Turhien laskutoimitusten toikki

• Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Joskus lasken kauppakorin/kärryn loppusumman päässä sillai sopivasti pyöristellen. Joskus opiskeluaikana oli pakko, mutta loppusummalla ei ole ollut vuosiin minkään valtakunnan merkitystä.

Lunssila

Well-known member
Laskeskelin lukiossa myös kuinka monta oppilasta ja opettajaa luokassa oli.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minun sisäinen laskurini laskee lähes kaikkia (tylsiä) toimintoja. Se laskee portaita, vesipumpun vetoja (maallamaalla), kauppakassiin pakkaamiani tavaroita jne. Kymmenen litraa vettä vaati kaksikymmentä pumpunvetoa, katutasosta ykköskerrokseen portaita on 29, muissa kerroksissa 19 jne. Olen laskutoimitusihminen.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mulla on sellainen outo laskupakkomielle, jotenkin jopa autismiin siftaava piirre, että jossain kokoontumisessa/illanvietossa on laskettava paikalla olevat ihmiset n. tunnin välein. Esim. taannoisissa (työ)paikan surullisenkuuluisissa syysbileissä mun oli koko ajan jostain syystä oltava selvillä montako meidän porukasta oli kulloinkin kasassa ja missä. Liekö sitten huolehtimisenhaluakin vai mitä mutta täysin suolesta joka tapauksessa.

jjv

Arschloch
Juu, lentohinnoissa varsinkin on usein niin, että hyvän hinnan löytäessään kannattaa varata se lento heti. Jos löytää vaikkapa meno-paluulennon Lontooseen tietyille päiville vähän päälle satasen, on hyvin todennäköistä että sitä hintaa ei enää kuukauden päästä ole vaan hinta on pompsahtanut.
Mä olen yleensä vertaillut aikaisempien viikkojen samoihin lentovuoroihin, jos ne on halvempia niin kenties on odotettavissa, että haluamani lentokin halventuu.

Tylysti sutattu paremman näköisen naama. Fiddu-buu!:mad:
Aatteleppa kuinka kiusallinen tilanne syntyiskään, jos nyt kävisi ilmi, että rouva Gasolinella onkin harvinainen tabula rasa-syndrooma, syntynyt vaill' pärstää.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Mulla on sellainen outo laskupakkomielle, jotenkin jopa autismiin siftaava piirre, että jossain kokoontumisessa/illanvietossa on laskettava paikalla olevat ihmiset n. tunnin välein. Esim. taannoisissa (työ)paikan surullisenkuuluisissa syysbileissä mun oli koko ajan jostain syystä oltava selvillä montako meidän porukasta oli kulloinkin kasassa ja missä. Liekö sitten huolehtimisenhaluakin vai mitä mutta täysin suolesta joka tapauksessa.
Noita piirteitä on niin monenlaisia. Itsellä sellainen ääniyliherkkyys että kaikenlaiset riitasoinnut tai esim. nuotin vierestä veto käy korviin ihan vitusti.

Mutta siis, jos kaks tai useampi äänilähdettä auki, niin järki lähtee. esim. 2 telkkarikanavaa auki eri huoneissa.

Poikahan sai ihan hillittömät kilarit eskarissa, kun joku lauloi päin vittua.:eek:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Autolla ajaessa tulee laskeskeltua kuinka kauan kestää ajaa tietyllä keskinopeudella paikkakunnalle kun tien varressa on kyltti, jossa ilmoitetaan matka kyseiselle paikkakunnalle. Silleen suurinpiirtein, tyyliin *matkaa 97km ja nopeus 80km/h -> tunti ja muutamaa minuuttia vaille vartti*.

burb

.
Eikö ole vielä tullut "lasken alleni" -hassuttelua? Toivottavasti kohta tulee.