Turhat tumpit, karvat, lima yms

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Tajusin tuossa hetki sitten, että Keskisen kyläkaupassa shoppailusta/satunnaisista shoppaajista/ kaupan pihalle majoittuneista karavaanishoppaajista yms. turhasta on jumalauta tehty tv-sarja.
Ihanko itse Keskinen on älynnyt toteuttaa tällaisen kulttuuriteon?

Voi sanonkoensanosanonsittenkin lain! :thumbfh:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Tajusin tuossa hetki sitten, että Keskisen kyläkaupassa shoppailusta/satunnaisista shoppaajista/ kaupan pihalle majoittuneista karavaanishoppaajista yms. turhasta on jumalauta tehty tv-sarja.

Tajusin saman viikonloppuna ja huusin suoraa vittuhuutoa minuutin. Sen jälkeen huusin vielä epäsuoraa vittuhuutoa vähän aikaa. Aina siihen asti, kun pihalleni ilmestyi pakullinen prostituoituja.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta

Tajusin saman viikonloppuna ja huusin suoraa vittuhuutoa minuutin. Sen jälkeen huusin vielä epäsuoraa vittuhuutoa vähän aikaa. Aina siihen asti, kun pihalleni ilmestyi pakullinen prostituoituja.
Oon hokannut tuon kanssa :(. Nähnyt pari kertaa jokusen viikon sisällä mainoksen, jossa jotkun muijat istuu hierovissa tuoleissa ja hihkuu ja sitten joku eläkeläisporukka laulaa jotenkin flegmaattisesti ja nuotin vierestä linja-autossa (matkalla kyläkauppaan varmaankin) hei rullaati rullaata.

Vittu! Jos musta tulee joskus eläkeläinen niin en kyllä tasan varmana lähde linja-autolla Tuurin kyläkauppaan ja laula matkalla "hei rullaati rullaa"! Ja jos joku ehdottaa moista niin on parempi ehdotella puremis- ja raapimisetäisyyden ulkopuolelta.

Captain Howdy

Well-known member
Aivan ehdoton ohjelma krapulassa. Yhdessä jaksossa pariskunta vietti hääpäiväänsä Tuurissa! Mieletöntä! Ehdotin vaimolle, jotta ens kesänä vietettäisiin hääpäivä tossa Yliskylän K-marketin parkkipaikalla asuntovaunussa. Kerkeäis KAUPPAAN vähä ostelemaan!!!! MIELETÖN IDEA!!!

Miettikää nyt. Jengi matkustaa lomillaan KAUPAN parkkipaikalle asuntovaunuillaan. Oikeasti. Jotta pääsee ostelemaan päivisin ja illalla naukkailemaan viiniä KAUPAN parkkipaikalle. Miettikää NYT!

Tolerantti

Well-known member
Tältä seurakunnalta pitää ehdottomasti kysyä kansanäänestyksessä, että pitäisikö erota EMU:sta, liittyä emuun, liittyä EU:hun, erota EU:sta, rakentaa ydinvoimala jne.:nope: