen huusin vielä epäsuoraa vittuhuutoa vähän aikaa. Aina siihen asti, kun pihalleni ilmestyi pakullinen prostituoituja.
Joko on huominen?Kerron huomenna.
Huomenna on.Joko on huominen?
Nyt on huominen. Milloin JayR kertoo? *odottaa*Huomenna on.
Nyt on tänään. Höh. Huominen on tietysti huomenna.Nyt on huominen. Milloin JayR kertoo? *odottaa*
Aivan ehdoton ohjelma krapulassa. Yhdessä jaksossa pariskunta vietti hääpäiväänsä Tuurissa! Mieletöntä! Ehdotin vaimolle, jotta ens kesänä vietettäisiin hääpäivä tossa Yliskylän K-marketin parkkipaikalla asuntovaunussa. Kerkeäis KAUPPAAN vähä ostelemaan!!!! MIELETÖN IDEA!!!Tajusin saman viikonloppuna ja huusin suoraa vittuhuutoa minuutin. Sen jälkeen huusin vielä epäsuoraa vittuhuutoa vähän aikaa. Aina siihen asti, kun pihalleni ilmestyi pakullinen prostituoituja.