Jos kerran puhutaan, niin puhutaan oikein:"Onks mul kukka soittant?"Onks mulkukka soittannu?
No älä muut san.
Eikös se mennyt niin, että ulkomaalainen kauppalaiva upposi rannikon tuntumassa ja maihin selvisi vain laivan homo kokki ja sika?Mikä on varmin todiste siitä, että ahvenanmaalaiset ovat aikanaan sekaantuneet pingviineihin?
Eikös se mennyt niin, että ulkomaalainen kauppalaiva upposi rannikon tuntumassa ja maihin selvisi vain laivan homo kokki ja sika?
No mitä ihmet mää ny muka ikän saisin?Hups .
Luin ensin "No älä, mut saan"
Mää luule et sää tulis. Huame uurestas !Jok mä tulin vai onk tää shampoot :thumbfh:
Mää luule et sää tulis. Huame uurestas !
Ko. legendan olen kuullut erään suomalaisen kaupungin syntyhistoriaan liittyen. Paitti, että kokki oli ilmeisesti hetero. Legendan mukaan kyseessä ei ole ahvenenmaalainen kaupunki. No, ei tästä tai siitä sen enempätä. Tällä kertaa.Eikös se mennyt niin, että ulkomaalainen kauppalaiva upposi rannikon tuntumassa ja maihin selvisi vain laivan homo kokki ja sika?
Mitä vaa!No mitä ihmet mää ny muka ikän saisin?
Ketä sää oot?Mitä vaa!
Turku?Ko. legendan olen kuullut erään suomalaisen kaupungin syntyhistoriaan liittyen. Paitti, että kokki oli ilmeisesti hetero. Legendan mukaan kyseessä ei ole ahvenenmaalainen kaupunki. No, ei tästä tai siitä sen enempätä. Tällä kertaa.