AJ
Well-known member
Kantsisko tehdä stereotesti?Mää kuulin joskus radiosta (tai TV:stä) otteen rekonstroitua tai jsp. kantasuomea tai vastaavaa. Oli varsin mukavan ja tutun kuuloista kuuloista.
Kantsisko tehdä stereotesti?Mää kuulin joskus radiosta (tai TV:stä) otteen rekonstroitua tai jsp. kantasuomea tai vastaavaa. Oli varsin mukavan ja tutun kuuloista kuuloista.
Katos piruva. Kuuntelen samalla jääkieekoa, ja vähäkin järki on korvien käytössä. Espoo painaa niskaan kuudella...Kantsisko tehdä stereotesti?
oooooooooooooooooooohMää kuulin joskus radiosta (tai TV:stä) otteen rekonstroitua tai jsp. kantasuomea tai vastaavaa. Oli varsin mukavan ja tutun kuuloista kuuloista.
En tiennytkään että TTKK:sta valmistuu hitsareita!lyijyttömiä juotteita
:thumbup: Moinen opus kiinostaisi meikäläistäkin. Englanninkielisiä sanoja nettiWebsteristä tarkistaessani useimmiten katson samalla etymologian.Sanojen etymologiaa, yleensa sellaisten sanojen mitka on suomessa erilaisia ku muissa, esim. Jumala. Wikipedia auttaa aika paljon, mut haaveena ois saada se etymologinen sanakirja, mita kuolasin kesalla Suomessa.
Kuningas tietenkin on tuttu, sitä kun poikkeuksetta käytetään (vähintään yhtenä) esimerkkinä suomen kielen "pakastinluonteesta".Tiesitteko, etta äiti, kuningas ja tunkio on germaanisia lainasanoja?
En tiennytkään että amiksesta valmistuu ydinfyysikoita!Ydinreaktoreista selaan tietoutta taas vaihteeksi.
Olin vuoden automaatiopuolella sähkäriamiksessa :frank:En tiennytkään että amiksesta valmistuu ydinfyysikoita!
Sähkötaloutemme on siis hyvissä käsissä jatkossakin :ahem:Olin vuoden automaatiopuolella sähkäriamiksessa :frank:
Aiotko siis ruveta tutkimaan Jacquesia kaukoputkella ja kameralla?Tutkin parhaillaan vuokra-asuntotarjontaa alueelta Haaga-Pitäjänmäki-Perkkaa. Kävin Jacquesin naapuritalossa tänään pällistelemässä :doubtful:
Lainaatteko seksileluja keskenänne?Aiotko siis ruveta tutkimaan Jacquesia kaukoputkella ja kameralla?
Ei me tarvita fillaria mihinkäänLainaatteko seksileluja keskenänne?
Syön täs paraikaa , mielenkiintoinen video ja aihe .
KARRELLE PALANUT ENKELI
Andy Suonsilmä
(Suonsilmä-Vainio-Hanhiniemi)
am G
Rai rai rai rai
G F
Rai rai rai rai
F am
Rai rai rai rai
H7 E
Rai rai rai rai
am E am