Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Paska kommentti...
Viimeksi muokattu:
Kiitettävän kevyellä kokemuksella lähtee jannu moderoimaan. No mä kyllä diggaan kun tyypit riehuu luotto päällä.
Jätkä unohti Räikkösen.Yksi huonoimmista mestareista on hän. Samaan luokkaan kuuluu kuin Keke ja Button.
Kyseessä on Tears for Fearsin kappale Mad World. Mainoksessa sen esittää American Idol -perintöprinsessa Adam Lambert.Televisiomainoksista puheenollen, olen joka päivä televisiota katsoessani nähnyt Flashforwardin mainoksen Nelosella ja vaikka mainos onkin lyhyt, sen taustamusiikki on jäänyt kaivamaan. Olen sen jossain joskus ennen kuullut, mutta olen unohtanut sen nimen. Nyt on jäänyt päähän se laulu ja haluisin tietää, mikä kipale on kyseessä? Onko kenelläkään aaaavistustakaan mikä se voisi olla?
Ja sunnuntait kaikille tässä samalla ... :thumbup:
Sulle aivan vitusti kiitoksia, tää piristi päivää!Kyseessä on Tears for Fearsin kappale Mad World. Mainoksessa sen esittää American Idol -perintöprinsessa Adam Lambert.
Sopii kuvaan. Vittumainen mies haukkuu muiden tekemät saftkat paskaksi.Gordon Ramsayn ohjelman katsomisesta meni tänään nautinto näiden joka viides minuutti ruutuun pölähtävien kuukautisside- ja paskavaippamainosten takia.