Ihanpa hyvä huomio. Laskin meinaan pelkät kuljettajien mestaruudet tuossa. Tallimestaruuksista lukemat voisivat olla jokseenkin erit, mutta silti lie Brawnin eduksi päätyisi.Ja Williamshan voitti 1994 valmistajien MM:n ja 1997 FW19 oli vielä paljon Neweyn.
:doubtful:Toki FW19 oli varmasti vielä Adrianin jälkeläinen, mutta ei silti siitä pisteitä hänelle.
Ja olihan Brawnilla tuo oma tallikin tuossa pari vuotta sitten.. :alppu:Brawn 10 (80, 82, 87, 94, 95, 00-04)
Badoerin ja Wurzin ymmärrän, mutta missä välissä Trulli on kerinnyt nuo testipäivät saavuttaa? : ssIndeed, motor racing statisticians may be interested to learn that Pedro has driven a mammoth 361 Formula 1 test days in his long career (fourth on the all-time list behind only Luca Badoer [469], Alex Wurz [382] and Jarno Trulli [381]), encompassing 22,763 laps and 104,248 kilometres.
Veikkaisin, notta Toyotalla ajaessaan, siellähän raha ei ollut ongelma.Vaikken mediaseksikäs henkilö tällä foorumilla olekaan, haluaisin silti tietää tähän vastauksen
Epähuomiossa jäi pois.Ja olihan Brawnilla tuo oma tallikin tuossa pari vuotta sitten.. :alppu:
Silly plate on se auton pohjassa oleva lankku, jonka kulumista vahtaamalla pyritään estämään auton ajattaminen liian pienellä maavaralla.http://www.fia.com/en-GB/mediacentre/f1_media/Documents/mal-document-45.pdf
Ylläolevassa listassa, jossa on siis aika-ajon jälkeen autoihin vaihdetut osat, huomio kiinnittyi Sauber Ferrari no. 16:een vaihdettuun "silly plateen". Mikä tämä hassu lautanen on?
Jos ollaan ihan tarkkoja, niin FIA:n käyttämä nimitys on skid block. Plank ja silly plate ovat vaan eri nimiä samalle asialle ja on ihan vänkää, että tuo silly plate on löytänyt tiensä viralliseen dokumenttiin. Oikein kuvaava nimi on se.Eikö pohjalevy ole plank eikä plate?
Newey viimeisin taitaa olla vuodelta 2010, eikä 2011... ainakaan vielä.Brawn 11 (80, 82, 87, 94, 95, 00-04, 09)
Newey 6 (92, 93, 96, 98, 99, 11)
Sanoisinpa äkkiä laskien.
Johtuiskohan siitä että ulkolaisille lippuja myydään dollareilla tai punnilla tai sitten paikallisella rahalla.Näytä liitetiedosto 14587
Miksiköhän noissa hinnoissa on aina punnat ja jenkkien dollarit ja paikallinen valuutta, mutta Euro on ainoastaan Monacon kohdalla, siis siinä paikallinen valuutta kohdassa. Eikö suurin osa faneista elä kuitenkin euroalueella (Saksa, Italia, Espanja)
Oi jospa oisin yhä moderaattori niin roskiin polkisin kaikki nämä viestit. Noin lyhyeen viestiin kaksikin typoa? On se hienoa tämä.Newey viimeisin taitaa olla vuodelta 2010, eikä 2011... ainakaan vielä.
Vaivauduin vähän aiheesta googlettelemaan niin heti löytyi Autosport.comin foorumilta varsin kattava viestiketju aiheesta. Kauden 88 ensimmäinen puolisko meni juurikin tuolla köörillä, puolessa välissä kautta de Cesaris nosti Detroitin nelossijan turvin Rialin pois esikarsijoista ja tilalle putosi Nicola Larinin Osella.1988 vastaava systeemi kuin seuraavina vuosina. Mukana EuroBrun (2), Dallara, Coloni ja Rial.