Ainakin Roberto Moreno on ajanut kolmessa tallissa 1991. Alkukausi Benettonilla, loppukaudesta parit kisat Jordanilla ja Minardilla. :alppu:Onko kuljettajia, jotka ajaneet yhden kauden aikana useammassa kuin kahdessa tiimissä?
Tiedän. Oli huonosti muotoiltu kysymys. :jaska:Button on toki ajanut muuallakin kun tuossa kolmikossa.
Veikkaan Rialia vuosilta 1988-1989.Mikä oli edellinen saksalaistalli Formuloissa, ennen BMW:tä siis, ja milloin?
Zakspeed oli myös vuoteen 1989 mukana. Itse asiassa ajoivat viimeisen kisansa Rialia myöhemmin, kun Rialilla ei kauden loppupuolella päästy enää aika-ajoista läpi. Schneider pääsi mukaan Japanissa.Veikkaan Rialia vuosilta 1988-1989.
Etteikö sitten turhan läheltä liipannut. :jaska:Zakspeed oli myös vuoteen 1989 mukana. Itse asiassa ajoivat viimeisen kisansa Rialia myöhemmin, kun Rialilla ei kauden loppupuolella päästy enää aika-ajoista läpi. Schneider pääsi mukaan Japanissa.
Muistelisin että ei saa vaihtaa mitään liikkuvia osia eikä pahemmin liikkumattomiakaan. Öljyä saa varmaan lisäillä jos tarvitsee.Onko tietoa saako tallit tehdä kisaviikonlopun aikana mitään korjauksia moottoriin ( esim. vaihtaa liikkuvia osia motista), vai onko niissä sinetit nykyään?
Piquen marinoita twitterissä, ei kiitos...Tänne saa näköjään laittaa turhia asioitakin.
Täältä näkee hyvin, ketkä kuljettajat ja tallit ovat Twitterissä.
http://twittermotorsports.com/wiki/Formula_One
-edit- Klikkaatte kuskin tai tallin nimeä. Varmistettuja kuskeja ovat (jos oikein ymmärsin)
Felipe Massa (ilmeisesti tästä tulee Massan Twitter-blogi)
Romain Grosjean
Nelsion Piquet
Jenson Button
Rubens Barrichello
Ja varmistamattomia:
Kimi Räikkönen
Nico Rosberg
Ja muilla ei listan mukaan ole Twitter-blogia